django Posted July 27, 2018 Share Posted July 27, 2018 Wellicht interessant voor vroege serie 1 bezitters De 2 ventilators van de vroege [zonder airco]serie1 brengen niet veel wind De met airco uitgeruste modellen blazen wat harder Hoe kan je dat verbeteren,,,na veel zoeken kwam ik uit bij de ventilators van de opel astra F Bij deze past de veel grotere waaier perfect in het slakkenhuis van het schutbord van de serie1 Je moet alleen de ophanging iets veranderen Door moderator verplaats naar het juiste topic. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mkickert Posted August 1, 2018 Share Posted August 1, 2018 Bedankt voor de handige tip, ik worstel al een poos met de verwarming van mijn series 1. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
reneb Posted September 11, 2020 Share Posted September 11, 2020 Op 7/27/2018 om 12:40 PM, django zei: Wellicht interessant voor vroege serie 1 bezitters De 2 ventilators van de vroege [zonder airco]serie1 brengen niet veel wind De met airco uitgeruste modellen blazen wat harder Hoe kan je dat verbeteren,,,na veel zoeken kwam ik uit bij de ventilators van de opel astra F Bij deze past de veel grotere waaier perfect in het slakkenhuis van het schutbord van de serie1 Je moet alleen de ophanging iets veranderen Door moderator verplaats naar het juiste topic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts