Jump to content
Laan

Jaguarforum jaarmeeting 2019

Recommended Posts

deepfreeze    3
Op 4/3/2019 om 11:35 PM, Laan zei:

De afgelopen 5 jaar hebben we op eerste pinksterdag de JF jaarmeeting gehouden. Als organisatie vonden we de voorbereiding en de dag zelf altijd leuk en geslaagd. Toch blijkt het steeds lastig een geschikte en betaalbare locatie te vinden en een dagindeling die ook nog een beetje boeiend is. Vorig jaar hebben we een puzzelrit opgenomen in de dag en dat viel erg goed is onze indruk. Daarbij is de jaarlijkse Zeelandrit die G&G houdt ook altijd leuk en gezellig. Het idee is dus, om af te stappen van de jaarmeeting op eerste pinksterdag en een middag te organiseren die wat minder op de massa is gericht, maar waar een leuke tourrit/puzzelrit centraal staat. Daar omheen natuurlijk elkaar meeten, na de rit een drankje en desgewenst een diner in informele sfeer. En zo'n dag dan in het midden van het land en een keer in het noorden, zodat we jaarlijks drie leuke dagen hebben over het land verdeeld. Goed idee? Reacties en suggesties zijn meer dan welkom :)

hi,

top idee, doen!!! en wij zijn er bij dan,, als we niet druk zijn..

we horen het graag,,,

mvg

Frank

aka

deepfreeze

Laan    817

Eindelijk duidelijkheid. De JF jaarmeeting wordt gehouden op 21 september a.s. Bij "Soap" op het voormalige Zwitsal complex aan de Vlijtseweg Apeldoorn. Ja, die van de babyzeep enzo. Alle details volgen nog, zo ook de uitnodiging aan alle forumleden. Ditmaal dus geen locatie in een bos bij een statig landhuis maar informeler bij een strandtent op de Veluwe. :) De bekende ingredienten zullen weer aanwezig zijn, zoals gezellig meeten, mogelijkheid voor lunch en bbq en een puzzelrit. 

• Like 4

21-9..... dan ben ik bang dat ik niet aanwezig zal kunnen zijn, daar het op een zaterdag is. 

tenzij het tot een uur of elf ('s-avonds) doorgaat natuurlijk 

Sjuul    28
On 6/14/2019 at 5:36 PM, Sjuul said:

oei.................weet niet of ik er dan kan zijn, zondag 22 september geen optie?😉

ik kan toch, dus zal voor die tijd, zoals beloofd contact met jou en Simone opnemen🙂

• Like 1

Laan    817

Fijn dat je toch kan Sjuul! Er waren eerdere jaren mensen die niet op zondagen konden en er zullen mensen zijn die niet op zaterdagen kunnen. Dat blijft. Maar als je iets kan schuiven in de agenda is dat mooi en een eer voor de organisatie en JF :)

• Like 1

Laan    817

Joël Verstrate is op de jaarmeeting aanwezig om te taxeren. Een compleet digitaal rapport conform FEHAC richtlijnen kost die dag €100 inclusief btw. Hij kan maximaal 8 voertuigen taxeren op de meeting. Opgeven kan via het aanmeldformulier. 

• Like 1

LeapingXJR    257

Aangemeld en betaalt voor Margreet en mijn persoon. Misschien komen de Twins er later nog bij want die wisten het nu nog niet zeker of ze mee wilden. En anders kan ik ze later toch nog los aanmelden op de aanmeldpagina ....toch Mark?

Jag42    148

Ook aangemeld.

En ‘s avonds ons 100 jarig bestaansfeest van Fokker. 😃

Leuk dagje zo.

• Like 1

LeapingXJR    257

ons 100 jarig bestaansfeest

Bij ons officieel 7okt, 100 jaar KLM. Wordt nog bekend gemaakt wanneer het feest gaat gebeuren....

Verstuurd vanaf mijn One Max met Tapatalk

Laan    817
7 uren geleden, LeapingXJR zei:

Aangemeld en betaalt voor Margreet en mijn persoon. Misschien komen de Twins er later nog bij want die wisten het nu nog niet zeker of ze mee wilden. En anders kan ik ze later toch nog los aanmelden op de aanmeldpagina ....toch Mark?

Geen probleem Rene. Tot 7 september kan je de aanmelding nog wijzigen. Daarna graag even in overleg i.v.m. inkoop voor de bbq e.d.

• Like 1

deepfreeze    3

sja wij dr wel hoor, zal van de week even over maken nog...

hoop dat er onderdelen te koop zijn lol, en een hoop tips en adviezen aangaande mijn fijne doch probleem JAG  lol

franl

wvdl    120
2 uren geleden, Fasett zei:

Ik wil ook komen, weet nog niet met 1-2-3 deelnemers

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Leuk!

Kan ik eindelijk je nieuwe concours-century bewonderen :-)

• Like 1

Fasett    199
Op 8/14/2019 om 10:48 AM, wvdl zei:

Leuk!

Kan ik eindelijk je nieuwe concours-century bewonderen :-)

Gaat lukken Willem, zojuist aangemeld. 

Het puzzelen laat ik graag aan anderen over, leuk om jullie weer te ontmoeten. 

Of het moet een 'puzzeltje' zijn over detailen, vragen staat vrij ;-) 

• Like 1

EricS-TR    207

Wil je niet meerijden met de puzzelrit, dan ben je vanaf 13 uur van harte welkom

Doet iedereen die zich heeft aangemeld mee met de puzzelrit of zijn er ook (veel) JF-leden die 's middags daar zijn?

Laan    817
2 uren geleden, EricS-TR zei:

Doet iedereen die zich heeft aangemeld mee met de puzzelrit of zijn er ook (veel) JF-leden die 's middags daar zijn?

Er doen er best veel mee aan de puzzel. Vanaf 11.00 is de inloop en de rit begint tegen 13.00. Daarna kan het dus best stil worden. Wil je niet de puzzelrit doen, dan kan je denk ik beter tegen 15.00 komen, dan wordt het weer wat drukker. Maar een ander tijdstip kan natuurlijk ook. Wij zijn er de hele dag en je kan in feite komen en gaan wanneer je zin hebt als je de puzzel niet meedoet.