Jump to content
arie-jag

British Cars & Lifestyle Rosmalen 9+10maart

Recommended Posts

arie-jag    408

Nog even aandacht voor dit leuke evenement want dit weekend is het weer zover!! :codemafia:

Heb er wel zin in, lekker ritje met de Jag (ook al is ie nog niet helemaal super afgesteld) en snuffelen door de bakken en stands!

Ik heb er in de loop van jaren toch elke keer weer intressante spullen gekocht.

Moet ook nog even boodschappen doen want ben al door mijn voorraad Yorkshire tea...

Ik ben er zondag met wife&kids, Robbert Melchers is er ook.

Nog meer van hier??

• Like 1

Vic97    73

Ik ben er zondag zeker weer bij, vooral erg benieuwd naar de stand van @RoyvdStad en Brooklands Green Exclusive. Waarschijnlijk kom ik met de MINI, ik probeer nog in stijl te komen met een Jag.

RoyvdStad    49

Yes ik sta er met mijn bedrijf Brookland Green Exclusive, dus iedereen is welkom een bezoek te brengen.

Ik neem 11 of 12 auto's mee, welke ga ik niet verklappen natuurlijk :)

Groeten Roy

• Like 2

arie-jag    408

Ben benieuwd Roy wat je meeneemt, ik neem in ieder geval geen creditcard mee uit zelfbescherming!  :lolu2:

Ik besef me net dat ik ooit eens het plan opgevat had om een hoed te kopen, dus dat is een excuus om te gaan, en natuurlijk om de accu op te laden. 

70% kans dat ik kom

EricS-TR    207

Is niet zover voor mij, dus misschien ga ik er ook dit jaar toch even kijken.

Vind het echter de kosten voor entree + parkeren niet waard :-?

Bart XJSC    21

Ik ga proberen zondag langs te komen. De weersverwachting ziet er niet zo bijzonder uit dus dat zal zonder jaguar zijn.

RoyvdStad    49
6 uren geleden, arie-jag zei:

Ben benieuwd Roy wat je meeneemt, ik neem in ieder geval geen creditcard mee uit zelfbescherming!  :lolu2:

hahah nou mooi spul ieder geval , maar ik neem ook cash aan he 😏

• Haha 1

harryxk8    16

Ga zaterdag langs, voor degene die iets willen besparen 2,50 korting online kaarten bestellen. Toch weer meer dan 1 liter benzine😁.

Greetz, Harry

arie-jag    408
14 uren geleden, harryxk8 zei:

Ga zaterdag langs, voor degene die iets willen besparen 2,50 korting online kaarten bestellen. Toch weer meer dan 1 liter benzine😁.

Greetz, Harry

Heb ik ook gedaan, kan ik toch weer 12km van rijden!

Nee, de Xj6 rijd niet 1op12 helaaaas:wacko:, maar 2x de korting voor mijn vrouw en mij is toch 2x 1op6!  :lol:

Jag42    148

Zo, net kaartje besteld. Zaterdag lijkt redelijk droog te worden dus de Jaguar mag mee 🙂

arie-jag    408

Veel plezier Zaterdagcrew!

Ben nog in dubio om , vanwege weer en niet ideale afstelling, wel met de Jag te komen of toch in de MGZTT.

Both Brittish maar mocht vorig jaar de ouwe Jag in de tuin aan de achtergevel parkeren bij de Landrover experience, liep toen zo via restaurant naar binnen, was erg makkelijk.

I gues ill have to flip a coin.  :codemafia:

39 minuten geleden, arie-jag zei:

Veel plezier Zaterdagcrew!

Ben nog in dubio om , vanwege weer en niet ideale afstelling, wel met de Jag te komen of toch in de MGZTT.

Both Brittish maar mocht vorig jaar de ouwe Jag in de tuin aan de achtergevel parkeren bij de Landrover experience, liep toen zo via restaurant naar binnen, was erg makkelijk.

I gues ill have to flip a coin.  :codemafia:

Ik doe dat laatste met de Jag morgen, zou leuk zijn als ik er niet alleen sta... 

Jag42    148

Net terug.

Voor de liefhebber, op de bovenring staat een stand met modellen waaronder één XKR Coupé (X100).

Bijna niet te vinden.

rover114    719

Ook hier weer thuis gearriveerd. Jammer van het weer, had een mooi toertje met de XJ geweest anders.

gezellig als altijd

Paar flesjes loodvervanger in de tas.

En een leuk zeefdrukje gekocht bij de JDCH stand ( en een petje voor de kleine man)

Niet te vergeten, uiteraard een verse voorraad collmans mosterd😋

arie-jag    408

Zo, dat was de opening van het autoseizoen 2019!

Leuk, veel gezien weer met toch wel behoorlijk Jaguar gehalte mede dankzij mede forummer Roy en zijn Brooklands Green Exclusive collectie.

Blijft een gezellige beurs en toch weer wat dingetjes gekocht, niet echt nodig maar wel leuk.

Weer wat nuttige contacten opgedaan voornamelijk op MGZTT gebied, handig.

Uiteindelijk toch met de MGZTT gegaan omdat we nabij Rosmalen een antiek kastje hebben opgehaald.

Maar wat een pisweer zeg!!  Goed om te zien dat er toch altijd bikkels zijn die gewoon met de klassieker komen. :thumbsu:

• Like 1