Jump to content
Sign in to follow this  
jeroendorrestein

Leren voorstoelen hersteld

Recommended Posts

Toen ik mijn mijn XJR kocht in 2009 woonden we op dat moment in Kansas City. Die van mij is van 2002 en was in uitstekende staat, behalve het leer van de bestuurdersstoel. Van de lokale Jaguarclub kreeg ik de tip om eens met ColorGlo te gaan praten. Afspraak was gauw gemaakt, ze kwamen langs en met een paar uurtjes werk hadden ze beide voorstoelen opgeknapt en gespoten. Zag er prima uit. Maar sindsdien heb ik er bijna 100.000km mee gereden. Alles ziet er nog steeds voortreffelijk uit, behalve de voorstoelen en met name natuurlijk de bestuurdersstoelen.

Via via in contact gekomen met Interieurherstel Friesland. ( http://www.interieurherstelfriesland.nl )Het toeval wilde dat Joost, de eigenaar ook om het weekend in de buurt van Gorinchem moest zijn. Vlakbij waar wij waren. Op een zondagavond is hij even langs gekomen. Bekeken, verschillende opties doorgesproken. Besloten om beide voorstoelen te laten behandelen maar dit keer op de bestuurdersstoel ook een aantal stukken leer te laten vervangen.

Ik heb de stoelen eruit gehaald. Simpel klusje, maar je moet wel een grote maat Torx hebben! Joost heeft ze opgehaald en vanochtend weer teruggebracht. Samen hebben we ze even terug gezet. 

Ben er erg tevreden mee! Ziet er weer zo verzorgd uit! 

a87a72c8-4727-4246-956d-487eb20b9cc2.JPG

• Like 3