Ga naar inhoud
TimothyJ

Organiseren Jaguar meeting

Aanbevolen berichten

TimothyJ    2

Hallo Leden,

Op Facebook in het Jaguar X-type forum kwamen we met het leuke idee om een meeting te organiseren nu dat het nog niet al te koud is. We weten alleen niet hoe we dit het beste kunnen aanpakken. Deze meeting willen we natuurlijk voor alle Jaguar rijders organiseren en hopelijk ook voor de buitenlandse Jaguar rijders zoals Duitsland, België etc. Of Facebook kunnen we sowieso reclame maken maar wat is nou een handige plek om dit te organiseren? Bij mij in de wijk is een groot parkeerterrein wat niet al te druk is op zondag waar het zou kunnen gehouden worden. Ook willen we kijken of we eventueel onderdelen kunnen verkopen aan onze Jaguar rijders die bijvoorbeeld nog iets zoeken en waar een ander vanaf wil. 

Vinden jullie dit ook een leuk idee?

Groetjes,

Timothy Joosen 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
rover114    674

Elk initiatief is natuurlijk leuk,

maar als je het op openbaar terrein doet, moet de opkomst denk ik niet al te groot worden.

anders komt er ( lijkt mij) gedoe van.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
wimb    343

Mwoah. Hangt er van af waar je dat doet. Een jaar of drie geleden hebben we de najaarsmeeting van het Citroën forum gehouden op het parkeerterrein bij het Fletcher hotel in Huizen. Geen toestemming gevraagd vooraf en gedurende de meeting geen gezeur gehad.

Idem bij de Posbank en de Maarsseveense plassen.

Belangrijk is wel dat je een locatie kiest waar de auto's kunnen staan zonder anderen te hinderen. Een (grote) parkeerplaats voldoet daar aan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb interesse..

Een goed idee waarbij we misschien suggesties kunnen geven of eigenlijk locaties bij je zelf in de buurt,

om te helpen voor goede locaties

het mooiste is om inderdaad een plek te vinden waar je geen hinder veroorzaakt.

maar ook geen hinder van anderen heb.

En ook nog om terug te keren als het geslaagd is

.

Landgraaf heeft pinkpop terrein. Groot  maar ik weet niet of dit haalbaar is en of het daar kan.

Vanaf utrecht 2 kleine uurtjes en voor Belgie ook..

Voor Duitsland is het net iets ander net zoals Luxemburg.

Dit is een optie die ik weet in mijn omgeving.. ( elke advies is meegenomen voor je beslissing )

Misschien hebben mede genoten ook iets wat bij hun in de buurt is om te opperen..

Alle locaties zullen je misschien kunnen helpen om het makkelijker te maken

Tenzij er al een lokatie is.

Al met al een puzzel...

lijkt me heel leuk om elkaar te treffen.

Groet Henk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
TimothyJ    2

Hierzo in Oosterhout woon ik bij de jachthaven, die hebben een groot perceel voor een leuke meeting eventueel, mensen van uit belgie kunnen  deze plek makkelijk berijken en duitsland ook eventueel. Voor de noordelijke rijders is het wat langer rijden maar ik wil binnen kort eens vragen of het hier in Oosterhout georganiseerd mag worden 

• Klasse 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
toca    122

Het lijkt me een prima idee , mochten er hand en span diensten worden gedaan wil ik wel iets betekenen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Laan    654

Eerste pinksterdag is traditiegetrouw de JaguarForum jaarmeeting weer. Die zal op een centrale plek in het land gehouden worden. Binnenkort meer info daarover. Als forumleden zelf een meeting willen organiseren is dat natuurlijk erg leuk. Vooral in het zuiden zodat het ook bereikbaar is voor de Belgen onder ons, of in het noorden. Mocht er hulp nodig zijn, laat het gerust weten. Op eigen initiatief ook prima :)

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Markv70    12

Hoi iedereen

Zou voor ieder beste zijn rond Den Bosch of iets meer richting Utrecht.
Vind dat je het Noorden niet zomaar 3 uur kan laten rijden.
Oosterhout is al te ver voor noordelijken overigens kom ik niet uit het noorden dit ter info.

Misschien makkelijker om via deze post aan te geven wie komt en waar vandaan zodat degene welke het organiseren duidelijk kunnen kijken waar het beste centraal ligt

Gr

Verstuurd vanaf mijn Nokia 7 plus met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

oeps mijn bedoeling was niet om een locatie te regelen maar om iedereen een idee te laten opperen ..

Dat is eigenlijk best wel moeilijk om je idee te tikken terwijl je het anders bedoeld..

Ik weet ook wel dat je dit op 3 manieren kunt lezen..

Het was eigenlijk bedoeld om de organisatie te helpen en ideeën te opperen zodat zij het

iets rustiger hebben met lokaties zoeken...

Dus eigenlijk was de bedoeling om te helpen met iedereen in zijn omgeving lacaties te bekijken..

En dit dan hier te zetten .. zodat de organisatie meer middelen heeft & makkelijker kan zoeken....

Dus dit was niet om een lokatie te zeggen...

Groet Henk

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jag42    95

Misschien eerst even een provincie afspreken, dan diegenen noteren die voornemens zijn te komen en naar aanleiding van dat aantal een locatie regelen.

Als er een idee geopperd wordt in oktober vorig jaar en nu weer een golfje reacties kun je je afvragen of er genoeg belangstelling is. En 5, 10, 20 of 50 auto’s maakt nogal een verschil voor de te bepalen locatie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Fasett    143
Op 10/4/2018 om 10:43 PM, TimothyJ zei:

Hallo Leden,

Op Facebook in het Jaguar X-type forum kwamen we met het leuke idee om een meeting te organiseren nu dat het nog niet al te koud is. We weten alleen niet hoe we dit het beste kunnen aanpakken. Deze meeting willen we natuurlijk voor alle Jaguar rijders organiseren en hopelijk ook voor de buitenlandse Jaguar rijders zoals Duitsland, België etc. Of Facebook kunnen we sowieso reclame maken maar wat is nou een handige plek om dit te organiseren? Bij mij in de wijk is een groot parkeerterrein wat niet al te druk is op zondag waar het zou kunnen gehouden worden. Ook willen we kijken of we eventueel onderdelen kunnen verkopen aan onze Jaguar rijders die bijvoorbeeld nog iets zoeken en waar een ander vanaf wil. 

Vinden jullie dit ook een leuk idee?

Groetjes,

Timothy Joosen 

22 uren geleden, Laan zei:

Eerste pinksterdag is traditiegetrouw de JaguarForum jaarmeeting weer. Die zal op een centrale plek in het land gehouden worden. Binnenkort meer info daarover. Als forumleden zelf een meeting willen organiseren is dat natuurlijk erg leuk. Vooral in het zuiden zodat het ook bereikbaar is voor de Belgen onder ons, of in het noorden. Mocht er hulp nodig zijn, laat het gerust weten. Op eigen initiatief ook prima :)

Gezien de reacties, ja het is leuk activiteiten te organiseren. Toch ook even een overweging. Waarom een aparte meeting? 

Het gaat niet om de kwantiteit van evenementen, er is al zoveel! Gaat het niet meer om de kwaliteit dat bezoekers aantrekt! 

Ik vergelijk het maar even met televisie. Niet eerder hebben we zoveel kanalen en programma's. Maar de kwaliteit is niet evenredig gestegen. Het staat vol van reality tv, soaps, talkshows, talentenjachten. Het 'kopieergedrag' is overgroot en we blijven maar dezelfde films voorbij zien komen. Het is dringen en als kijker is het niet allemaal te volgen. Sterker nog, we hebben het wel gezien. 

De metafoor van TV durf ik wel door te vertalen naar wat er allemaal wordt georganiseerd, ook voor auto-liefhebbers en dus ook voor Jag / Daimler eigenaren. 

Ik denk dat meer kracht te behalen is uit samenwerking. Sla de handen ineen, maak gebruik van elkaars ervaring, locaties. Zo denk ik ook dat de organisatoren het meest geholpen zijn met elkaars ervaring, locaties die al in gebruik zijn etc. Daarbij is het de kunst om steeds weer verassende activiteiten aan te bieden en de kwaliteit te behouden of op een hoger niveau te brengen. Nieuwe initiatieven en energie zijn dus zeker leuk en toe te juichen, zet het effectief in!

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Laan    654

Ik denk dat een meeting vooral is, en dat betekent het ook, om elkaar te ontmoeten. Mensen en auto's die je alleen van het forum kent eens in het echt te zien en te spreken en zo meer de verbinding met elkaar zoeken. JF biedt die gelegenheid met de jaarmeeting. Als er leden behoefte hebben aan meer meetings, bijvoorbeeld op een ander moment in het jaar of op een andere plek, prima. Wil je meer aspecten dan alleen het ontmoeten, of juist andere aspecten dan ontmoeten, dan is het geen meeting meer, maar al snel een evenement. En een evenement organiseren is van een heel ander gehalte. En niet in de laatste plaats door de orginaliteit die geboden wordt, of moet worden. Is die onvoldoende dan zapt men zo verder naar een ander evenement. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen