Ga naar inhoud
Arjenhark

Trouwauto gezocht

Aanbevolen berichten

Arjenhark    0

Hallo forumleden,

In mei willen wij gaan trouwen en hiervoor is een trouwauto natuurlijk onmisbaar.

Een jaguar XJ (type X351) staat bovenaan mijn verlanglijst. De auto combineert naar mijn id luxe en stijl in 1 en is niet alledaags.

Ik heb op internet gezocht om een xj te kunnen huren maar dit blijkt lastig te zijn... Je komt al snel op de “standaard” trouwauto’s.

Is hier een adres bekend waar ze dit type verhuren in de buurt van Lemmer (friesland)? Of misschien wil een forumlid zijn auto ter beschikking stellen..

Er gaat een fotograaf mee dus er kunnen ook solo foto’s van de auto gemaakt worden.

Hoop dat jullie mij kunnen helpen.

groeten Arjen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Fasett    124
Hallo forumleden,

In mei willen wij gaan trouwen en hiervoor is een trouwauto natuurlijk onmisbaar.

Een jaguar XJ (type X351) staat bovenaan mijn verlanglijst. De auto combineert naar mijn id luxe en stijl in 1 en is niet alledaags.

Ik heb op internet gezocht om een xj te kunnen huren maar dit blijkt lastig te zijn... Je komt al snel op de “standaard” trouwauto’s.

Is hier een adres bekend waar ze dit type verhuren in de buurt van Lemmer (friesland)? Of misschien wil een forumlid zijn auto ter beschikking stellen..

Er gaat een fotograaf mee dus er kunnen ook solo foto’s van de auto gemaakt worden.

Hoop dat jullie mij kunnen helpen.

groeten Arjen.

Wil je de XJ (expliciet) met of zonder eigenaar als chauffeur? Als dat duidelijk is weten de mogelijke eigenaren die je willen helpen ook of ze je een feestelijk aanbod doen
De datum, indien bekend, helpt ook tav beschikbaarheid.

Gefeliciteerd met jullie huwelijk en veel geluk.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  • Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Arjenhark    0

Ik zal me eerst nog even voorstellen 😉

Ik ben Arjen, 34 jaar oud en kom uit het mooie Lemmer. Werk als vrachtwagen chauffeur bij Koopman autotransport.

Voorliefde voor auto’s is groot en ideaal icm mijn werk.

De datum dat we gaan trouwen is 17Mei. 

Geen groot feest alleen de middag en begin van avond is gepland.

De XJ heeft echt mijn voorkeur.. Ik vind dit een prachtige auto en genoeg ruimte om vrouw met jurk in te vervoeren.

Plan was om een vriend van mij de auto te laten besturen. Deze man is touringcarchauffeur en dus ook dagelijks op de weg te vinden.

Dat er een vergoeding tegenover staat lijkt mij niet meer als logisch. Veel kilometers gaan we niet maken. Naar het stadhuis en foto locaties om lemmer.

Groeten Arjen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gefeliciteerd in ieder geval! 

ik verwacht dat er wel mensen zijn die jullie kunnen helpen. Ik zou het wel willen maar a) het is voor mij te ver weg en b) heb ik een 308, geen 351.

Succes!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen