Ga naar inhoud
Markv70

Stype gekocht

Aanbevolen berichten

Markv70    3

Hallo allemaal,

Alvast bedankt voor de tips op mijn vorige vraag mbt aanschaf.

Heb een mooie Jaguar Stype 3.0 gekocht. Voor de koop een aankoopkeuring laten doen Apknhad ie onlangs gehad en nu uur weer buiten auto 100% in orde geen aandachtspunten.

Mooie British green met creme bekleding. Na Audi uit 2011 te hebben gehad nu eentje uit 2001 en moet zeggen wat een heerlijke auto, smooth ligt als blok op de weg.

Had gedacht wat comfort te moeten inleveren maar is erbij gekomen ben er blij mee.

Auto moet nog wel goed gepoetst worden en hier en daar wat aandachtspunten puur optisch maar ben blij mee.

De versnellingsbak is vervangen bij Kroymans bij 150k staat nu 200k op.

Splinternieuwe Michelin banden mooie 17 inch velgen. Gewoon top.

Zie foto's

9cb15a1542083199fdb87275f3fbb073.jpgd684f6c93d8ec12bd2324f485b8740c6.jpg603cb02a3624af5a71e1e1386ff4e6e6.jpg378a5f9f7bab1cd7141d085549293fec.jpg

Verstuurd vanaf mijn Nokia 7 plus met Tapatalk

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Fasett    124

Gefeliciteerd Mark, prachtige auto en een kleurstelling die kenmerkend is voor Jaguar. 

Verassende uitkomst, in je vragen leek het om een X-type te gaan. 

Wat maakte dat het toch een dikke S is geworden? 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Markv70    3
Gefeliciteerd Mark, prachtige auto en een kleurstelling die kenmerkend is voor Jaguar. 
Verassende uitkomst, in je vragen leek het om een X-type te gaan. 
Wat maakte dat het toch een dikke S is geworden? 
Hoi,

Dank voor je reactie.
Eerste fase wilde ik een XType maar aangezien ik in een rolstoel zit bleek deze te klein te zijn.
De Stype is wat groter en eerlijk vind het iets meer karakter hebben.
Heb het reservewiel eruitgehaald en geweldig diepe bak zodat ik ingeklapt mijn rolstoel kan meenemen.
Daarnaast was ik beetje bang voor een vierwielaandrijving A onderhoudshistorie en B is zwaarder.
Had beide naast elkaar zien staan en beide mooi maar uiteindelijk de looks en kofferbak de doorslag gegeven.

• Klasse 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Markv70    3

Dank je wel allemaal.
Omdat dit mijn eerste Jaguar is heb ik meteen wat vragen.

Wie laten jullie het onderhoud doen?
Wellicht iemand vanuit Jaguar forum

Hebben jullie een goed adres om de Jaguar te laten poetsen, polijsten en binnenzijde goed te cleanen ook leder cleanen en behandelen?

Omgeving Nijmegen
Alvast bedankt voor jullie antwoorden

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
LeapingXJR    74

Heel veel zelf maar als het specifiek wordt rijdt ik als het kan van Leiden naar G&G in zeeland (is nog niet veel voorgekomen...wil ik zo houden ook)  de noorderlingen gaan vaak naar Werkman in Groningen en een deel heeft waarschijnlijk een eigen garagist of dealer. Maar de eerste 2 hebben bij de meeste hier de voorkeur.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
EricS-TR    132
5 uren geleden, Markv70 zei:

Heb het reservewiel eruitgehaald en geweldig diepe bak zodat ik ingeklapt mijn rolstoel kan meenemen.

Ik heb afgelopen zomer mijn moeder meerdere keren moeten vervoeren in mijn STR en haar rolstoel past ingeklapt zo in de kofferbak, zonder reservewiel te verwijderen. Weet je zeker dat het nodig is om het reserveiel te verwijderen?

Tip: ik heb deze elastieken met haken bij Action gekocht https://www.action.com/nl-be/p/elastiek-met-haken-/

Daarmee is o.a. een rolstoel eenvoudig goed vast te zetten in de kofferbak.

54 minuten geleden, Markv70 zei:

Wie laten jullie het onderhoud doen?

Hebben jullie een goed adres om de Jaguar te laten poetsen, polijsten en binnenzijde goed te cleanen ook leder cleanen en behandelen?

Omgeving Nijmegen

Ik heb na aankoop het lederen interieur laten cleanen en behandelen in Schaijk en kan het adres je aanraden.

Zowel interieur als lak kan daar worden behandeld met verschillende opties.

Voor onderhoud ga ik naar G&G in Heinkenszand, ondanks 165km enkele reis :wink:

Alternatief adres dichter bij je in de buurt waar ik ook goede ervaring mee heb is Coventry in Uden.

Goede keuze een S-Type :DD

Veel plezier(ige km's) ermee!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Markv70    3

Hoi Eric,

Ik heb een sportrolstoel voordeel.is dat dez Superlicht is (carbon) nadeel is dat de rolstoel alleen bij de rugleuning is in te klappen rest blijft heel. Dus behoorlijk groot nog en daarom het reservewiel eruit. Niet erg aangezien ik er max 4000 pj mee rijd en de auto puur als hobby heb. Kan z of toch geen wiel vv dus als het nodig is mogen de mannen vd ANWB het oplossen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Markv70    3

Ik heb na aankoop het lederen interieur laten cleanen en behandelen in Schaijk en kan het adres je aanraden.
Zowel interieur als lak kan daar worden behandeld met verschillende opties.

Voor onderhoud ga ik naar G&G in Heinkenszand, ondanks 165km enkele reis :wink:
Alternatief adres dichter bij je in de buurt waar ik ook goede ervaring mee heb is Coventry in Uden.

Goede keuze een S-Type :DD
Veel plezier(ige km's) ermee!
Hoi Eric,

Kan je voor mij het adres geven in Schaijk woon zelf in Milsbeek dus nagenoeg om de hoek

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Markv70    3

Nou leuk vannacht dikke tak op de auto gevallen. Oude boom was al vaker wat gevallen en nu net op de auto. Flinke deuk op dak.... Damn

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
LeapingXJR    74
8 minuten geleden, Markv70 zei:

Gemeente ga proberen dit te claimen maar weet dat ze niet snel toegeven

Daarom vraag ik het..... kan je gewoon claimen. Even foto´s van de situatie maken en tak/boom. Heb het zelf mee gemaakt is gewoon vergoed. Gewoon even bellen met de gemeente.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
LeapingXJR    74

Het blijft heel simpel, het is een eigendom van de gemeente die schade heeft gemaakt aan jou eigendom.

Is gewoon standaard verzekeringswerk.

Toets even boom in op je gemeente site en misschien wordt je er vanzelf naar toegeleid, kappen ,snoeien klachten bla bla zoiets. Op de Leidse gemeente site in ieder geval wel. anders gewoon bellen.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Markv70    3
Het blijft heel simpel, het is een eigendom van de gemeente die schade heeft gemaakt aan jou eigendom.
Is gewoon standaard verzekeringswerk.

Toets even boom in op je gemeente site en misschien wordt je er vanzelf naar toegeleid, kappen ,snoeien klachten bla bla zoiets. Op de Leidse gemeente site in ieder geval wel. anders gewoon bellen.
Dank je komt goed

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen