Jump to content
nicolaas

mijn Jaguar S-Type

Recommended Posts

nicolaas    36

Hallo Leden,  Ik had laatst me weer eens laten horen door dat ik een S-Type had aangeschaft

en een probleempje aan gekaart had. Via Raymond weer oplossingen gekregen.

Maar de reis naar Holland moest ik weer op de lange baan sturen. ik kan het niet aan die rit

me luchtpijp is dermate slecht dat het niet verantwoord is. Zit veel in huis te puffen

Ja de 50 jaar zware Shag eist zijn tol.. Maar even wat gegevens over mijn Auto:

Een dijk van een Jaguar heeft een convector probleem zodat hij soms wat holt in de toeren.

Maar ik ben het aan het uitvogelen hier, omdat ze in Latvia deze reviseren. dus dat is een optie bij de ZF in Riga..

er was een warmte probleem met de kachel, Ja en dan komt Raymond met de simple oplossing:

Kijk even in het roostertje naast het stuur, zal wel vuil zijn.! Nu Vuil was te netjes gezegd, "zat echt helemaal dicht"

De luchtspuit erop en raad eens wat. Na het opdrogen van de stofwolk, ja hoor weer werken als nieuw.

Ik zou graag een Navigatie CD willen hebben van een S-type 2002 dan is deze ook weer klaar.

en er zit een telefoon in...! maar ik weet niet hoe die werkt, ik heb een kaartje erin met een nieuw nummer

en hoe krijg ik me telefoon nummers van mijn telefoon, op de autotelefoon? ik snap er niks van.

Ik wacht nu op de garage die mijn Bak ervoor weghaalt en dan de convector wisselt.

ik rijd nu heel weinig door de ziekte beelden. maar het zal toch klaar moeten komen met die bak,

Nu dit is effe me eindejaar story, en allemaal een super begin in 2019. en fijne jaguar pleziertjes.

groeten    Nicolaas Litouwen.

Door moderator verplaatst naar het juiste subforum.

• Like 1

wimb    359

Hoi Nico. Rot dat het lichaam niet mee wil werken. En ik wens jou ook een goed 2019. En hopelijk toch weer veel plezier met je Jag.

22 uren geleden, nicolaas zei:

er was een warmte probleem met de kachel, Ja en dan komt Raymond met de simple oplossing:

Kijk even in het roostertje naast het stuur, zal wel vuil zijn.! Nu Vuil was te netjes gezegd, "zat echt helemaal dicht"

De luchtspuit erop en raad eens wat. Na het opdrogen van de stofwolk, ja hoor weer werken als nieuw.

Ik denk dat dit een briljant idee is, moet ik ook eens doen!

Bedankt voor de tip en sterkte met je gezondheid

• Like 1