Ga naar inhoud
hansvh

British Autojumble Waalwijk 24 juni 2018

Aanbevolen berichten

hansvh    225

De British Auto Jumble begon ooit als een kofferbakverkoop van de MG club waarbij de leden hun overtollige onderdelen ruilden of aan elkaar verkochten. In de afgelopen jaren is dit MG treffen uitgegroeid tot een evenement waar jaarlijks tussen de 1.000 en 1500 eigenaren met hun Engelse auto’s naartoe komen om elkaar te ontmoeten en hun kennis en ervaringen uitwisselen. Een groot aantal merkenclubs is ook aanwezig met een eigen stand. Ook veel handelaren zijn present met een grote voorraad onderdelen of auto’s die ze te koop aanbieden.

De British Auto Jumble werd vorig jaar verplaatst naar een andere locatie om meer ruimte te hebben voor de bezoekers en de deelnemers. Maar daar wordt nu gebouwd, dus de organisatie heeft besloten terug te keren naar het Lido in Waalwijk, een mooie locatie, waar iedereen het naar zijn zin had. Noteer dus 24 juni in de agenda: British Auto Jumble in Waalwijk!

Clipboard01.jpg

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
John P    9

Op deze bekende locatie in Waalwijk hoop ik ook weer aanwezig te zijn. De locatie van vorig jaar is wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben erbij! 

Ik ga bijna altijd, maar nu dan (hoogstwaarschijnlijk) met de auto.

Voor mij begint de pret al eerder, want zodra de eerste mensen die kant op rijden met de auto's, komen ze bij ons achter langs :)

Hopen op droog weer, ook voor de week ervoor, want het is anders een grote modderpoel.

EDIT: locatie van vorig jaar gevonden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
John P    9

Afgelopen jaren gingen er altijd een aantal J-forum leden min of meer onder leiding van Keesh gezamenlijk met de Jags het terrein op.  Wordt er dit keer op 24 juni ook nog zoiets afgesproken  of gaan de J-forummers individueel ?   De JDCH zal er ook wel zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
7 minuten geleden, John P zei:

Afgelopen jaren gingen er altijd een aantal J-forum leden min of meer onder leiding van Keesh gezamenlijk met de Jags het terrein op.  Wordt er dit keer op 24 juni ook nog zoiets afgesproken  of gaan de J-forummers individueel ?   De JDCH zal er ook wel zijn.

Ik zal thuis eens vragen of we de koffie gaan regelen. Ik kom uit Waalwijk, wellicht dat ik wat kan doen? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
hansvh    225

Ik weet nog niet 100% zeker of ik erbij ben, maar ik vind het wel gezellig als we met een groep bij elkaar staan. Soort mini-meet :-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
hansvh    225

@johanvdpluijm

Wordt het wat met de koffie ? Anders stel ik voor dat we om 10:30 verzamelen op het parkeerterrein bij de Woonboulevard.

Deelnemerslijst:

• John P
  • JohanvdPluijm
  • HansVH

En wie nog meer? Kom op mannen!

Afbeelding 1.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, hansvh zei:

@johanvdpluijm

Wordt het wat met de koffie ? Anders stel ik voor dat we om 10:30 verzamelen op het parkeerterrein bij de Woonboulevard.

Deelnemerslijst:

• John P
  • JohanvdPluijm
  • HansVH

En wie nog meer? Kom op mannen!

Afbeelding 1.jpg

Ja en ja, ik woon op de Robert Stolzsingel 20, ik zie die parkeerplaats vanaf mn huis. Parkeer dan of bij mij in de straat of daar idd op de parkeerplaats bij de Plus etc.

image.thumb.png.09edd3c5fc655e98975b26d9e9c9a316.png

Bij het grijze pijltje parkeren of bij de gele ster aankloppen. Ik zal dat laatste nog even navragen ivm parkeerplaatsen.

Vanaf de Mozartlaan is het 1,5-2km rechtdoor.

@hansvh 10.30 is een .....tijd, in verband met de Efteling. Alternatieve route is om vanaf de A59 via Waalwijk Noord of Centrum te rijden als je vanuit de richting A27 komt. Vanaf A59 Den Bosch is Drunen/Heusden, Waalwijk Centrum of Waalwijk Noord mogelijk

Vermijd de N-weg naar Kaatsheuvel/Tilburg want dan sta je geheid in de file.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
hansvh    225

Ik zie een mooi parkeerterreintje op de hoek Robert Stolzsingel/Mozartlaan. Misschien een betere plek om te verzamelen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, hansvh zei:

Ik zie een mooi parkeerterreintje op de hoek Robert Stolzsingel/Mozartlaan. Misschien een betere plek om te verzamelen?

Dat is met 3 auto's inderdaad ook mogelijk. Er is wel een kleine kans dat die parkeerplaats bezet is, maar in de R Stolzsingel zelf (na de bocht naar rechts) is ook een parkeerplaats.

Er is dus parkeerplaats genoeg, anders zet je m bij mij op de oprit.

PS

Niet de straat voorbij rijden dan, al zou je niet de eerste (of de 10e) zijn ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
6 minuten geleden, Rob Vermeulen zei:

Ik ga waarschijnlijk wel even kijken maar het is de vraag of de jag mee gaat 

De koffie staat klaar hier thuis, je bent dus om 10.30 van harte welkom 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Update deelnemerslijst:

• John P
  • JohanvdPluijm 
  • HansVH
  • mr-gaemers
  • Rob Vermeulen?
  • EricS-TR?

Wie zijn er om 10.30 bij mij voor koffie/thee?

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
EricS-TR    91
6 uren geleden, johanvdpluijm zei:

Wie zijn er om 10.30 bij mij voor koffie/thee?

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd

Reken niet op mij en anders is er vast nog wel een kop koffie voor me over :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
John P    9

Goeiemorgen Johan,

Wat is het juiste verzamel/koffie adres is Waalwijk ?  Dan kan ik dat in mijn GPS zetten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
EricS-TR    91
Op 6/18/2018 om 12:03 PM, johanvdpluijm zei:

ik woon op de Robert Stolzsingel 20, ik zie die parkeerplaats vanaf mn huis. Parkeer dan of bij mij in de straat of daar idd op de parkeerplaats bij de Plus etc.

image.thumb.png.09edd3c5fc655e98975b26d9e9c9a316.png

Bij het grijze pijltje parkeren of bij de gele ster aankloppen. Ik zal dat laatste nog even navragen ivm parkeerplaatsen.

;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, John P zei:

Goeiemorgen Johan,

Wat is het juiste verzamel/koffie adres is Waalwijk ?  Dan kan ik dat in mijn GPS zetten.

Robert Stolzsingel 20 

5144 TV 

Waalwijk 

10.30 staat de koffie klaar

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
EricS-TR    91
20 uren geleden, EricS-TR zei:

Reken niet op mij en anders is er vast nog wel een kop koffie voor me over :)

Gewijzigde planning: ik ben er ook ± 10.30u voor een kop koffie!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen