Jump to content
Falco Schoenmakers

Telefoon koppelen

Recommended Posts

Hallo allemaal. Sinds vorige week heb ik mijn S type serie 1 omgeruild voor een serie 2 van juli 2003. Nu wil ik minimaal één telefoon koppelen. Op display staat alleen geen telefoon gekoppeld. Ik heb er geen documentatie van en ken het systeem niet. Op bleutooth is niet te zien en gezien zijn bouwjaar vind ik niet raar dat het zo niet werkt maar ik kan ook geen simkaart houder vinden of stekkeraansluiting. Iemand informatie voor mij?

Gr Falco

ebf7090e88ba4b3084152c4e6beb0a47.jpg98f54c301d31b8bac719f36fdd2262f0.jpg798c18e2ffe5472c85cf1b71e4f409f1.jpg

Door moderator verplaatst naar juiste topic.

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1 met Tapatalk

hansvh    367

Bluetooth was in ieder geval niet standaard. Als je deze 'wrat' niet op het plafond hebt zitten heb je zeker geen bluetooth, da's namelijk de microfoon:

Phone.jpg

EricS-TR    252

Wellicht dat dit je verder helpt.

WAARSCHUWING: KLIK NIET OP [S/W UPDATE] !

Dan loopt het systeem vast en schijnt het veel geld te kosten om het te laten unlocken.

sonsan    466
4 uren geleden, Falco Schoenmakers zei:

Helaas (nog) niet gelukt. Krijg ook geen toetsen op het screen. Ben er nog niet uit.

+b13034c11a1e5034e0d8014041d71602.jpg

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1 met Tapatalk

Ik krijg namelijk ook deze tekst te zien als ik op de telefoontoestel druk. En ik heb er zeker geen BT module inzitten....

Bartje    0
Op 11/8/2018 om 2:43 PM, hansvh zei:

Bluetooth was in ieder geval niet standaard. Als je deze 'wrat' niet op het plafond hebt zitten heb je zeker geen bluetooth, da's namelijk de microfoon:

Phone.jpg

Beste Hans, Ik begrijp je zin niet helemaal. Is deze "wrat" bleutooth of de microfoon? 

sonsan    466

Zoals Hans al schreef, dat is de microfoon. Je kunt er redelijkerwijs van uitgaan als je die hebt dat er ook bluetooth in je auto aanwezig zal zijn.

Maar ik begrijp dat je na 5 maanden er nog niet achter bent of je bluetooth in je auto hebt....?

Je kunt toch, als het contact van je auto aanzet, je mobiel laten zoeken naar bluetooth apparaten? Dan zie je het snel genoeg!

Bartje    0
5 minuten geleden, sonsan zei:

Zoals Hans al schreef, dat is de microfoon. Je kunt er redelijkerwijs van uitgaan als je die hebt dat er ook bluetooth in je auto aanwezig zal zijn.

Maar ik begrijp dat je na 5 maanden er nog niet achter bent of je bluetooth in je auto hebt....?

Je kunt toch, als het contact van je auto aanzet, je mobiel laten zoeken naar bluetooth apparaten? Dan zie je het snel genoeg!

Bellen doe ik via de vaste autotelefoon en een 2e simkaart, ik ben nu bezig met muziek via bleutooth vandaar mijn vraag!

EricS-TR    252

Maar een mogelijkheid blijft dan nog steeds

34 minuten geleden, sonsan zei:

:thumbup::wink:

Vraag me wel af of bellen via een 2e simkaart (dualsim met zelfde nummer neem ik aan) en streamen via Bluetooth waarvoor een actieve (niet vluchtmodus) telefoon nodig is elkaar niet in de weg gaat zitten.

Bartje    0

Bedankt voor de reacties.

Ik heb geen 'wrat' en ga Parrot MK 9200 of 9100 laten inbouwen.

Bartje    0
Op 3/22/2020 om 7:43 PM, LeapingXJR zei:

Waarom geen Isimple tranzit blu.

Groeten René

Geen idee, ik zag de Parrot ergens voorbij komen op dit forum.

LeapingXJR    334

Het is natuurlijk je eigen keus, maar ik wilde je laten zien dat er ook nog andere systemen zijn dan alleen parrot die mooi aansluiten op je Jag

Groeten René

arie-jag    448

Of een retro radio met ingebouwde Bluetooth en karkit.

Ik heb dat en alleen het microfoontje op de foto van Rene' is bij mij zichtbaar in hoekje van raamstijl.

Is draadje van over retroradios (even geen link beschikbaar)