Jakko 5 Rapporteer bericht Geplaatst: Sunday om 09:34 PM Hallo Jaguar fans. Ik heb een prachtige X type die de verkoop in gaat. Maar voor ik de auto verkoop moet het 100% zijn. Als ik de auto aanzet word de auto wel warm maar ook vochtig. Soms word de X type ook niet echt warm. Een beetje in het begin. Misschien de ontvochtiger? Voor mensen die interesse hebben. Gaat om een 3.0l v6 emerald green dus blauw groen 2 kleurig. Auto heeft 180 000 gelopen. In de zomer grote beurt gehad onder andere nieuwe schijf remmen en banden. Auto is ivm hagel schade volledig gerestyled en overgeslagen 2 jaar geleden. Ook de velgen zijn opnieuw gepoedercoat en gespoten. Van binnen ook in nieuwstaat alle opties met afneembare trekhaak. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Markv70 11 Rapporteer bericht Geplaatst: Monday om 04:27 AM Je hebt last van de afvoer welke verstopt zit. Weet niet precies hoe aar deze zit bij een xtype maar de afvoer slangen doorblazen is voldoende om er vanaf te komen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites