Ga naar inhoud
magnus

XJS met kenteken NG-54-FK gezocht

Aanbevolen berichten

magnus    0

Ik ben op zoek naar de XJS V12 van mijn opa, hij kocht deze nieuw in 1985 en werd na een paar jaar weer ingeruild. Ik kwam deze foto er van tegen en helaas kwam ik er zo ook achter dat de XJS geexporteerd is. Weet iemand waar de auto gebleven is? Ik zou graag weten hoe de auto er nu aan toe is.

IMG_20181113_205321.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
hansvh    261

Je zou eens navraag kunnen doen bij de RDW. Dat deze gegevens niet online beschikbaar zijn wil nog ziet zeggen dat de RDW ze niet heeft. Aan de andere kant heb je natuurlijk wel te maken met privacywetgeving die in de loop der jaren steeds strenger is geworden.....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
EricS-TR    112

Zover ik heb begrepen werkte de RDW voorheen mee aan zo'n verzoek. Ze stuurden dan indien de contactgegevens bekend waren een bericht aan de betreffende persoon met jouw contactgegevens zodat hij contact met je op kon nemen (of niet indien niet gewenst), maar doen ze dat tegenwoordig niet meer.

Overigens betwijfel ik in dit geval of dat iets op zou leveren gezien "Er zijn geen gegevens gevonden voor het ingevulde kenteken NG54FK.".

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
hansvh    261

'Geen gegevens gevonden’ is wat je terugkrijgt als je de online database van de RDW raadpleegt. De reden waarom er niets wordt gevonden geeft Finnik wel: het kenteken heeft de status 'Geëxporteerd'.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen