Jump to content
Laan

Keesh terug als moderator

Recommended Posts

Laan    860

Vanaf heden heeft keesh zich weer bereid verklaard om deel te nemen aan het JF team. Wij zijn erg blij met dit besluit en verwachten dat het forum er nog leuker op wordt! Welkom terug Kees !! 

• Like 2

keesh    1180

Na een rustperiode en overdenkingen wil ik mij weer inzetten voor JF. Zal niet makkelijk worden omdat forums minder in trek worden, vooral bij jongeren. Begrijp ik wel, die hebben zoveel andere dingen te doen in deze gehaaste maatschappij. Maar we gaan met z'n alle proberen om er een nog gezelliger en informatiever forum van te maken.

• Like 8
  • Klasse 5

JagS3 4.2    39

en hoezo niet veel jongeren?? we hebben het er op het jaguarforum hier toch een aantal (waaronder ik mezelf ook nog steeds stiekum meetel)

• Like 1

keesh    1180
4 uren geleden, JagS3 4.2 zei:

en hoezo niet veel jongeren?? we hebben het er op het jaguarforum hier toch een aantal (waaronder ik mezelf ook nog steeds stiekum meetel)

Verhoudingsgewijs niet veel nee. Maar als je pas na een ½jaar hierop reageert ben je ook niet zo fanatiek :lol:

JagS3 4.2    39
15 uren geleden, keesh zei:

Verhoudingsgewijs niet veel nee. Maar als je pas na een ½jaar hierop reageert ben je ook niet zo fanatiek :lol:

ik lees/bekijk het jaguar forum minimaal 2 a 3 keer per week. Misschien komt het ook wel gewoon door dit soort opmerkingen dat de jeugd zich niet aangesloten voelt, dit draadje zag ik toevallig pas wat later voorbij komen,

omdat ik zelf normaal gesproken alleen maar xj series en x300 fora zit door te lezen en probeer mee te denken waar er wat gevraagd wordt.

en verhoudingsgewijs is het inderdaad niet zo superveel, maar dat komt ook mede door het merk, een jaguar is ook niet het meest voor de hand liggende merk voor

de jeugd om te kopen. Als je dan bijvoorbeeld het miniforum erbij neemt, daar zit veel meer jeugd, ik denk dan ook niet dat een forum echt te linken is aan leeftijd, des te meer wat er besproken wordt, en of dit wel aansluit bij veel jongeren.

• Haha 1

EricS-TR    271
2 uren geleden, JagS3 4.2 zei:

en verhoudingsgewijs is het inderdaad niet zo superveel, maar dat komt ook mede door het merk, een jaguar is ook niet het meest voor de hand liggende merk voor

de jeugd om te kopen.

Saab ook niet en zeker geen 96 :wink:

Wel gaaf hoor! :thumbup:

• Haha 1

JagS3 4.2    39
Op 12/13/2019 om 1:37 PM, EricS-TR zei:

Saab ook niet en zeker geen 96 :wink:

Wel gaaf hoor! :thumbup:

Hahah, dat klopt, in mijn studententijd al opgeknapt :)

gr wouter