Jump to content

Recommended Posts

Peter_Jag    0

Hallo iedereen,

 

Heel blij met de onlangs gekochte Jag. Net nieuwe banden geplaatst omdat de banden die er op zaten al 10 jaar oud waren waarvan een jaar niet gereden dus vibreerde de wagen heel wat bij het rijden. Nu rijd ie super, een echte limousine.

Ik heb nog een vraag in verband met het self leveling systeem.

Hoe kan je snel zien of je deze optie hebt.  De wagen is laag en het is zo moeilijk te zien, een brug heb ik verlopig nog niet. Is het mogelijk dit onder de motorkap te zien? Bepaalde componenten die aanwezig zijn?

Sinds kort springt ook de zekering van de airco koeling (zekeringskastje rechtsvoor aan passagiersvoeten), iemand ook al gehad...

Ik post er wat foto's bij van "the jag".

20190620_003418.jpg  20190627_004654.jpg  20190615_163913.jpg  20190615_164119.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
hansvh    329

Dit zijn de onderdelen waar je mee te maken hebt. Het systeem is geintegreerd met de rembekrachtiging. Vanaf modeljaar 1990 is het gescheiden (muv bij de XJ6).

Image 1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
pimgmx    155

Achter opkrikken en een wiel loshalen, aan de schokdemper kan je zien of het SLS of ‘conventioneel’ is. Meestal worden bij ombouw van SLS naar conventioneel de componenten onder de motorkap met rust gelaten, daar zie je dus niet zo veel aan.

 

Kijk hier voor een mogelijke oplossing van je A/C-probleem: https://xj40.com/viewtopic.php?f=25&t=999028&p=190988

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...