Jump to content
Laan

GRATIS JDCH GAZETTE !!

Recommended Posts

Laan    817

Wil je een keer gratis de Gazette ontvangen? JDCH stuurt het nieuwste nummer graag naar je toe. Via onderstaande link kan je de gratis Gazette aanvragen. Uiteraard gaat de JDCH discreet en volgens de AVG om met je gegevens. Alvast veel leesplezier!

Aanvraag gratis Gazette

Knipsel.PNG

• Like 1

Laan    817

Ook een mooi artikel over de X-type! Goede ontwikkeling dat ook recente modellen de aandacht krijgen.

• Like 2

EricS-TR    207

Slimme en goedkope manier om adresgegevens van 100% doelgroep te verzamelen :wink:

Op 10/29/2019 om 2:48 PM, Laan zei:

Uiteraard gaat de JDCH discreet en volgens de AVG om met je gegevens.

Uiteraard ..... maar "Ja, ik ontvang graag gratis het magazine per post en maandelijks Jaguar nieuws per e-mail." en in de privacyverklaring o.a. "We houden u graag op de hoogte van de activiteiten van de club. Bijvoorbeeld met e-mails, nieuwsbrieven, aanbiedingen op onze website of via socialmedia. Ook daarvoor zijn vaak persoonsgegevens nodig." :idea:

• Like 1

arie-jag    409
2 uren geleden, EricS-TR zei:

Slimme en goedkope manier om adresgegevens van 100% doelgroep te verzamelen :wink:

Uiteraard ..... maar "Ja, ik ontvang graag gratis het magazine per post en maandelijks Jaguar nieuws per e-mail." en in de privacyverklaring o.a. "We houden u graag op de hoogte van de activiteiten van de club. Bijvoorbeeld met e-mails, nieuwsbrieven, aanbiedingen op onze website of via socialmedia. Ook daarvoor zijn vaak persoonsgegevens nodig." :idea:

:lolu: Goeie Eric!

Ach, als men het zat is via mail e.a. te ontvangen kan men dat toch ook weer opzeggen/blokkeren.

Laan    817

Primair zou ik verwachten dat iemand die een Gazette gratis wil ontvangen het leuk vindt om ook over andere Jaguar gerelateerde zaken op de hoogte gehouden te worden. Niet? Met een paar muisklikken blijf je inderdaad verstoken van dergelijke "spam" en gaat je privacy helemaal boven alles, gewoon vragen of je gegevens verwijderd mogen worden uit de database. Heb je recht op door de fantastische AVG. De Gazette niet opvragen werkt ook. Dus mogelijkheden genoeg :) 

• Like 1
  • Haha 1

sonsan    451

Vandaag het prachtig uitgevoerde magazine ontvangen.

Ziet er mooi uit met lekker veel leesvoer over de X-TYPE! 👍

Fasett    199
3 uren geleden, sonsan zei:

Ziet er mooi uit met lekker veel leesvoer over de X-TYPE! 👍

Zie hierin een voordeel van de samenwerking JF en JDCH. En dat (ook) een artikel over een youngtimer gaat hoeft niemand te verbazen. JF en JDCH zijn forum/club voor alle Daimler en Jaguar liefhebbers. Bij een meerwaarde uit de samenwerking staan zij dus ook centraal. (Lees)plezier kunnen JF leden dit keer dus ook opdoen in de Gazette. En JDCH leden op het JF. 

Laan    817

Ik heb even nagevraagd bij JDCH en zo'n 50 JF leden hebben hem inmiddels besteld! Er is nog voorraad, dus wil je er eentje, bestel hem dan snel :) 

Bestel gratis Gazette

• Like 3

Feike    29

Onder de 50 leden van het JF-forum kan ik mij ook scharen. Vandaag het magazine op de deurmat gekregen. Meteen  lekker kunnen doorbladeren, een heel mooi magazine.
mvg

Feike

rover114    719

Ik ook , maar het blad mss wel ontvangen maar nog niet gezien ( weer ‘ lekker’ een paar dagen aan het genieten van de gastvrijheid van Vd Valk, ivm werk 🤨)

wimb    393
20 hours ago, sonsan said:

Ikke ook. Ik heb nog geen tijd gehad om 'm uit te pakken en te lezen. Daar is het weekeinde voor.

wimb    393
10 hours ago, rover114 said:

enveloppe met gazette lag op al op tafel.

Intrigerend. Wie heeft hem daar neergelegd? Ik hoop voor je niet de postbode.:laugh:

• Haha 1

paperboy62    186
7 uren geleden, wimb zei:

Intrigerend. Wie heeft hem daar neergelegd? Ik hoop voor je niet de postbode.:laugh:

Het kan natuurlijk in Groningen hangt het touwtje nog uit de brievenbus 😉

• Like 2

rover114    719
12 uren geleden, wimb zei:

een geluk dat mijn meisje gewoon thuis was 😉. ( ik ga er maar van uit dat de postbode er niet bij was 🤔

keesh    1000
Op 11/6/2019 om 2:53 PM, Fasett zei:

Zie hierin een voordeel van de samenwerking JF en JDCH.

Wil je meer genieten van dit mooie clubblad zal je toch lid moeten worden van JDCH, dus gewin voor JDCH😉. Nu is lidmaatschap niet duur en als je interesse hebt in het mooie clubblad zeker niet. 

• Like 1

Fasett    199
Wil je meer genieten van dit mooie clubblad zal je toch lid moeten worden van JDCH, dus gewin voor JDCH. Nu is lidmaatschap niet duur en als je interesse hebt in het mooie clubblad zeker niet. 

En bezien of JDCH leden actiever worden op JF, en clubdonateur worden.
Dus als je dit leest, doe je mee?!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk