mr-gaemers 30 Report post Posted May 5, 2018 Hi all, Ik vraag mij af of iemand weet wat voor n connectie op welke pin moet. Fotovoor referentie, ik wil weten welke "spanning" of "aarde" op welke pin moet Quote Share this post Link to post Share on other sites
hansvh 473 Report post Posted May 6, 2018 Kom je er zo uit ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mr-gaemers 30 Report post Posted May 6, 2018 De vorige eigenaar heeft er echt een puinhoop van gemaakt. Heeft iemand een foto van de achterkant van zijn switches? Welke kleur waarop zit? Dit zou enorm helpen. De originele kabel is verknipt (gelukkig niet alles) en zou ik dus weer origineel kunnen maken!! Foto 1:van 1 kabel hebben ze 2 switches gemaakt, compleet onprofessioneel en erg slecht. De originele kabel loopt eronder met kleuren: foto 2 waar dus een dubbele vertakking aan gemaakt is. Het is allemaal op te lossen alleen electra is niet mijn sterkste punt, al heb ik een nieuwe multimeter, dus ik weet al wat plus moet zijn, metende uit de andere kabels die wel netjes zijn. Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
mr-gaemers 30 Report post Posted May 6, 2018 Ik denk dat ik het gevonden heb, nu rustig uitpluizen of de draden "kloppen " Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
mr-gaemers 30 Report post Posted June 4, 2018 Helaas gisteren het achterraam gestopt met werken. Iemand bekend met zekeringen voor de ramen? Quote Share this post Link to post Share on other sites
hansvh 473 Report post Posted June 5, 2018 Zoals je op het schema in mijn eerdere post kunt zien zitten er geen zekeringen in het circuit van de electrische ramen. Wel thermische beveiligingen, een voor rechts en een voor links. Is een van die beveiligingen defect dan doen dus beide ramen van die kant niks. Doet een raam het wel en de ander niet dan heb je een ander probleem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mr-gaemers 30 Report post Posted June 5, 2018 1 hour ago, hansvh said: Zoals je op het schema in mijn eerdere post kunt zien zitten er geen zekeringen in het circuit van de electrische ramen. Wel thermische beveiligingen, een voor rechts en een voor links. Is een van die beveiligingen defect dan doen dus beide ramen van die kant niks. Doet een raam het wel en de ander niet dan heb je een ander probleem. Clear, ja lastig. ik ga er mee aan de slag. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mr-gaemers 30 Report post Posted June 5, 2018 Ik heb goeie herinneringen en ervaringen aan: Beek Classic Wire in houten, dus de auto gaat volgende week dinsdag naar Patrick. Zoals hij aangaf, oh, een mooi simpel klusje tussendoor! zet maar neer. Ben benieuwd! Ik ga dit niet zelf wagen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mr-gaemers 30 Report post Posted June 5, 2018 Als toevoeging op dit topic, even wat foto's van. Een gedemonteerde raam switch, makkelijk klusje, benodigdheden: - Dremel - Mini staalborstel kopje - Mini platte schroevendraaier - Smeer vet (dik) - remreiniger (oude vet weg te halen) Quote Share this post Link to post Share on other sites
mr-gaemers 30 Report post Posted June 20, 2018 Zo, vandaag is mijn Jaguar terug gekomen van Beek Classic Wire Geweldige job gedaan! Before: After: 4 nieuwe schakelaars, originele kabels na gemaakt met zelfde en correcte diktes & kleuren. After: Quote Share this post Link to post Share on other sites
arie-jag 567 Report post Posted June 21, 2018 Keurig! Goed adresje, eentje om te onthouden. Quote Share this post Link to post Share on other sites
hagstrum 35 Report post Posted February 8, 2020 Dit is misschien handig: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Recommended Posts