Jump to content

LeapingXJR (René) Topic

LeapingXJR
 Share

Recommended Posts

6 minuten geleden, LeapingXJR zei:

Daimler 

Hummer

Bentley 

Mercedes

........

Het zit ook niet in de sport uitvoeringen hoek.... En hoe ironisch het is bij Isabella om de hoek, ik kon het ook niet verzinnen.

3 minuten geleden, haddock zei:

Dikke bolide! Felicitados. Maar t is geen Jag.......

Grazias...nee geen Jag maar die komt echt nog wel een keer in vorm van een XKR of F-type maar is in mijn huidige situatie niet verantwoord (lees gezins samenstelling )

• Like 2

Gefeliciteerd, mooie aanwinst!

(ook al is het dan geen Jag...)

Eigenlijk heeft-ie zes cilinders te weinig voor een Siebener, maar daar zal alleen je lokale tankstation rouwig om zijn... ????

• Like 1

British Motor Works toch?  Toevallig gisteren nog zitten bladeren op de site van Mic en deze ook ff fotootjes bekeken. Het zal je aan comfort niets ontbreken, maar ben je niet bang dat de betrouwbaarheid op de duur gaat vervelen? ????

Schönes Auto, mein Freund !????

• Like 1

Thanks allemaal..... Ik ga hem morgen halen. Maar mijn persoon is nog niet uit beeld verdwenen hoor want er zal zeker weer een Jaguar in ons bezit komen in vorm van een Grand touring/ coupe.

• Like 2

• 7 months later...

Hoi Foozer, join the club ;-) ik ben ook net nieuw en geïnteresseerd in de 19” velgen (niet de 20”) die René ook adverteert.

Heb vorige week via de ‘markt’ en een direct berichtje geprobeerd, maar krijg hem ook niet te pakken.

andere leden; iemand die LeapingXJR kent en hem kan ‘porren’ dat er twee geïnteresseerden zijn, ieder voor één voor z’n twee velgensets? 

thx

Erik