Ga naar inhoud
Laan

Technische dag G&G Heinkenszand 17 november

Aanbevolen berichten

Laan    654

Mooi om te lezen dat iedereen weer genoten heeft en wat super dat dit soort initiatieven bestaan. Dat maakt een forum stukken leuker. Ik hoop dat er nog vele edities zullen volgen van deze traditie en van de zeeuwse toerritjes. Ray en Joke, mijn dank! Helaas was ik zelf de grote sjaak afhaak gisteren. Op het laatste moment besloten deze best lange rit niet voort te zetten. De kans dat ik met hulp van Kuzee in Zeeland zou aankomen was me helaas iets te groot. Balen, maar het is wat het is: een V12 Jaguar. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
toca    122

Raymond , joke en jullie team ook namens mij bedankt voor de leerzame maar zeker ook leuke dag. Zo af en toe de leden eens te ontmoeten en spreken ervaar ik als heel erg leuk.

Bedankt ! 

Groet Ton

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
wimb    343

Ik vond het ook weer een leuke en geslaagde dag. Bedankt Joke, Raymond, Brian, Jeffrey en de rest.

De hamburgers waren fantastisch. Heeft er nog iemand een foto van de 3D-brug die als tafel werd gebruikt?

Over foto's gesproken. Ik heb er nog een paar geschoten:

IMG_20181117_145257.thumb.jpg.1bea42940fa0458858fac07293bf6a82.jpg

Raymonds nieuwste 'speeltje'; de machine van Forté waarmee het inlaattraject gereinigd kan worden. Met uitzondering van de supercharger, maar ik verwacht dat Raymond daar t.z.t. hier nog wel het een en ander over zal melden.

IMG_20181117_105022.thumb.jpg.c27af3a04f2d179fb2208802e9afdcb8.jpg

En deze vond ik gewoon leuk:

IMG_20181117_133415.thumb.jpg.be122b0a778c9a2c97e744396fa18020.jpg

Het lijkt zo net een Swift maar het is toch heus een XJS.:laugh:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vond het weer een erg leuke en interessant dag. Heb ervan genoten. 

Raymond en Joke en de rest van de organisatie, heel hartelijk bedankt voor alle moeite.

Ik heb nog wat foto’s gemaakt die ik de komende dagen op het forum zal zetten

Jeroen 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
robertvl    139
Op ‎11‎/‎18‎/‎2018 om 12:30 PM, Laan zei:

Mooi om te lezen dat iedereen weer genoten heeft en wat super dat dit soort initiatieven bestaan. Dat maakt een forum stukken leuker. Ik hoop dat er nog vele edities zullen volgen van deze traditie en van de zeeuwse toerritjes. Ray en Joke, mijn dank! Helaas was ik zelf de grote sjaak afhaak gisteren. Op het laatste moment besloten deze best lange rit niet voort te zetten. De kans dat ik met hulp van Kuzee in Zeeland zou aankomen was me helaas iets te groot. Balen, maar het is wat het is: een V12 Jaguar. :)

Hopen dat je jack weer gauw boven jan is Mark

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Laan    654

Voor nu rijd ik nog even rond met een extra fles koelvloeistof. Weldra gaat de DD6 de winterslaap in en dan zien we volgend jaar weer verder :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Blue devil    1

Vanuit mijn zijde wil ik ook iedereen bedanken die zich ingezet heeft om deze dag te realiseren! Het was voor mij de eerste keer dit mee te maken en zeker voor herhaling vatbaar. En voor aanstaande 28 november een eerste afspraak gemaakt met Joke zodat Raymond mijn jag eens helemaal kan nalopen! Ben erg benieuwd wat eruit gaat komen! 😊

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
isabella    472

We zijn alweer een ruime week verder en ik kijk er nog steeds naar terug als een geslaagde dag!

Er gezellige club en gewoon in rust genieten van al dat moois....

Iedereen nogmaals heel erg bedankt voor de hulp, de foto's en de interesse in deze dag.

Joke en ik zijn al weer bezig met de toerrit 2019

Indien er suggesties zijn graag vermelden....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
paperboy62    152
8 uren geleden, isabella zei:

Joke en ik zijn al weer bezig met de toerrit 2019

Indien er suggesties zijn graag vermelden....

Wij uit Noord-Holland zijn altijd erg gecharmeerd van de toertocht in zeeland dus bij deze een suggestie een klein stukje Belgie ???  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
LeapingXJR    117
Volgende keer iets harder rijden, krijg je misschien een kleurenfoto. u:
Of ik sta dan niet meer in beeld...

Verstuurd vanaf mijn HTC One A9 met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
LeapingXJR    117
2 minuten geleden, Rover827SI zei:

Ik weet dat ik te hard heb gereden maar mijn bloed begon toch wel te koken.

Aad... na mijn hart problemen gaat er helemaal niets meer koken bij mij.😉

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
sonsan    430
2 uren geleden, Rover827SI zei:

Tja zulke foto's heb ik ook zeer kort geleden gekregen. Ik reed 53 kilometer per uur. Ik weet dat ik te hard heb gereden maar mijn bloed begon toch wel te koken.

IMG_4040n.JPG

IMG_4040o.JPG

53 +4 wettelijke correctie =57 echte kilometers, op de teller ruim 60.....  :unsure:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
EricS-TR    151
3 uren geleden, LeapingXJR zei:

Echt een volle 24 eutjes.....krijg ik dan wel 2 leuke foto's voor. emoji23.png

Rond die tijd reed ik daar ook en ik betwijfel of ik €24 hoef te betalen voor 2 zwart/wit-foto's :oops:

..... maar ik heb (vandaag) nog geen post van het CJIB ontvangen .....

Hopelijk rijdt de postbode stilletjes ons huis voorbij ..... ;-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Rover827SI    101
1 uur terug, sonsan zei:

53 +4 wettelijke correctie =57 echte kilometers, op de teller ruim 60.....  :unsure:

Zestig kilometer op de teller. Dat kan wel kloppen maar ik kijk niet constant op mijn snelheidsmeter, buiten het feit dat je in mijn auto niet echt aanvoelt of je nu 50 of 60 kilometer rijdt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
sonsan    430

Over het algemeen wijken kilometertellers ongeveer 10% negatief af. Dus als je op de teller b.v. 60 rijd dan is dat meestal ongeveer 54 echte kilometers. Gebruik maar eens een Tomtom o.i.d. dan kan je goed zien wat de afwijking t.o.v. je kilometer teller is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
LeapingXJR    117
2 uren geleden, EricS-TR zei:

Hopelijk rijdt de postbode stilletjes ons huis voorbij ..... ;-)

Ik hoop het....Btw, ik zag op marktplaats de tweeling te koop staan van je poes. Je raad het nooit, precies dezelfde kleur volgens mij en deze heeft een crème interieur.

Alleen het beestje moest nog in gevoerd worden.....spaans

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
EricS-TR    151

Ik heb nog even goed gekeken naar jouw foto's en zie dat je bent betrapt bij een trajectcontrole.

Aangezien ik Flismeister als actieve bijrijder had maak ik me geen zorgen meer :DD

Radiance Mica is zover ik weet 2004-2008 op een S-Type geleverd.

Aangezien dit geen tweelingbroer is, maar een oudere broer (2003 met o.a. oude dashboard) lijkt het dezelfde kleur :wink:

Die STR heeft wel een extreem lage kilometerstand (helaas niet controleerbaar!), maar voor "zeer veel opties" mis ik er toch echt wel enkele hoor :roll:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jammer dat ik als (her)nieuwkomer deze meeting heb moeten missen. Verheug mij echter zeer op een volgende activiteit. En wanneer ik weer eens in Zeeland ben, kom ik zeker ook een bezoekje brengen aan G&G! Groet Ton

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen