Jump to content

Jaguarforum jaarmeeting 2019

Laan
 Share

Recommended Posts

20 uren geleden, LeapingXJR zei:

Wij doen de puzzel wel Eric emoji6.png

Ik in ieder geval niet ;-)

19 uren geleden, Laan zei:

.. de rit begint tegen 13.00. Daarna kan het dus best stil worden. Wil je niet de puzzelrit doen, dan kan je denk ik beter tegen 15.00 komen, dan wordt het weer wat drukker.

:thumbup:

Even langs komen wanneer het drukker / gezelliger is gaat me in dat geval waarschijnlijk niet lukken.

Zojuist even een kijkje genomen op de locatie. Hoewel het weer niet echt vrolijk is, toch wat plaatjes gemaakt om een indruk te geven:

We hebben voldoende ruimte om onze troetelbeesten naast de locatie te parkeren. Dat zal zijn op de betonplaten en het grasveld waar ook de tent van Joël Verstrate taxaties wordt opgezet. 

IMG_2164.JPG      IMG_2161.jpg     IMG_2160.jpg

Voor deze dag hebben we een binnen locatie waar drankjes gehaald kunnen worden en waar het ook droog is, mocht het regenen. De barbeque wordt op het balkonterras gehouden.

IMG_2163.jpg    IMG_2169.jpg    IMG_2170.jpg   

IMG_2171.jpg     IMG_2177.jpg    IMG_2176.jpg   

IMG_2174.jpg

Wil jij of je kinderen in het zand spelen. ook dat is mogelijk. De zandbak is afgescheiden door een hek, met daarachter het kanaal. 

IMG_2165.jpg   IMG_2167.jpg   IMG_2168.jpg

• Like 3

Mooi weer is altijd het beste, maar bij regen hebben we een tent en de bovenverdieping van SOAP exclusief tot onze beschikking. De locatie is radicaal anders dan eerdere jaren. In plaats van een statig landhuis of hotel in de bossen, zitten we nu in een stapel zeecontainers op een fabrieksterrein nabij centrum apeldoorn. Toch is dit verrassend gezellig en kan je er prima eten. :) 

Vandaag is de tweede uitnodiging aan alle gebruikers verzonden. Ditmaal slechts 1x en niet 5x zoals de eerste :) Mocht je al zijn aangemeld dan hoeft je dus niet te reageren! 

Voor taxeren is nog plaats voor enkele voertuigen, dus wacht niet te lang. Je kan de dag naar wens indelen. Wel of geen puzzelrit en wel of geen lunch of bbq. De bbq is altijd erg gezellig en daar is nog voldoende ruimte voor. Onder het motto "je moet toch eten" is dit een aanrader! Ben je al aangemeld en wil je alsnog meedoen aan de bbq, stuur me dan een bericht via pb of aan info@jaguarforum.nl 

Ontvangen aanmeldingen tot heden:

Jag42

WIXM

Rombo319

Paddy vD

wvdl

LeapingXJR

WimTR

leonardvv

Sander

Jag3010

Carruthers

gertw

die-groene-is-van-mij

Robbert O.

Jagster

JeroenDorrestein

X350XJ8

Peterk

P.J.M.

Klash016

Sonsan

Keesh

Laan

Jagster

Andre

Snhel5

Fasett

02NHKD

deepfreeze

Hebbit

Hasimera

Kees59

Jozik

Gogol1959

John P

Sander

Waagenaar

AANMELDEN

Je kan via de aanmelding aangeven dat je niet meedoet met de bbq. Betaling vooraf is wel gewenst ivm bestellingen/reservering. Je kan vanaf 11.00 komen, maar dat mag ook later, net hoe het je uitkomt. De puzzelrit start om 12.00, dus als je daar aan mee wil doen is het beter er bijtijds te zijn. Gaat het alleen om de meeting even bezoeken, dan is aankomst/ vertrektijd niet zo belangrijk. Ergens tussen 11.00 en 16.00 is prima.

Inmiddels is het aantal 40 Jaguars en Daimlers gepasseerd :-) 

Jag42

WIXM

Rombo319

Paddy vD

wvdl

LeapingXJR

WimTR

leonardvv

Sander

Jag3010

Carruthers

gertw

die-groene-is-van-mij

Robbert O.

Jagster

JeroenDorrestein

X350XJ8

Peterk

P.J.M.

Klash016

Sonsan

Keesh

Laan

Jagster

Andre

Snhel5

Fasett

02NHKD

deepfreeze

Hebbit

Hasimera

Kees59

Jozik

Gogol1959

John P

Sander

Waagenaar

Marcel Willemsen

Tim98

harmderks

bauhaus

Max B

Guy G

Matrix-Mark

Marconi

JimJag

X308frans

Henk Mijnten

AANMELDEN

Op 9/7/2019 om 4:08 PM, Guy G zei:

Ik kom ook. Welk is de afstand voor die puzzelrit ongeveer?

We proberen de puzzelrit net als vorig jaar op maximaal rond de 80 km te houden. Dan doe je er op een relaxed tempo ongeveer 2 uur over. 

• Like 1

23 uren geleden, TimothyJ zei:

Dus als ik bijv om 13:00 langs kom is dat ook geen probleem als ik alleen voor de meeting wil komen als ik het goed begrijp van je? Moet dan de 10 euro vooraf al overmaakt worden of kan die daar ter plekke betaald worden?

misschien dat ik ook langs wil komen maar geen puzzelrit en geen bbq. Ik ben meer een 'spontane' langskomer ????. snap dat voor de puzzeltocht en bbq een inschrijving noodzakelijk is ivm de kosten. maar zomaar even langskomen kan niet zonder vooraf aangemeld te hebben? het gaat me niet om het geld, wil graag iets bijdragen om deze zeer gewaardeerde initiatieven te steunen.

1 uur terug, Jag42 zei:

Mijn XJR zit rond 1:9.5/100km en dat is, wat mij betreft, een acceptabel verbruik.

Met een niet geblazen versie L6 of V8 moet je makkelijk 1:10 kunnen halen.

Ik zou niet weten wat een geblazen versie is...ik weet wel dat ie blaast...ik ben nog niet erg thuis in de versies...en concentreer mij op  het voor elkaar krijgen van onze jag.... we gaan het zien.Inge  en frank 

Vandaag de puzzelrit zelf gereden. De ultieme test, als het mij lukt, dan zit het goed in elkaar. 

De rit gaat eerst in noordelijke richting en dan naar het oosten. Dan weer richting apeldoorn. Niet heel bosrijk, wel landelijk en ook een stuk langs de IJssel bij Deventer. De lengte van de rit valt meer met ongeveer 65km, maar echt vaart kan je niet maken. Twee uur tussen vertek en finish is een strakke tijd. In praktijk wellicht iets langer. Er zit zelfs een stukje onverharde weg in. De routebeschrijving zit al goed in elkaar en die gaan we nog even wat verduidelijken, op sommige punten kan verwarring ontstaan. Een handig hulpmiddel is de tripmaster gps app, die goed helpt de juiste afstand tot de volgende afslag te bepalen. Dus download de app en neem een goed opgeladen mobiel mee is mijn advies. 

Komende week gaan we de routebeschrijving verder optimaliseren en zelf nog een paar keer testen. 

IMG_2207.jpg  IMG_2206.JPG  IMG_2205.JPG  

IMG_2204.jpg  IMG_2203.jpg  IMG_2202.jpg  

IMG_2200.jpg  IMG_2199.jpg  IMG_2198.jpg  

IMG_2196.JPG

• Like 1
  • Klasse 2

14 uren geleden, Laan zei:

Komende week gaan we de routebeschrijving verder optimaliseren en zelf nog een paar keer testen.  

Je bedoelt: je hebt weer een goed excuus om nog weer lekker wat kilometertjes te maken met de XK? ;-)

• Haha 2

Ruim 50 deelnemers! Wordt een mooie dag :) 

Jag42

WIXM

Rombo319

Paddy vD

wvdl

LeapingXJR

WimTR

leonardvv

Sander

Jag3010

Carruthers

gertw