Jump to content
Sign in to follow this  
mattijs

xkr dechromed + shades

Recommended Posts

mattijs    16

Hoi, uit Engeland custom gesneden raam gaas besteld, 3 delen: 1 achterraam en 2 voor de zijtuitjes. perfect fit en imo minder storend dan wrap.

Daarnaast heb ik de looks geleend van de "black edition" en dus de omlijsting gedipt. het is niets definitiefs, kan nog altijd terug naar chroom look. heb het 3e remlicht ook meteen meegpakt.

done.png

Stephan80    45

Netjes! geen gepiel of schades met dit spul. Al in meerdere autos gehad zelf. Vanwege de boys op de achterbank was ik ook op zoek naar dit gaas voor mn x308, maar is niet standaard geproduceerd (alleen vr de x350). waar heb jij t besteld?

arie-jag    389

Pas geleden op website beland die claimde dit gaas voor elke auto kon leveren....

Weet alleen even de naam van de firma/website niet meer...  geef me even, borrelt misschien wel weer binnen.

Stephan80    45

thanks. ff gekeken waarom ik dit zelf niet kon vinden.

'uk' achter mijn zoekopdracht zetten maakte het verschil tussen niets vinden en keuze hebben!

Pizzaman    689

Wel een gaaf gezicht, al zou ik het zelf niet zo doen. Mooie maffia-look. :triniti:

De achterlichten en koplampen gaan er ook nog aan geloven? 

mattijs    16

@pizzaman ik was er toch niet helemaal blij mee, heb het er vanaf gehaald. (was wel ff klusje) Zou de achterlichten misschien wel met een lichte tint willen wrappen, maar niet overdreven. voorlichten zeker niet! Dat vind ik niet mooi.

Pizzaman    689
On 3/28/2019 at 9:51 AM, mattijs said:

@pizzaman ik was er toch niet helemaal blij mee, heb het er vanaf gehaald. (was wel ff klusje) Zou de achterlichten misschien wel met een lichte tint willen wrappen, maar niet overdreven. voorlichten zeker niet! Dat vind ik niet mooi.

Bij een STR zijn de achterlichten ook 'donker', ik bedoel ook niet de voorlichten zwart maken.

Meer zoiets: https://www.jaguarforums.com/forum/xk8-xkr-x100-17/all-black-headlight-project-106442/page2/

62852d1384612776-all-black-headlight-pro  63318-all-black-headlight-project-img_20

mattijs    16

Dat ziet er nog best mooi uit. Ik laat de lampen in principe zoveel mogelijk origineel. (behalve dan LED upgrades) zou misschien het nieuwere model lampunits willen hebben. maar dat staat nog op de wishlist