Jump to content
deepfreeze

zekeringen in de auto

Recommended Posts

deepfreeze    3

hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum.

ik ben de trotse eigenaar van een Jaguar XJ6 uit 1995, sinds 6 dagen.

er zijn wat probleempjes met de auto, uiteraard zou ik zeggen, lekker hobbyen dus maar.

ik ben op zoek naar een uitleg van waar wat zit, en daar bedoel ik mee: een uitleg van de vele zekeringen die er in de auto zitten, ik heb er geen boekje hiervan helaas.

vraag is dus, is er een lid die dat mij kan mailen in PDF formaat. zou hier enorm mee zijn geholpen

de volgende items doen het  (nog)even niet   de radio, cruisecontrole, en het klokje.

de originele radio  zit er niet meer in,,, voordat ik naar de garage ga, wil ik eerst even zelf kijken,, en mn auto leren kennen, ik heb de meeste zekeringen terug kunnen vinden, maar geen  was er stuk, mis ik wat?

ik hoop op vele reacties,

mvg

frank schaefers

Door moderator bericht verplaatst naar juiste subtopic.

deepfreeze    3
1 uur terug, jaapvanthoff zei:

hoi,, nee helaas, volgens haynes loopt de uitgave tot 1994. ik heb er een van 1995..op mn vraag aan deze uitgever of mijn auto verschilt van die van 1994  was het antwoord,,ja,,,,

en het is geen sovereign,,,

en deze uitgave van wat je mij stuurde, heb ik al in PDF, staat niets over is, althans, niet wat ik zoek,,,

maar heel hartelijk bedankt voor de input.

mvg  frank

Fasett    190

Dag Frank, rechtsboven op de webpagina zit de zoekfunctie.
Zoek eens op klokje X-300. Dan krijg je vast hits.

Klokkenist bekend x300 probleem. De kabel naar de display is doorgebrand. Die moet vervangen worden.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

jaapvanthoff    202

Frank, ik heb een 308 gehad, met de ovale knippers voor, en die had onder de achterstoelen, links en rechts zekeringen...

hansvh    329

Hallo Frank,

Misschien dat bijgaande PDF je een beetje op weg helpt. Er is nog veel meer van dit soort info te vinden op onze clubsite, in ruil voor een kleine vergoeding krijg je daar een jaar lang onbeperkt toegang.

X300 Electrical Guide UK 1995.pdf

deepfreeze    3

een beetje het zijn technische tekeningen, ik ben wel technisch,, maar niet zo dat ik de tekeningen kan lezen..

wat ik zoek is echt een verklaring van de zekeringen, waar ze zitten, en waar ze voor bedoelt zijn.

ik ben wel erachter inmiddels waar de zekeringen van de radio en kofferbak zitten, deze waren idd door gebrand, en het werkt weer, nu nog de zekering voor de cruise controle.

ik ga mij zeker aanmelden voor dat verhaal, alle kennis is welkom, bedankt hansvh..

Jag42    146

Zekeringen branden niet voor niets door Dus i.i.g. geen zwaardere exemplaren inzetten.

Eerst maar eens proberen uit te zoeken wat de reden van doorbranden is.

deepfreeze    3
57 minuten geleden, Jag42 zei:

Zekeringen branden niet voor niets door Dus i.i.g. geen zwaardere exemplaren inzetten.

Eerst maar eens proberen uit te zoeken wat de reden van doorbranden is.

sja  nagel nieuwe oude auto,,, dus hoop te ontdekken.

radio doet het inmiddels  nu de rest nog,,,

thnx