Jump to content
John P

Verwijderen bestuurdersstoel X300, elektr. verstelling

Recommended Posts

John P    11

De elektrische verstelling van mijn bestuurdersstoel wil niet meer voor of achteruit, de overige verstellingen werken wel. De stoel staat voor mij goed maar ik wil het graag weer volledig werkend hebben. ( ben nog steeds aan het kijken naar een cabrio  XK, 2006 e.v.t. inruil/verkoop)  De achterste 4 torx schroeven heb ik al los, de stoel kan nu een stukje naar voren gekanteld worden, maar vooraan scharniert en schuift hij wel wat, maar komt niet los .

O.a. Keesh of Isabella zullen wel weten hoe hij helemaal los moet om bij het motortje ( een van de vele ) te komen of kan het ook aan de brede knop liggen, kan die knoppenset uit de stoel gewipt worden ?

Alvast bedankt voor jullie adviezen.

Groet John P

Door moderator verplaatst naar juiste subforum (X300 vragen).

John P    11

Hans bedankt . Het filmpje geeft goed aan hoe het moet. Er blijken nog wat torx schroeven en aanverwante artikelen los te moeten. Ook de knoppenwinkel kan uit de stoel gewipt worden met een kunstof lichter.  Munten heb ik nog niet zien liggen .