Jump to content
keesh

Naaf kappen in kleur van Jag

Recommended Posts

keesh    1180

De naaf kapjes van  de X300(X308) en XJS(XK8) zijn maar in enkele kleuren te krijgen. Ik vind het mooier dat ze in dezelfde kleur zijn als mijn Jag's. Dus de naaf kapjes een nieuwe kleur gegeven.

20181117_113351a.jpg     20190224_114336_HDR~2.jpg

Jag42    149

Geweldig om te zien hoe iemand met toewijding zo iets onbenulligs als naafkapjes restaureert want dat laatste mag wel gezegd worden.

Heb jij het ook zo gedaan? Kun je niet makkelijker de achterkant van het transparante gedeelte gewoon in de kleur spuiten inclusief de kop van de Jaguar?

En zou je niet een klein rondje lijm kunnen aanbrengen ipv met die kunsthars werken om e.e.a. weer vast te zetten?

keesh    1180

In kleur spuiten zou ik niet doen op de kop, lak tast het chrome aan van de growler(uit ervaring😥). Ik heb ze gewoon erin geplakt met 3M dubbelzijdige tape.

• Like 1

Jag42    149

Maar op kleur, hoewel niet origineel heeft ook wel wat. Ik denk dan meteen aan 4x Barrett om in de kofferbak te leggen om ‘m origineel te houden en de vier bestaande opknappen. Die van mij horen rood te zijn maar zien er inmiddels roze uit😧.

Zag laatst iemand met alles drop en dran qua materiaal maar dan ben ik toch wel gelukkig Dat dit mijn hobby is.

keesh    1180
2 minuten geleden, Jag42 zei:

Die van mij horen rood te zijn maar zien er inmiddels roze uit😧

Ik vind rood helemaal niet passen bij turquoise en wat is origineel?  Ik denk dat de klant bepaalde welke kleur erop kwam. Die van mij waren grijs.

Jag42    149

Ah, ik dacht altijd dat deze standaard groen waren en bij de R uitvoering rood.

Rood en Turquoise staat inderdaad niet bij elkaar. 

Heb jij de kleur laten aanmaken of kon je ergens aan een redelijk lijkende lakstift komen?

EricS-TR    271
3 uren geleden, Jag42 zei:

Ah, ik dacht altijd dat deze standaard groen waren en bij de R uitvoering rood.

Bij mijn STR zwart en rood combineert ook niet goed met Radiance Red lak wat mij betreft.

EricS-TR    271

Dan zal het wel mooi combineren :thumbup:

Ik bedoelde dat de standaard rode naafkappen niet mooi combineren met de rode lak.

Zwart staat prima en groen zou ook kunnen wat mij betreft.