Ga naar inhoud
Jag42

Wie weet hoe...

Aanbevolen berichten

Jag42    62

Hoe je met beleid en zonder dat dingen afbreken ik de twee sierstootbuffers in de grille kan loshalen.

zie boven (zie 1e foto) wel twee ronde clips eea vasthouden maar met voorzichtig een schroevendraaier ertussen naarboven wrikken werkt niet. Althans ik durf nog niet echt kracht te zetten. Wil de gaatjes die er ooit in geboord zijn 😱 voor de kentekenplaat dichtmaken en weer zwart spuiten. Nu zijn ze in de kleur van de auto en dat heurt volgens mij niet.

image.jpg

image.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Iksjeezesel    271

Ik weet niet hoe het moet Sjef.

Maar de kleur van die stootdingen lijkt me antraciet/donkergrijs metallic te zijn en dat is bij de jouwe nog origineel volgens mij.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jag42    62

Nee volgens mij zijn ze zwart (al dan niet glanzend of mat metallic) en ivm de taxatie 20 mei wil ik graag de gaatjes weg werken en ze in de originele kleur spuiten. Ze zijn, volgens mij iig niet dezelfde kleur als de auto.

image.jpg

image.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jag42    62

Plaatje is duidelijker maar de 'dingetjes' aan weerszijden van de overriders zijn van die ronde plastic schijfjes die misschien wel met een plat voorwerp opgewipt kunnen worden maar ik ben bang dat ik misschien iets breek.

image.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jag42    62

Aha daar zie ik inderdaad aan weerszijden van de alu beam twee boutjes maar om die niet te laten vallen in de bumper vraagt eigenlijk om demontage van de bumper. 😳 zal eens kijken of het te doen is wanneer ik ze laat zitten en alles eromheen goed af tape.

image.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jag42    62

Ach dit plaatje zie ik nu pas Rob. Op Beide foto's is de onderkant boven.

Dus door de lipjes aan weerszijden zitten van die ronde plastic pluggen maar het haaklipje aan de onderkant had ik nog niet gezien.

Anyway ik ben maar aan de slag gegaan met staalplamuur (om de ZES(!) gaatjes kennelijk voor de nummerplaat te dichten, schuurpapier en van Hammerite de matzwarte hittebestendige verf omdat ik deze het meest op rubber vond lijken. 

image.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen