Jump to content
isabella

Technische dag 2019

Recommended Posts

isabella    664

Zoals velen inmiddels weten kamp ik de laatste maanden met een ernstige hernia die niet te opereren is,

Na nader onderzoek is de rechtse hernia inmiddels in de genezende fase, helaas is er een 2e ontdekt aan de linkerzijde.

Ik werk inmiddels wel weer voor halve dagen en zolang het gaat, helaas kan ik zeker nog niets tillen of repareren, slechts de telefoon aannemen en wat administratief werk doen.

Om die reden hebben we besloten dat het verstandiger is om de technische dag dit jaar niet te laten doorgaan, het risico dat ik te lang op die dag sta of dat ik per ongeluk in mijn onkunde een zwaar object til of verschuif heeft tot resultaat dat de hernia nog een graadje erger word.

Onze welgemeende excuses dat de dag niet door kan gaan, maar we willen zodra het kan de meeting alsnog doorzetten op een ander tijdstip.

Ik heb tot het allerlaatste moment gewacht om te zien of de meeting door kon gaan.

Maar Joke, de behandelende neurochirurg en uiteindelijk ikzelf ook hebben besloten dat de meeting op deze manier niet verantwoord is.

Zodra ik verlost ben van deze (kwelling) geven we een andere data om de meeting alsnog te geven.

• Like 1
  • Klasse 3
  • Verward 1

EricS-TR    269

Goed dat je deze verstandige beslissing hebt genomen!
Ik weet dat het een moeilijke beslissing voor je was en geen leuke. Voor niemand, vooral niet voor jou, en neem aan dat iedereen dit begrijpt.

Sterkte met het verdere herstel!

paperboy62    201

Raymond,

Verstandige beslissing de TD is erg leuk en leerzaam, maar JOU gezondheid gaat voor alles. Ik denk dat iedereen hier gebaat is bij jou herstel. Volgend jaar komen we weer massaal naar jou TD en voor nu beterschap man.

keesh    1169

Begrijpelijk, veel sterkte en hopen dat het weer goed komt of dat je ermee kan leven. 

Misschien een idee om als forum dit jaar eens iets anders te doen in de wintermaanden. Ik zit te denken om op een zaterdag iets te organiseren bij een Jaguar dealer(als er een bereid is) om eens de nieuwe Jaguars eens te bekijken en vooral gezellig samen te zijn met een lunch als afsluiting. Daarna eventueel nog ergens een bezienswaardigheid op auto gebied. 

Ik wil daar best aan meewerken zover dit voor mij mogelijk is.

• Like 3

Lumo    34

Ik wil onze Raymond veel sterkte toewensen bij dit gebeuren. We kunnen niet zonder hem. Moed en geduld ! “Courage” zeggen we hier.

Ook het idee van Kees is lovenswaardig. Verlang er naar. Het is complementair aan de TD, maar niet vervangend. Raymonds opzet moet blijven, dat vinden we allemaal. Gewoon nu even niet.
Kees, we staan achter je voor eens een andere “greet and meet”. Laat het opborrelen.

Jag42    149

Beste Raymond, hou vol. Met kleine stapjes weer terug naar een gezonde rug.

Waardeloos dat dit genezingsproces zo langzaam verloopt.

Een goed herstel gewenst.

JimJag    200

Raymond beterschap, rustig aan doen dus. Eindelijk resultaten uit de onderzoeken, het is toch altijd beter te weten wat er is. Mocht je er 1 november zijn, dan komen we je dan tegen. Ik heb Richard en Ingrid naar jullie gestuurd met hun "nieuwe" X350. Dan komen wij waarschijnlijk ook mee op 1 november.

Sterkte met het herstel en probeer niet te veel te doen...

Rover827Si    161

Er zullen nog wel meer technische dagen komen. Dus deze ene keer maakt helemaal niets uit. Je gezondheid is het allerbelangrijkste maar dat besef je pas als je hiermee geconfronteerd wordt. Heel veel  sterkte en beterschap geweest. Gr.

Feike    32

Goede beslissing. Gezondheid gaat voor alles.
Zoals al eerder aangegeven er zullen nog meer technische dagen kunnen volgen.
Beterschap en 'do as the doctor advises' 
Grtz

Feike

JimJag    200
On 10/13/2019 at 7:18 PM, keesh said:

Misschien een idee om als forum dit jaar eens iets anders te doen in de wintermaanden. Ik zit te denken om op een zaterdag iets te organiseren bij een Jaguar dealer(als er een bereid is) om eens de nieuwe Jaguars eens te bekijken en vooral gezellig samen te zijn met een lunch als afsluiting. Daarna eventueel nog ergens een bezienswaardigheid op auto gebied. 

Er zit een jag dealer in den bosch en in Boxtel zit classic park..  

Den haag heb je Louwman museum en tegen den Haag aan zit Romijn Jag dealer..  tot zo ver even mijn inspiratie 😁

wimb    521

Raymond,

Ook van mijn kant nogmaals beterschap. Jou kennende valt het je vooral zwaar dat je het rustig aan moet doen, dus daar wens ik je vooral veel sterkte mee.

En die technische dag? Mwoah, dat is a minor thing, jouw herstel is veel belangrijker dus is het volkomen logisch dat die dag niet doorgaat.

• Like 1

wimb    521
On 10/13/2019 at 7:18 PM, keesh said:

Ik wil daar best aan meewerken zover dit voor mij mogelijk is.

Kroymans Jaguar in Hillbilliedorp heeft eerder dit jaar een nieuw pand betrokken. Enerzijds jammer want nu staan de Jaaags niet meer samen met Aston Martin en Ferrari. Maar ze hebben nu wel meer ruimte (nog meer ruimte!) én, wat ik ook belangrijk vind, zijn oprecht geïnteresseerd in onze 'ouwe lijken'.

Ik wil best informeren of er van die kant belangstelling is.

• Like 1

HenkXKR    70

Niet leuk om dit te vernemen.

Kennis van mij is al 3x geopereerd. 

Reden Hij begon iedere keer weer te vroeg met werken in zijn bedrijf. (lees: iets optillen etc.).

Een wijs besluit dus en van Harte Beterschap

• Like 1

Bijkman    17

Het is geen gemakkelijke beslissing, maar Uiteindelijk wel het beste voor jezelf. Neem de tijd voor je herstel en blijf aan jezelf denken, dan ben je er het snelste vanaf.

gr.

Mark

• Like 1

Fasett    204

Bijzonder vervelend, in de eerste plaats voor Raymond. Ik wens je van harte een goed herstel. Natuurlijk ook voor Joke en de kinderen, samen ben je een gezin met ieder daar zijn inzet, inbreng en rol. Ziek zijn beperkt dan alle gezinsleden in zekere zin. 

'Vervolgens' de klanten, collega's en 'daarna' anderen. Bijvoorbeeld de forumleden die dachten naar de TD dag te komen. Met alle wensen als hierboven gepost is er volop begrip dat de TD dag niet door gaat. Vanuit mijn rol de samenwerking tussen JF en JDCH te begeleiden heb ik het JDCH gevraagd of het mogelijk is om na de inschrijving van de clubleden ook JF leden te ontvangen. Daar is positief op gereageerd. De invulling en informatie zal snel volgen in een ander lijntje / post op het forum hoe dit is te realiseren

Voor geïnteresseerde vermeld ik vast: 

Technische dag JDCH 

Zondag 10 november

Inloop 10:00, start om 10.30 uur 

Adres: Rijksstraatweg 59 7384 AC Wilp (nabij Deventer) 

Gastheer: Henk Bongertman

Ik ben zelf twee keer eerder geweest, zowel bij Raymond als bij Henk, beiden expert en aanstekelijk enthousiast. Van harte aanbevolen. 

Ik zal er zelf ook zijn en hoop je daar te ontmoeten.