Jump to content
Tkatje

XK8 tracking device?

Recommended Posts

Tkatje    1

Hi, weet iemand of de Jaguar XK8 (2007) standaard een tracking device heeft? Politie (ea) zouden dan bij diefstal de wagen kunnen opsporen door het signaal te traceren. 

Ik kan daar online niets over vinden, ook niet in de documentatie van de wagen..

Dank!

Bart

Rover827SI    135
19 minuten geleden, Tkatje zei:

Hi, weet iemand of de Jaguar XK8 (2007) standaard een tracking device heeft? Politie (ea) zouden dan bij diefstal de wagen kunnen opsporen door het signaal te traceren. 

Ik kan daar online niets over vinden, ook niet in de documentatie van de wagen..

Dank!

Bart

Ik moet eerlijk bekennen dat ik er niet zeker van ben maar ik denk het niet. Bij mijn X358 zat bij de aankoop wel zo'n apparaat ingebouwd. Ik ben ervan overtuigd dat de eerste eigenaar dit heeft laten inbouwen door de Jaguar dealer. Omdat ik voor dit systeem niet betaal heeft de dealer destijds op mijn verzoek dit voor mij afgekoppeld (niet ontmanteld).  Gr.

EricS-TR    199

Ben er ook niet zeker van, maar kan het me niet voorstellen dat dit af-fabriek wordt gemonteerd.

Is ook niet waarschijnlijk aangezien het fabrieksmatig altijd op dezelfde plaats zou worden gemonteerd en dat is niet slim :wink:

Ron62    8

Inbouw is zo gebeurd. Je koopt zo'n tracker op Alibaba of Ebay bij een Chinees. Doe er een simkaartje en met een telefoonnummer en je kunt met de meegeleverde software door in te bellen naar het telefoonnummer achterhalen waar de auto is. kost een 10tje of zo. Neem er dan wel een die permanent op massa stat en niet opgeladen hoeft te worden.