Ga naar inhoud
johnny xj6

lampen in mistlampen cibie 10 de 35

Aanbevolen berichten

johnny xj6    7

hallo,

Ik heb  verstralers voor onder  bumper gekocht. cibie 10 DE 35  maar er zitten geen lampen in en weet niet welke er in moeten. Er zit een rechthoekige uitsparing in met in de lengte richting ook een kleine uitsparing. weet iemand hoe dit zit? schijnbaar moet er een fitting in zitten weet iemand waar ik die kan kopen?

2c5c85be-4269-4ec5-a2cc-4624bb0b8a4d.jpg

367db117-18bc-49f8-8455-4849524f634a.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
hansvh    248

Ehh, fitting en lampen staan toch op de tweede foto? Heb je ook de bijbehorende brackets voor montage onder de bumper?

Als ik er aan denk zal ik wel even een fotootje maken hoe het bij mij zit. Trouwens, gezien de afstand zou je ook gewoon zelf even kunnen komen kijken :-).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
johnny xj6    7

ja klopt fitting en lampen staan op de foto maar die is niet van mij.Na lang zoeken op internet kwam ik die foto's tegen.

Ik wist niet hoe dat het zat, nu wel. De foto's heb ik later erbij gezet. Ik mis dus de fittingen en lampen.

Volgens mij heb ik de bijhorende brackets, er zitten in ieder geval wel brackets bij.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
hansvh    248

Die brackets zouden er ZO uit moeten zien. Er is verschil in links en rechts. Je ziet vanzelf waar ze vast moeten geschroefd, alles is al voorbereid.

Rechtsboven bij de radiator zou de aansluiting moeten zitten. Gele draad met rode tracer als ik het me goed herinner.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
johnny xj6    7

ja die heb ik wel. eigenlijk zou ik slechte cibie lampen op de kop moet tikken. op zich zien mijn lampen er goed uit alleen heb ik geen fittingen dus kan ik ze niet gebruiken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
johnny xj6    7

zal ik doe arie maar moet eerst mijn ander probleem oplossen. zie mij andere topic.

ben bang dat daar weer een hoop tijd in gaat zitten, zeker omdat dat nu niet mijn favorieten bezigheid is aan de jaguar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
johnny xj6    7

nieuwe bedrading gemaakt, getest. 1 doet het. nieuwe h2 lampen besteld zodat ze het dadelijk alle 2 doen.

Nu nog ff de goede draad zien te vinden. had al een loshangende draad gevonden maar die is het niet denk ik.🤔

20181008_161634.thumb.jpg.d861e05124dda954bd2ccc7a3a456916.jpg20181008_143955.thumb.jpg.8ec0c782e66d3cf2ae57f3fca1e0e45f.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
hansvh    248
16 uren geleden, johnny xj6 zei:

Nu nog ff de goede draad zien te vinden. had al een loshangende draad gevonden maar die is het niet denk ik.🤔

Rode draad met gele tracer, bovenaan radiator. Zie ook DIT topic.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
johnny xj6    7

het was inderdaad de rode draad met gele tracer :) de contacten schoongemaakt en alles aan gesloten. maar de lampen werkte nog niet. bleek slechte aarde te zijn . nieuwe aarde draad  gemaakt en aangesloten en ja werkt zoals het hoort. ben er blij mee.

Nu blijkt mijn ruiten sproeier het niet meer te doen :( nieuw karweitje.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen