Ga naar inhoud
petervanwijk

JaguarForum op Facebook.......

Aanbevolen berichten

petervanwijk    22

Hallo liefhebbers, 

Langs deze weg wil ik gebruik maken van de mogelijkheid om ook het facebookpagina van het JaguarForum te promoten. Ik ben daar afgelopen weekend gestart om een en ander wat op te plaatsen. Simone en Mark zijn goede vrienden en ik wil ze graag hierin helpen. Wie ben ik dan? 

Een kleine voorstelling; Mijn naam is Peter van Wijk en kom uit het pittoreske Een nabij Assen. Sinds bijna 10 jaar alweer bezit ik een Jaguar, ooit begonnen met een XJ40, vervolgens kort een X300 3.2 en daarna mijn huidige X300 LWB. Eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat ik voorheen actiever was op het forum dan momenteel maar zal m'n best doen om hierin weer wat verandering in te brengen. Daarnaast is m'n hoofdauto een gerestaureerde Mercedes E klasse van 1999 voorzien van een 300 turbodiesel, en m'n wederhelft wisselt jaarlijks van auto dan weer een Mini dan weer een SLk en tja straks weer wat anders. Maar goed dat is allemaal non-Jaguar. 

Als jullie zin hebben klik ook eens de pagina van Jaguar Forum aan op facebook 

https://www.facebook.com/JaguarForum/

Gr Peter

• Like 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jag42    87

Ik weet het, ik ben waarschijnlijk ouderwets (of een voorloper 😬) maar ik zit niet op Facebook en zal dit waarschijnlijk ook niet in de toekomst doen.

ik zie het toch meer als spreiding van leuke/nuttige info die ook op dit forum een plek zou kunnen krijgen.

Maar ik sta natuurlijk altijd open voor argumenten om toch enthousiast te worden.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
petervanwijk    22

Tja wat moet je d'r van zeggen, Facebook is een Social Media waar toch vele bronnen, liefhebbers bij elkaar komen. Eigenlijk is Facebook net als Amsterdam maar dan online. En als je daar een pagina hebt dan is dat net als een winkeltje die moet je onderhouden. Zonder koekjes maar met cookies :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Laan    628

Ik heb dus ook weinig met feesboek, maar er zijn velen die het graag gebruiken. Daarom ben ik erg blij dat Peter deze flank van socialmedia wil onderhouden voor JF. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
petervanwijk    22
4 minuten geleden, Laan zei:

Ik heb dus ook weinig met feesboek, maar er zijn velen die het graag gebruiken. Daarom ben ik erg blij dat Peter deze flank van socialmedia wil onderhouden voor JF. 

Graag gedaan Mark! :)

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
EricS-TR    109

Prima initiatief :thumbup: , maar (ook) ik laat Facebook in het algemeen en dus deze pagina in het bijzonder aan me voorbij gaan.

Heeft niets met mijn leeftijd te maken, maar met de wijsheid die ik in al die jaren heb vergaard :angel:

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Laan    628

Ik zie op FB andere mensen reageren, maar ook forumleden die je op het forum niet of weinig meer ziet. Dus ondanks dat het niet mijn ding is, ( alsof dat belangrijk is..) FB is een uitstekend extra kanaal voor JF. 

• Like 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Simone    58

Niet iedereen is actief op social media. Maar er zijn mensen die hier actief zijn en/ of op andere social media. Peter maakt hele grote stappen via social media ( berichten van hem die al het meest bekeken zijn ooit op de pagina enz..). Peter: ik denk dat het enorm succes gaat worden, hier en via andere kanalen (zoals feestbook). Welkom bij het JF team!

• Klasse 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
petervanwijk    22
1 minuut geleden, Simone zei:

Niet iedereen is actief op social media. Maar er zijn mensen die hier actief zijn en/ of op andere social media. Peter maakt hele grote stappen via social media ( berichten van hem die al het meest bekeken zijn ooit op de pagina enz..). Peter: ik denk dat het enorm succes gaat worden, hier en via andere kanalen (zoals feestbook). Welkom bij het JF team!

lief en attent, dankjewel. Moet wel wennen aan de likes, bekers etc hier :) haha vind het een leuke uitvinding :) Moet een idee van jou zijn dat uitdelen van likes :P 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Simone    58
Zojuist, petervanwijk zei:

lief en attent, dankjewel. Moet wel wennen aan de likes, bekers etc hier :) haha vind het een leuke uitvinding :) Moet een idee van jou zijn dat uitdelen van likes :P 

Nope, komt bij een up-date van het forum...

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
wimb    303
10 uren geleden, petervanwijk zei:

... Eigenlijk is Facebook net als Amsterdam maar dan online.

Nu vallen bij mij de puzzelstukjes op z'n plaats: Ik ben 12 jaar geleden geëmigreerd uit Mokum naar Het Gooi. En mijn facebook account heb ik ook maar aan de wilgen gehangen omdat ik er toch nooit actief was. Dat was dus geen toeval: het een heeft met het ander te maken. :sarcastic:

Hoewel fuckbook absoluut niet een omgeving is waar ik me ooit senang heb gevoeld, vind ik het toch een goede zet dat JF ook daar actief is.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
arie-jag    362

Ook geen Facebook-er hier, maar als men het leuk vind vooral doen.

Op ander automerkforum heeft het wel een behoorlijke klap gegeven toen 1 van de leden een facebook afdeling starte naast de "gemodificeerde"forumafdeling: 0 bezoekers meer op dat specifieke hoofdstuk/afdeling.

Vind het nog steeds jammer...

Wordt met dat mooie weer trouwens tijd om een T-shirt te dragen, is wat voor jou Wim voor a.s. zondag?     ;)

P1010325.thumb.JPG.9f4aa0ac18389cd148b0090d98946753.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
6 uren geleden, wimb zei:

Nu vallen bij mij de puzzelstukjes op z'n plaats: Ik ben 12 jaar geleden geëmigreerd uit Mokum naar Het Gooi. En mijn facebook account heb ik ook maar aan de wilgen gehangen omdat ik er toch nooit actief was. Dat was dus geen toeval: het een heeft met het ander te maken. :sarcastic:

Hoewel fuckbook absoluut niet een omgeving is waar ik me ooit senang heb gevoeld, vind ik het toch een goede zet dat JF ook daar actief is.

haal je daar geen 2 zaken door elkaar. 

Disclaimer: ik gebruik geen van beide

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
wimb    303
2 uren geleden, arie-jag zei:

Wordt met dat mooie weer trouwens tijd om een T-shirt te dragen, is wat voor jou Wim voor a.s. zondag?     ;)

P1010325.thumb.JPG.9f4aa0ac18389cd148b0090d98946753.JPG

Helemaal geen gek idee Arie. Ik ben een ouwe (blocked) in een ouwe bak, dus een shirt van een stel ouwe lullen: Deep Purple.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 minuten geleden, wimb zei:

Helemaal geen gek idee Arie. Ik ben een ouwe (blocked) in een ouwe bak, dus een shirt van een stel ouwe lullen: Deep Purple.

Touren in je highway star :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen