Jump to content

Zijpaneel plug

Recommended Posts

Lourens    5

Kan iemand mij vertellen hoe die snappers heten waar ik het zijpaneel (bekleding) mee vast zet op de binnenkant van de deur? 

Gaat om een X type 2003.

Wil ze graag online bestellen bij bijv bngbarret. 

hansvh    430

Je bedoeld DEZE dingen? Dat zijn 'door panel fasteners' ofwel 'push in fasteners'. Verkrijgbaar in verschillende kleuren. HIER hebben ze ook vast wel iets wat er op lijkt.

wimb    597

Die dingen zijn er in (te) veel soorten en maten. Ik zou eerst kijken of Brezan ze heeft. Gewoon een meenemen als voorbeeld.

Wat we heel soms wel eens doen: 'effe' naar Frankrijk (Lille) rijden om echt lekker eten in te slaan en dan met een verlanglijstje door naar Feu Vert, de Franse grote broer van Brezan. 😋

• Like 1

Leonneke    191
Op 12/20/2019 om 6:00 AM, Lourens zei:

Wil ze graag online bestellen bij bijv bngbarret. 

Dat is dan SNG Barratt waarschijnlijk. Als je daar zoekt op "Fastener" dan kom je ze allemaal tegen. Klik hieronder.

FASTENER

redman    149

Of op een sloperij kijken. Met een tangetje kun je ze er dan voorzichtig uithalen.

Zolang de (ronde) kop goed is maakt het dan niet uit of ze nieuw/gebruikt zijn.

redman    149

7 minutes ago, jeroendorrestein said:

Je kan ook eens bij HBM kijken.

Die hebben allerlei soorten voorraad dozen voor al dit soort spul.

Dat is een goede, zeker voor die prijs 👍

FreddyJag    1
Op 12/24/2019 om 8:33 AM, redman zei:

Dat is een goede, zeker voor die prijs 👍

Ik weet niet of je wel eens bij HBM bent geweest? Het is mijn favourite gereedschapswinkel. Als je geïnteresseerd bent in gereedschap dan is het leuk om een keertje te gaan kijken. Ongetwijfeld kom je thuis met wat spulletjes. Op een paar dingen na is alles wat ze hebben, vermoedelijk, Chinese namaak. Maar het is dan ook erg goedkoop. Door de bank genomen is de kwaliteit meer dan voldoende voor hobby werkzaamheden. 

Ze hebben tientallen van dit soort voorraaddozen en ik heb er heel wat van in mijn garage op voorraad

keesh    1257

Toolstation is ook zo'n winkel waar ze al dat kleine setjes hebben met veertjes, klemmetjes, borgringen, enz. Ook gereedschap en alles voor een thuisklusser.

(VOORBEELD)

31366.thumb.jpg.6e1d727a2632d163bcc0515126f35cd8.jpg 79787.thumb.jpg.74e7efda269f152e3f20beb999ef307a.jpg 99838.thumb.jpg.d94c291cf918680059dab9f1b4400dfa.jpg 39254.thumb.jpg.04cb47ce0070a906a216a05d097d5cfc.jpg

• 2 weeks later...
Lourens    5

Beste allemaal, dank voor mee denken. 

Inmiddels zijn ze binnen gekomen en geplaatst. Paneel zit weer vast 

• Like 1