Ga naar inhoud
stefanie.mila

Deelnemers gezocht voor een rit met verstandelijk gehandicapten op 18 mei

Aanbevolen berichten

Hallo allen,

Al jaren organiseer ik de eerste zondag van juli een rit voor verstandelijke gehandicapten; de Manfred Mila toertocht. (www.manfredmilatoertocht.nl) Een waanzinnig leuke dag voor zowel de bestuurders als de speciale gasten.
Op dit moment ben ik voor woonlocatie De Merwebolder in Sliedrecht (van ASVZ) ook een rit aan het organiseren en deze gaat plaatsvinden op zaterdag 18 mei. Er rijdt inmiddels een aantal Porsches, Tesla’s, Audi’s en een Ferrari mee. Ik zou het waanzinnig leuk vinden als er een aantal mooie Jaguars zouden meerijden.
Vind je het leuk om iemand een geweldige ervaring te bezorgen met je prachtige auto? Meld je dan aan en rijd mee!

Programma zaterdag 18 mei:
09.30 verzamelen met koffie/thee
10.00 instappen + start rit
11.15 terugkomst Merwebolder + hapje en drankje
12.00 einde

Laat me weten of je mee wilt rijden, aanmelden kan via de mail: stefanieheijnraets@gmail.com 
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!

Stefanie Heijnraets

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
wilfredfoto    88

Hallo Stefanie,

Een mooi initiatief !

Ik wil graag meerijden hoor, nu ben ik regelmatig op reis voor mijn werk, maar de datum staat in mijn agenda !

Wordt vervolgd dus.

Groeten, Wilfred

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
18 uren geleden, wilfredfoto zei:

Hallo Stefanie,

Een mooi initiatief !

Ik wil graag meerijden hoor, nu ben ik regelmatig op reis voor mijn werk, maar de datum staat in mijn agenda !

Wordt vervolgd dus.

Groeten, Wilfred

Wat leuk Wilfred, een Jaguar hebben we nog niet!! Super fijn dat je mee wilt rijden. Kun je me een mailtje sturen? Dan houd ik je verder via die weg op de hoogte.

Groeten,

Stefanie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
toca    119

Hoi Stefanie,

Ook ik wil graag meerijden met mijn XK8 dat betekent 1 gast in de auto. ik stuur je een mailtje met mijn gegevens .

Groet Ton 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
23 uren geleden, toca zei:

Hoi Stefanie,

Ook ik wil graag meerijden met mijn XK8 dat betekent 1 gast in de auto. ik stuur je een mailtje met mijn gegevens .

Groet Ton 

Hoi Ton, super dat je mee wilt rijden!!! Zodra je me een mailtje hebt gestuurd, zal ik je verder op de hoogte brengen.

Groeten,

Stefanie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
toca    119

Hoi Stefanie,

Ik heb direct na het plaatsen een mailtje gezonden met mijn gegevens heb je niks ontvangen ?

Groet Ton

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen