Jump to content
Bstos

Eindelijk een goede spuiter gevonden

Recommended Posts

Bstos    4

Voor een ieder die vroeg of laat voor het dilemma staat om zijn jaguar (deels) te laten spuiten en niet weer bij spuiters terecht wil komen die ergens alleen een kleurtje op kunnen zetten, laat het door Martijn Koorman doen (is ook forum lid hier). Hij heeft voor een hele schappelijke prijs mijn gehavende achterkant (beide achterdeuren, achterschermen en kofferdeksel) van mijn X300 LWB zeer vakkundig uitgedeukt, strak gemaakt en in het prachtige spruce green pearl gezet (en ook nog super strak de striping aangebracht). Wat een oog voor detail (op eigen initiatief nog even de deurgrepen gedaan), toegewijde vakman en gewoon een aardig mens (zoals ze dat hier in het zuiden zeggen).

PHOTO 1.jpg  PHOTO-2.jpg  PHOTO-3.jpg  

PHOTO-4.jpg  PHOTO-5.jpg  PHOTO-6.jpg  

PHOTO-7.jpg  PHOTO-8.jpg  PHOTO-9.jpg

• Like 3

wimb    544

Ja, je hebt spuiters en vakmensen, dat heb ik met mijn auto gezien. Ik ben nog steeds heel blij dat mijn 'mannetje' tot de laatste categorie behoort. Helaas zit hij nogal ver weg. Top dat er een adres dichterbij is.

• Like 1

hansvh    404
21 minuten geleden, SHameetman zei:

Bedankt voor de tip! Via Google kan ik zijn contactgegevens niet vinden. Ook niet eenvoudig via het forum. Joe kom ik met Martijn in contact?

Stuur hem een PB. Zijn forumnaam is jaguardaimlersixmartijn