Melvin p Posted October 7, 2019 Share Posted October 7, 2019 Hallo hier Melvin Poelstra Ik heb een Jaguar xjs uit 88! En mijn linker knipperlicht voor werkt niet! Maar als ik deze aan doe ' dan begint de binnen verlichting te knipperen! Weet iemand wat ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesh Posted October 7, 2019 Share Posted October 7, 2019 Een massa probleem. Draadverbindingen controleren en schoonmaken als nodig. Eventueel contactspray gebruiken bij de verbindingen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wilfredfoto Posted October 7, 2019 Share Posted October 7, 2019 Inderdaad, eigenlijk is rigoureus alle verbindingen losmaken en schoonmaken zoals Kees al voorstelde de boodschap. Bij een zwevende massa gaan er hele vreemde stromen lopen met vaak onverklaarbare effecten als gevolg. Het meest kwetsbare is natuurlijk alles onder de motorkap en bij de verlichting zelf, door vocht, warmte, kou enz heeft dat het meest te lijden. Succes, Wilfred Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts