petervanwijk Posted May 19, 2018 Share Posted May 19, 2018 11 minuten geleden, Laan zei: Die staat al speciaal voor je klaar Petertje. Wel een zwarte.. Whahahahaha, machtig haha mooie reactie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laan Posted May 19, 2018 Share Posted May 19, 2018 Van de volgende leden hebben we in elk geval de aanmelding ontvangen. Sta je er niet op, of besluit je toch nog langs te komen? Ook geen probleem. Wees welkom! 1. rover114 2. Krano senior 3. fooksm 4. HarVo 5. Hebbit 6. Rombo319 7. Kraftstoff 8. JagyXKR 9. Bauhaus 10. mykey33 11. Wim Bak/Thera van de Laar 12. Vic97 13. XKRjohn 14. Rotjeknor 15. Laan 16. Peter van Wijk 17. Tommie_jag 18. Henk Willems 19. Ray Ray 20. Harry Matla 21. Ron 23. Peperbus 24. Die-Groene-Is-Van-Mij 25. ovibonjovi 26. Jagster 27. Nawi 28. C.J.M. 29. Sonsan 30. Hansvh 31. PS50 32. Jag42 33. doctor jaguar 34. wimb 35. X300 Sport 36. gertw 37. xjcww 38. Vanquish 39. Marcelwillemsen 40. Mika Kindt 41. Henk Baptist 42. MennoStype 43. Henrijag 44. Tim98 45. Bor de Wolf 46. Jaguarsovereign4liter 47.Jac Thijs 48. Keesh 49. Wagenaar 50. Jaggie2 51. Willem57 52. Rob Vermeulen 53. Bartpaso 54. Bonnink1 55. Joostd 56. JeeWee 57. MakelaarErik 58. Hank 59. wavn 60. Traas 61. robertvl auto1 62. robertvl auto2 63. Xag 64. JimJag 65. Myfirstjag 66. Ferryman53 67. Pimham 68. Dougsiets 69. XJurriaan 70. Carel Jag 71. Peter S type 72. noort35 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart XJSC Posted May 20, 2018 Share Posted May 20, 2018 Was weer een leuke meeting! Mooie auto's gezien en leuke mensen ontmoet. Volgend jaar ben ik er weer bij maar dan met auto. Ik had mijn jongste zoon mee en die miste wel het springkussen.... Bart 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferryman53 Posted May 20, 2018 Share Posted May 20, 2018 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferryman53 Posted May 20, 2018 Share Posted May 20, 2018 De beker heeft inmiddels een mooi plaatsje gekregen in huis! Nogmaals complimenten voor de organisatie! Prachtige route en een sfeervolle ambiance ! Bedankt ! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jag42 Posted May 20, 2018 Share Posted May 20, 2018 Helaas de rit niet kunnen meemaken maar hoorde er veel positiefs over. Het was ook in een pracht omgeving. Gisteren liep ik te kleumen tijdens een bezoek aan 's Hertogenbosch en vandaag hoogzomer. TOP. Dank aan de organisatie. Mooi getimed ???? Leuk om veel complimenten te krijgen voor mijn niet helemaal originele 'Charcoal black' kleur met een bruine gloed maar ook een dikke compliment uitgedeeld voor de rode XKR. Wat staat die kleur dit model goed. 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rover114 Posted May 20, 2018 Share Posted May 20, 2018 Op onze hotelkamer aangekomen. tevreden terugkijkend op de fijne JF meet. veel bekende, en onbekende JF leden gesproken . En uiteraard de nodige bolides bekeken. Top. dank aan de organisatie voor het wederom fijne evenement.???? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laan Posted May 20, 2018 Share Posted May 20, 2018 Super toffe dag, door het weer natuurlijk, maar vooral door de bezoekers. Gelukkig is de puzzelrit goed verlopen en viel de route in de smaak. Zoiets deden we voor het eerst, maar is denk ik wel voor herhaling vatbaar. Helaas heb ik geen foto's kunnen maken, dus hoop dat er nog wat beelden hier terechtkomen. Dank voor jullie komst allemaal en hopelijk tot een volgende keer! ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xag Posted May 20, 2018 Share Posted May 20, 2018 Inderdaad erg geslaagde dag, leuk de verschillende bekenden weer eens te spreken. Tourtocht was geweldig mooi. Hartelijk dank aan de organisatie! Guus 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vic97 Posted May 20, 2018 Share Posted May 20, 2018 Wat was het een mooie dag. Organisatie: bedankt voor de moeite, ik weet zeker dat het het allemaal waard was. Leuk om heel veel onbekende gezichten te zien, en ook een aantal bekende. Ik kijk al uit naar volgend jaar! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartpaso Posted May 20, 2018 Share Posted May 20, 2018 Voor het eerst op een forum meeting geweest. Was het meer dan waard. Mooie auto's, prachtige locatie en ook nog eens heerlijk weer. Complimenten voor de organisatie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeeWee Posted May 20, 2018 Share Posted May 20, 2018 Prachtige dag. Voor mij en de blauwe dame de eerste rit en naar volle tevredenheid. Leuk om wat gezichten achter forumnamen te hebben gezien en gesproken. Mooie bonte collectie van Jaguars. Volgende keer rijd ik de puzzelrit mee als mijn navigator ook mee kan. Bedankt voor de organisatie. