Jump to content
Jag42

Mijn XJR 300

Recommended Posts

Bart XJSC    21

Maar kan je dan niet beter in deze een G3 installatie laten bouwen? Je weet nu wat je hebt en dat is bij een ander exemplaar altijd maar weer afwachten.

Jag42    146

Ik vind het zo zonde om een auto die 'nieuw uit de doos' lijkt te komen dagelijks te gaan gebruiken. Hoeft van mij ook geen 'show piece' te zijn maar wel technisch goed.

keesh    979
12 uren geleden, Jag42 zei:

Ik vind het zo zonde om een auto die 'nieuw uit de doos' lijkt te komen dagelijks te gaan gebruiken.

Het is voor een auto altijd beter dat je er dagelijks in rijdt dan maar een paar honderd km per jaar. Ik begrijp niet waarom je er niet veel mee wil rijden. Het is geen auto welke meer waard wordt, ook niet wanneer er maar 60.000km op de teller staat. Die van mij heeft er al 325.000km op de teller en rijdt nog als nieuw. Dus ik begrijp het bedrag van de laatste onderhoudsfactuur van €14.000,- ook niet. Dat bedrag is in 15 jaar nog niet aan mijn X300 uitgegeven voor onderhoud.

Je kan zeggen dat het een niet veel voorkomende kleur is, maar dat heeft niet zoveel meerwaarde en zeker niet als hij geheel of gedeeltelijk moet worden overgespoten, als dat al niet gedaan is. Als je de kleur mooi vind en hij is technisch in orde dan heb je je hele leven nog plezier aan deze Jag. Ik heb twee Jags en die gaan nooit meer weg, dat weet ik nu al. De X300 loopt en rijdt nu beter dan toen ik hem in zeer goede staat kocht. 

Maar zo denk ik er over, een ander mag doen en laten wat hij wil en dat zal ik zeker niet tegenspreken.

Jag42    146

Heeft hier op dit forum iemand goede ervaring met het inbouwen van G3 in een XJR (X300)?

Heb inmiddels twee geïnteresseerden gehad en 1 serieus bod maar ik zou toch wel eens willen weten wat het inbouwen van een G3 installatie ongeveer kost maar belangrijker nog of jullie goede ervaringen hebben met specifieke bedrijven.

Het lijkt mij toch een niet alledaagse auto om een dergelijk systeem in te bouwen. 

Jag42    146

Ik twijfelde destijds of ik dit erbij moest melden maar denk dat je gelijk hebt. Zojuist de zin aangepast.? Bedankt voor het meedenken. wordt gewaardeerd.

Jag42    146

Inderdaad wel wat verschillen. Deze is helemaal overgespoten, geen schuifdak en de standaard matzwarte raamomlijsting en ook nog een hangend hemeltje. Verder behoorlijk identiek.