Jump to content
Sign in to follow this  
Brouwer

Leuk artikel

Recommended Posts

Brouwer    31

Kwam deze link tegen op het Engelse forum: https://www.dailymail.co.uk/money/cars/article-6836073/Cash-Cars-Jaguar-XJR-gets-supercar-speed-luxury-6k.html

Herkenbaar! Precies de redenen waarom ik een Super V8 rijd. Toekomstige classic en technisch best betrouwbaar. Alleen dat 'plotseling in reverse schieten van de versnellingsbak' had ik nog nooit van gehoord. Hoop het ook niet mee te maken ;-).

• Like 3
  • Klasse 1

LeapingXJR    255

1 uur terug, Brouwer zei:

Herkenbaar! Precies de redenen waarom ik een Super V8 rijd. Toekomstige classic en technisch best betrouwbaar. Alleen dat 'plotseling in reverse schieten van de versnellingsbak' had ik nog nooit van gehoord. Hoop het ook niet mee te maken ;-).

En ik een XJR.... super leuk artikel en ook objectief geschreven. Over het algemeen roept men altijd maar wat over de betrouwbaarheid van de X350. Maarja....gelukkig kunnen we die mensen met een korreltje zout nemen...........van 18KG😂.

Mensen die altijd kritiek hebben, zomaar wat roepen en spulletjes van anderen niet kunnen waarderen heb ik niet zoveel mee.

Ik zeg dan altijd maar "Je hebt niets van mij nodig...........Maar ik ZEKER niets van jou".

Ook denken sommige nog steeds dat Jaguar de elektronische componenten en andere componenten zelf maakt........die worden gewoon door een vendor gemaakt zoals Bosch, Denso, NGK, Hella, Bilstein....enz, enz.

Tijdens het ontwikkelen van een nieuw model Jaguar ,geeft  Jaguar gewoon een zak geld aan zo´n vendor en zegt ik wil een "X component, hij moet ZUS en ZO kunnen en heb er max en X bedrag voorover, kun je dat ontwikkelen. 

Dus als zo´n component eenmaal ontwikkeld is, is de blueprint aanwezig.......En nu heb je ook gelijk het mysterie opgelost van de "imitatie onderdelen"😉 

De onverklaarbare reden dat ze van de meest rare onderdelen een imitatie part hebben "Yeah right"😂

Maar al met al .... een zeer goed en leuk objectief artikel.