Ga naar inhoud
Bert ter Meer

Ombouw super v8 350 naar xjr 358

Aanbevolen berichten

Hallo,

Was al een tijdje op zoek naar een super v8 zwart met crème leer bj 2003 (interessant voor de zakelijke rijder) en heb er een gevonden en een maand of 2 geleden gekocht .

Nu vind ik de looks van een 358 mooier dan een 350 dus toch maar een ombouw setje op de kop getikt .

Er moest redelijk wat gespoten worden , heb meteen de bekende plekjes aangepakt , en de auto ziet er weer top uit .

Gr Bert 

IMG_2541.PNG

IMG_2539.PNG

IMG_2540.PNG

IMG_2536.PNG

IMG_2538.PNG

IMG_2537.PNG

IMG_2542.PNG

• Like 1
  • Klasse 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
arie-jag    389

Mooi geworden Bert, maar had je 2 jaar geleden ofzo al niet dit model?

Zit nu een R-grill in maar is het ook een R of een schaapje in wolfskleren?  :lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
EricS-TR    151

Ik vind de X358 ook het mooiste. Mooi geworden hoor :thumbup:

Persoonlijk houd ik echter niet van badge tuning :laugh: en zou de R-badge(s) eraf halen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Rover827SI    101
2 uren geleden, arie-jag zei:

Mooi geworden Bert, maar had je 2 jaar geleden ofzo al niet dit model?

Zit nu een R-grill in maar is het ook een R of een schaapje in wolfskleren:lol:

Dit is de standaard grill behorende bij een X358 maar uiteraard zonder de R-badge.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
robertvl    139

Wow, de X350 is precies de mijne qua kleur en velgen. Weet ik gelijk wat t wordt als ik dit zou doen :). Ik vind de grill op de X358 mooier. De bumpers vind ik minder mooi en de spiegels van de Volvo S80 ben ik ook niet zo wild van. Voor de rest, mooi gedaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
LeapingXJR    117

Zit nu een R-grill in maar is het ook een R of een schaapje in wolfskleren? 

Super is een supercharged Arie... Hetzelfde blok als een XJR

Verstuurd vanaf mijn HTC One A9 met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
LeapingXJR    117
Wow, de X350 is precies de mijne qua kleur en velgen. Weet ik gelijk wat t wordt als ik dit zou doen :). Ik vind de grill op de X358 mooier. De bumpers vind ik minder mooi en de spiegels van de Volvo S80 ben ik ook niet zo wild van. Voor de rest, mooi gedaan.
Dat model heb je wel...dat is de "x350 portfolio" alleen de grill x358 zit daar niet op de rest wel.

Verstuurd vanaf mijn HTC One A9 met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ben er nog niet helemaal klaar mee , komt nog een chromen bumper gril in , wil nog wat aan de uitlaat knutselen er zit nu wel een heel braaf geluid in . wellicht een  chiptune laten doen +70pk en word zuiniger 😊

Spoorverbreders staat wel mooi maar komt er niet meer onbalans??? zijn deze wagens wel gevoel voor  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Rover827SI    101
2 uren geleden, Bert ter Meer zei:

Ben er nog niet helemaal klaar mee , komt nog een chromen bumper gril in , wil nog wat aan de uitlaat knutselen er zit nu wel een heel braaf geluid in . wellicht een  chiptune laten doen +70pk en word zuiniger 😊

Spoorverbreders staat wel mooi maar komt er niet meer onbalans??? zijn deze wagens wel gevoel voor  

Absoluut GEEN spoorverbreders. Ik vind het niet passen op zo'n prachtige auto. Althans dat is mijn mening. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Pizzaman    685
9 hours ago, Bert ter Meer said:

Spoorverbreders... zou ik niet doen. Er zijn NOG dikkere velgen voor verkrijgbaar, daar zou ik dan eerder voor gaan.

NB - volgens mij staat een R lager op de pootjes dan een Super V8. Bij de forumsponsor regelen ze dat zo ff voor je. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
EricS-TR    151
11 uren geleden, Bert ter Meer zei:

Ben er nog niet helemaal klaar mee (...) wil nog wat aan de uitlaat knutselen er zit nu wel een heel braaf geluid in. 😊

Goed idee :thumbup:

Weet een goed adres voor je :wink:

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 12/11/2018 om 8:24 AM, Bert ter Meer zei:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 12/17/2018 om 10:27 AM, EricS-TR zei:

Dit adres bedoel je neem ik aan?

Ben ook benieuwd naar het resultaat en de prijs!

Kreeg net voor de kerst bericht van BBA dat ze de ACC module niet kunnen repareren , was er al een beetje bang voor ..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nik_be    1

Hoi Bert, echt fantastisch mooi resultaat, cool gedaan!

Zijn die ombouw sets makkelijk te vinden? 

Enkel de voorste vleugels herspuiten (naast de bumpers uiteraard) of meer stukken?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallo.

Ombouw sets zijn niet makkelijk te vinden , en ook wel aan de prijs .

bumpers zijn gespoten ,spatborden,achterklep en de voorste 2 deuren om kleurverschil weg te werken .

Gr Bert.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen