Jump to content
bernhardn

UK South East Eighth Annual Convoy & Meet Event 26th May 2019

Recommended Posts

Marisca    0

Wij zijn er in 2020 bij. Dit jaar was de agenda iets te vol.

Ons plan voor volgend jaar is te vertrekken op vrijdag (waarschijnlijk via de Eurotunnel) naar het VK en retour op maandag. Het zou leuk zijn met elkaar te reizen, dus hierbij de uitnodiging aan te sluiten. Onze plannen staan niet in steen gebeiteld, dus als er een groep vanuit NL vertrekt, vind ik het prima hierbij aan te sluiten. 

Snhel5    4

Ik wil op zich best een keer mee met een kleine delegatie van het Nederlandse forum.

Moeten de kosten aleen niet te astronomisch worden.

Marisca    0

Dat zou supergezellig zijn! Voor de kosten hoeven we het niet te laten. Deelname aan het evenement kost 5 GBP, met het hotel is een prijsafspraak gemaakt. Een overnachting (incl. ontbijt, parkeerplek) kost iets van 65 GBP en dan komen de kosten voor de overtocht/eurotunnel erbij. 

Als we met een aantal JF-leden zijn, kan ik aan Stephen Sheldon (de organisator) vragen of we op de dag bij elkaar kunnen staan? We kunnen zelfs een clubstand opzetten. Is kosteloos.

Dus... bij interesse: laat even weten. Ik zal inventariseren en aan Stephen doorgeven met hoeveel auto's we komen.