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rover114 Posted May 21, 2018 Share Posted May 21, 2018 Op 5/20/2018 om 11:02 PM, JeeWee zei: Prachtige dag. Voor mij en de blauwe dame de eerste rit en naar volle tevredenheid. Leuk om wat gezichten achter forumnamen te hebben gezien en gesproken. Mooie bonte collectie van Jaguars. Volgende keer rijd ik de puzzelrit mee als mijn navigator ook mee kan. Bedankt voor de organisatie. Top dat je er was. was al benieuwd naar de babyblue XJ. Leuk ff kennis te maken 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bor de Wolf Posted May 21, 2018 Share Posted May 21, 2018 Mijn eerste maar zeker niet laatste keer, wat een prachtige Jags en mensen en wat een schitterende ambiance. Blij dat een phoenix red XKR niet een algemeen afgrijzen opriep????maar zelfs complimenten mocht ontvangen ....... Organisatoren bedankt ! Het was top. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JimJag Posted May 21, 2018 Share Posted May 21, 2018 Dit had ik niet willen missen, prachtige route met leuke puzzelvragen en zelfs een paar haarspeldbochten! Volgend jaar hillclimb? ???? Machtig om het hele spul zo bij elkaar te zien staan. En hoe ze het regelen weet ik niet, maar weer een stralende dag! Volgende keer zeker weer van de partij???? De drie kabouters vonden vooral de koekjes het event van de dag ???? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wimb Posted May 21, 2018 Share Posted May 21, 2018 Gisteren voor het eerst aanwezig geweest bij de forummeeting. Ik heb geweldig genoten. Mooie locaties, schitterend weer, prachtige auto's en natuurlijk met een aantal forumers staan praten. Ik vind het toch altijd weer interessant hoe je dankzij het online leven je meer mensen kent dan je verwacht. Dat is het mooie van zo'n forumbijeenkomst. Natuurlijk een paar obligate foto's: En last but not least een F-type met broekhoest: https://www.youtube.com/watch?v=YvZTDzRHTwE 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johanvdpluijm Posted May 21, 2018 Share Posted May 21, 2018 Gave foto's en wat een prachtig weer was het! Ik hoop er over twee jaar bij te zijn. Volgend jaar verwacht ik op stage te zijn in het buitenland. Ik heb zelf ook van het weer kunnen genieten tijdens het scouting weekend dat ik had. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simone Posted May 21, 2018 Share Posted May 21, 2018 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonsan Posted May 21, 2018 Share Posted May 21, 2018 Het was een mooie, warme, gezellige en goed georganiseerde dag! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rover114 Posted May 21, 2018 Share Posted May 21, 2018 Hierbij nog wat afbeeldingen. als laatste op het einde van de meet waren er nog twee rode bolides over 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansvh Posted May 22, 2018 Author Share Posted May 22, 2018 Het blijft een prachtige locatie. En met dat schitterende weer erbij kan het natuurlijk helemaal niet stuk! Hieronder nog wat fotootjes.... 3 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bernhardn Posted May 23, 2018 Share Posted May 23, 2018 Gezien de foto's heb ik heel wat gemist! Hoop de volde keer er wel bij te zijn... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozik Posted May 23, 2018 Share Posted May 23, 2018 7 uren geleden, bernhardn zei: Gezien de foto's heb ik heel wat gemist! Hoop de volde keer er wel bij te zijn... Voor mij idem. Wat een verzameling prachtig oud (en vrij nieuw) ijzer! Als ik het goed begrijp heeft een mooie rooie S-type de puzzelrit gewonnen? Onze Jacky S-type is lekker naar Rome en terug gesnord, ook niet mis, maar volgend jaar toch anders plannen zodat we erbij kunnen zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommie_jag Posted May 23, 2018 Share Posted May 23, 2018 Ondanks dat ik er helaas maar heel even kon zijn door andere afspraken, mij rich wel vergaat aan sommige auto's. Helaas ook de puzzeltocht niet kunnen volgen. Heb begrepen dat het een mooie toch moet zijn geweest. Is de route eigenlijk nog later in te zien of digitaal beschikbaar? Ik woon vrij dicht in de buurt en heb wel interesse in een mooie route. Zal ervoor zorgen dat ik volgend jaar weer mee doe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laan Posted May 23, 2018 Share Posted May 23, 2018 Ik ben erg blij met de positieve reacties en mooie foto's Deze meeting laat een erg goed gevoel achter, hoewel er natuurlijk altijd verbeterpunten zijn. Dat onze Jaguar doctor Raymond niet kon is erg jammer, maar alle begrip voor hem. Dat onze poetsman niet kwam opdagen, ook erg jammer. Ter plekke kunnen we daar helaas niks aan doen. De regie rond de bqq was nu weer wat minder, lijkt of dat om het jaar wat mis gaat, maar soit. Iedereen heeft genoeg gegeten uiteindelijk, hoop ik. Op zo'n dag realiseer je wel het gemis van sommige leden. Zo mochten we vorig jaar op 4 juni voor de laatste keer PaulusP ontvangen die helaas kort na de 2017 meeting is overleden op 28 juli. Die man mis ik echt, maar zal hem nooit vergeten.. Het was al met al een mooie dag mensen! Door jullie deelname gaan we het volgend jaar zeker overdoen en als je leuke suggesties hebt, aarzel dan niet ze met ons te delen. Dank aan iedereen die er was ???? 4 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts