Jump to content

Recommended Posts

Pim    1

ja, ik eet mee want ik moet nog ruim 2 uur terug rijden na een vermoeiend weekend

Gr. Pim

• Haha 1

Laan    779

https://www.ladolcevita-heinkenszand.nl/?k1111=k1111&gclid=EAIaIQobChMIibXIoPKW4gIVEeJ3Ch3CUwpPEAAYASAAEgJWyfD_BwE&gclsrc=aw.ds

Deze kan als de groep niet te groot is. Een man/vrouw of 15. Aardige mensen, prima eten zoals gebruikelijk bij een turkse italiaan of omgekeerd en niet duur. Wordt de groep groter dan zou dat wat stress kunnen opleveren bij ze, dus dan wordt er iets anders bedacht om te eten. 

robertvl    163
10 uren geleden, Laan zei:

Wie gaat er mee eten na afloop? Dus ben je zeker, ja/nee, twijfelaar, laat het even weten. Dan kan er voor woensdag a.s. een keus qua reservering worden gemaakt. 

Mijn stiefvader, Dennis en ik eten mee

EricS-TR    194
11 uren geleden, Pim zei:

ja, ik eet mee want ik moet nog ruim 2 uur terug rijden na een vermoeiend weekend

Heinkenszand - Maasluis 2 uur rijden op zondagmiddag/-avond?! Je houdt zeker rekening met weekend-/dagjes mensen terug van het strand naar huis na een zomerse dag :lol:

11 uren geleden, Laan zei:

Wie gaat er mee eten na afloop? Dus ben je zeker, ja/nee, twijfelaar, laat het even weten. Dan kan er voor woensdag a.s. een keus qua reservering worden gemaakt. 

Ben wel van plan om deze keer mee te gaan eten, maar kan het nog niet met zekerheid zeggen. "Twijfelaar" dus ;-)

• Haha 1

Laan    779

De nieuwe tussenstand voor de Zeelandtour op zondag 19 mei:

Zojuist even 7 pagina's nagezocht op mee-eters, hetgeen tot onderstaand overzicht leidt.  Mocht je dus willen mee-eten en nog niet op de lijst staan, laat het dan even tijdig doch uitelijk woensdag 15 mei 2019 weten.

Deelnemer                                                                       Eet mee met aantal

isabella                                                                    Ja, grote kans

LeapingXJR

robertvl                                                                     Ja 3 personen     

Henk S-type-1999

johanvdpluijm

harryxk8

EricS-TR                                                                   Twijfelt.

jeroendorrestein

Jagster

Leonneke

Paddy66                                                                 Ja, 2 personen

toca

Rover827SI

Olrik

Laan

keesh

Hans Dahlkamp

HarVo

paperboy62                                                          Ja, 4 personen

deepee

Rotjeknor

JimJag

Richard

johnny xj6?

Pim                                                                       Ja

X350XJ8                                                             Ja, 2 personen

MakelaarErik                                                      Ja, 2 personen

BvdB.                                                                   Ja, 2 personen

Jagster    12
20 uren geleden, Laan zei:

Hi Mark,

wij gaan niet mee eten.

Greetz, Peter

BvdB    2
20 uren geleden, Laan zei:

Wij eten graag mee. 2 personen dus. 

johnny xj6    30
Op 5/6/2019 om 8:02 AM, hansvh zei:

De nieuwe tussenstand voor de Zeelandtour op zondag 19 mei:

1.         isabella
  2.         LeapingXJR
  3.         robertvl
  4.         Henk S-type-1999
  5.         johanvdpluijm
  6.         harryxk8
  7.         EricS-TR
  8.         wimb
  9.         Olrik
  10.         jeroendorrestein
  11.         Jagster
  12.         Leonneke
  13.         Paddy66
  14.         toca
  15.         Rover827SI
  16.         Olrik
  17.         jaapvanthoff
  18.         Laan
  19.         keesh
  20.         Hans Dahlkamp
  21.         HarVo
  22.         paperboy62
  23.         deepee
  24.         Rotjeknor
  25.         JimJag
  26.         Richard
  27.         johnny xj6?
  28.        Pim
  29.        X350XJ8
  30.        MakelaarErik
  31.        BvdB

Sorry door omstandigheden lukt het niet. had er graag bij willen zijn. misschien de volgende keer.

EricS-TR    194
1 uur terug, LeapingXJR zei:

emoji3.png.... Ik denk dat die 0,4 mm helemaal verdampt is voor zondag. # ready for it.

Moet ik de STR toch nog wassen voor zondag :?;-)

• Haha 1

5 minuten geleden, EricS-TR zei:

Moet ik de STR toch nog wassen voor zondag :?;-)

ja dat moet :P ... same here

nu staat die van mij altijd onder een boom, wat niet echt bevorderlijk is.

Ach, ik heb sinds afgelopen donderdag altijd weekend vanaf dinsdag 17:30 :) , dus geen tijd is een slap excuus.

ik was vrijdag trouwens in Heinkenszand en ik heb van allerlei mooie dingen gezien en gehoord. zowel geluidjes als verhaaltjes. 32 deelnemers (35-40 auto's geloof ik) moet mooi worden.

• Like 1

EricS-TR    194

De krasstraat is geen optie met de STR na eerder lekkage via het schuifdak :twitch:

Is een traumatische ervaring ;-) als het vanuit daar begint te regenen, je er "eeuwig" (voor je gevoel) niets tegen kunt doen en bij het er uit rijden het water hoort klotsen in het dak! Het rubber rondom het schuifdak bleek niet meer goed af te dichten en de afvoer van het schuifdak is niet berekend op zoveel water. Gelukkig was het op een warme zomerse dag, dus direct alles open in de zon kunnen laten luchten en drogen zonder blijvende schade :DD

Na vervanging van het rubber is het geen probleem meer als het goed is, maar zoek het niet meer op.

15 minuten geleden, LeapingXJR zei:

🤔..... Hoe dan ??

ik heb enkele keren gelezen dat  forumleden nog 'externen' mee nemen die ook een jag hebben (ie niet in die overzichten staan), en daarnaast staan Raymond & co er nu maar 1x in terwijl ze met 36 cylinders of meer mee doen. 

Laan    779

Raymond zet altijd wat extra veegwagens in die worden verdeeld over de optocht. Denk nu ook weer. Verder zijn er ook meestal wat deelnemers die zich niet via hier aanmelden. Het is immers een initiatief van Raymond van G&G, aka Isabella, waar wij als forumleden ook aan mee mogen doen. Dus grote kans dat er gewoon 40 of meer Jaguars meedoen :).