Ga naar inhoud
johnny xj6

aftermarket wielen

Aanbevolen berichten

johnny xj6    19

Ik vraag me af of hier iemand is die andere wielen dan standaard heeft gemonteerd.bv 17 inch met 225/55. Of de honingraat wielen van een xjs.

Of ben ik nu aan het vloeken in de kerk? Of heeft iemand anders dan standaard vering? Of een aangepaste uitlaat?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
XJeej    155

Vgm zijn XJ series/XJS wielen uitwisselbaar. Ik heb bolt-on spaakvelgen gehad op mijn XJ s1 die nu op een XJS zitten. Honinggraat van een XJS zie ik ook vaak op een XJ en wil ik zelf ook graag.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
LeapingXJR    74
1 uur geleden, rover114 zei:

Een mooie restomod ben ik niet vies van maar dit soort zooi.:bad:

Smaken verschillen nu eenmaal..... Ik houd er wel van, van de bovenstaande Jag daar kloppen de verhoudingen niet. dus dat ziet er een beetje funny/ raar uit.

Maar dit vindt ik helemaal te gek

image.thumb.png.88cdc7f3e9042ddfeefd1fb77f6965ac.pngimage.thumb.png.31aec26025b52fcb5b2f269cfd5399be.pngimage.thumb.png.e80d44fe801b37103f3ebe932fcdad9a.pngimage.thumb.png.2d94f51fe162513903f761cabe6d586e.png

Of

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
rover114    671
3 uren geleden, LeapingXJR zei:

Smaken verschillen nu eenmaal..... Ik houd er wel van, van de bovenstaande Jag daar kloppen de verhoudingen niet. dus dat ziet er een beetje funny/ raar uit.

Maar dit vindt ik helemaal te gek

image.thumb.png.88cdc7f3e9042ddfeefd1fb77f6965ac.pngimage.thumb.png.31aec26025b52fcb5b2f269cfd5399be.pngimage.thumb.png.e80d44fe801b37103f3ebe932fcdad9a.pngimage.thumb.png.2d94f51fe162513903f761cabe6d586e.png

Of

Die series 3 voor nicko mc Brain ( van Iron Maiden) is imo heel mooi gedaan op de ( te grote) spaakwielen na (en die horen imo sowieso niet onder welke XJ dan ook)

Had imo super fraai geweest met bijvoorbeeld 17 inch pepperpots, en dat had voor de kosten van deze bolide niks uit gemaakt.

Die grijze coupe ( na de rode met whitewalls, ben sowieso niet van whitewalls ) trek ik nog wel.

maar ook daar denk ik , iets meer klassieke look, was leuker..

maar wat je zegt, mooie is, dat we allemaal ook in onze Jaguar liefhebberij onze persoonlijke smaak hebben. :buba:

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
johnny xj6    19

Inderdaad smaken verschillen en die groene is ook niet helemaal mijn ding maar die grijze coupe is inderdaad super hoewel de achterkant van die coupe weer niet mijn smaak is.

Maar is er iemand die zijn xj heeft aangepast of verbetert buiten het vervangen met originele onderdelen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
rover114    671
15 uren geleden, johnny xj6 zei:

Inderdaad smaken verschillen en die groene is ook niet helemaal mijn ding maar die grijze coupe is inderdaad super hoewel de achterkant van die coupe weer niet mijn smaak is.

Maar is er iemand die zijn xj heeft aangepast of verbetert buiten het vervangen met originele onderdelen.

Zelf ben ik in doorsnee van origineel. ( zeker bij een klassieke wagen)

Dus mijn XJ is origineel.

en ik probeer dat zo te houden.

Mocht ik in de toekomst de kans krijgen, dan zou ik het super vinden  eens een Series 3 te voorzien van een X-300 XJR-6 aandrijflijn ( compleet met onderstel en remmen uiteraard.)

Maar goed een Series2 XJ staat ook nog op mijn ‘soort van’ verlanglijstje...:lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
rover114    671
5 uren geleden, johnny xj6 zei:

Ik hoop nog een keer een xj coupe te kunnen aanschaffen. Maar ja een beetje dromen mag toch 😉

Maar een aardige collectie heb je toch al bij elkaar gesprokkeld.

petje af..:buba:

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
johnny xj6    19
Op 12/31/2018 om 8:12 PM, rover114 zei:

Maar een aardige collectie heb je toch al bij elkaar gesprokkeld.

petje af..:buba:

moet zeggen dat het ook veel tijd (en wat centjes) kost om het rijdende te houden of te maken. 🤨 maar ik ben verslaafd en kan niet anders.

Het is maar goed dat ik beperkt ben in tijd, geld en ruimte. 😬 nog een een nadeel, ik kan heel moeilijk afstand doen van wat ik al heb.

• Haha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
hupert    28
On 12/30/2018 at 2:41 PM, johnny xj6 said:

Ik vraag me af of hier iemand is die andere wielen dan standaard heeft gemonteerd.bv 17 inch met 225/55. Of de honingraat wielen van een xjs.

Of ben ik nu aan het vloeken in de kerk? Of heeft iemand anders dan standaard vering? Of een aangepaste uitlaat?

Johnny, wat maakt het uit wat een ander vind. Als je origineel wilt blijven moet je dat doen, maar ik vind dat groene monster geweldig. Als ik mijn S2 klaar heb zal ik ook vast heel veel kommentaar krijgen...

• Klasse 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen