robertvl Posted May 15, 2018 Share Posted May 15, 2018 Gaan we weer een rijtje midnight black metallic maken zoals vorig jaar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laan Posted May 15, 2018 Share Posted May 15, 2018 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jagster Posted May 15, 2018 Share Posted May 15, 2018 8 uren geleden, Laan zei: Dat zijn goede vooruitzichten. Greetz, Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ronnov12 Posted May 16, 2018 Share Posted May 16, 2018 Kom waarschijnlijk ook wel even "spontaan" langs. Misschien staat er wel een leuke Jag te koop...... Grt Ron Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vic97 Posted May 16, 2018 Share Posted May 16, 2018 25 minuten geleden, ronnov12 zei: Kom waarschijnlijk ook wel even "spontaan" langs. Misschien staat er wel een leuke Jag te koop...... Grt Ron Alles is te koop hè... ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jag42 Posted May 16, 2018 Share Posted May 16, 2018 Mocht je nog op zoek zijn naar een erg goedkope maar nette XKR weet ik nog wel een te staan. Marktplaats selecteer XKR bouwjaar 1999 (en even door de striping en zilveren roostertjes heenkijken)???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laan Posted May 17, 2018 Share Posted May 17, 2018 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mika Kindt Posted May 18, 2018 Share Posted May 18, 2018 Good day folks! Mijn Super V8 zal helaas niet aanwezig zijn vanwege een probleempje in de stalling (lag nogal een plas vermoedelijk ATF onder) wat volgende week nagekeken wordt. Ik zal er uiteraard wel bij zijn, dan wel met de Alfa Romeo 166... Ach, ook geen saaie auto De kofferbakverkoop vindt ik een leuk initiatief. Helaas heb ik zelf niks te verkopen, maaaarrrrrrr... Heb jij een Jaguar met V8? Dan kan ik er voor zorgen dat jij nog lekkerder naar huis kunt rijden na de meeting. Hoe? Na al die jaren met plezier Jaguar rijden kan de gaskabel wat opgerekt zijn. Hierdoor zijn jouw eerste cm 's gaspedaal waarschijnlijk 'dead spot' De gasklep zelf is natuurlijk 'drive/fly by wire' maar de kabel vanaf het gaspedaal naar het gasklephuis niet. Voor €10 los ik dit probleem voor je op. De voordelen? - Geen speling meer op het gas - Directe gasrespons - Automaat gedraagt zich beter omdat zijn input vanuit de motor nu weer klopt! Denk hierbij aan vlotter op of terug schakelen. !!Let wel bij het wegrijden op met de hoeveelheid gas, want dat is echt een wereld van verschil!! Tot nu toe (eigen eigen ervaring en die van vrienden) hoor en merk ik alleen maar positieve reacties! Interesse? Stuur even een PB met je naam en kenteken. Dan loop ik zondag bij je langs! Of je moet zondag opzoek gaan naar iemand met een beige Gulf jack ⛽ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rover114 Posted May 18, 2018 Share Posted May 18, 2018 Hedenavond de XJ weer terug gereden naar huis. na samen met GJ Werkman de motorkap weer te hebben gemonteerd en afgesteld. wat een genoegen weer in de XJ te rijden . GJ dank voor de snelle service 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laan Posted May 18, 2018 Share Posted May 18, 2018 Mooi actiefoto van GJ Tof dat je met je eigen Jag kan komen zondag! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rover114 Posted May 18, 2018 Share Posted May 18, 2018 49 minuten geleden, Laan zei: Mooi actiefoto van GJ Tof dat je met je eigen Jag kan komen zondag! Zeker Mark. Wel zo leuk met de XJ naar ze meet te komen. Rijdt weer als vanouds zo niet fijner. Komt na de meet nog een verse koel slangen set op. ( zijn een paar niet meer optimaal) dan kunnen we er weer ff tegen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rover114 Posted May 18, 2018 Share Posted May 18, 2018 2 uren geleden, Mika Kindt zei: Good day folks! Mijn Super V8 zal helaas niet aanwezig zijn vanwege een probleempje in de stalling (lag nogal een plas vermoedelijk ATF onder) wat volgende week nagekeken wordt. Ik zal er uiteraard wel bij zijn, dan wel met de Alfa Romeo 166... Ach, ook geen saaie auto De kofferbakverkoop vindt ik een leuk initiatief. Helaas heb ik zelf niks te verkopen, maaaarrrrrrr... Heb jij een Jaguar met V8? Dan kan ik er voor zorgen dat jij nog lekkerder naar huis kunt rijden na de meeting. Hoe? Na al die jaren met plezier Jaguar rijden kan de gaskabel wat opgerekt zijn. Hierdoor zijn jouw eerste cm 's gaspedaal waarschijnlijk 'dead spot' De gasklep zelf is natuurlijk 'drive/fly by wire' maar de kabel vanaf het gaspedaal naar het gasklephuis niet. Voor €10 los ik dit probleem voor je op. De voordelen? - Geen speling meer op het gas - Directe gasrespons - Automaat gedraagt zich beter omdat zijn input vanuit de motor nu weer klopt! Denk hierbij aan vlotter op of terug schakelen. !!Let wel bij het wegrijden op met de hoeveelheid gas, want dat is echt een wereld van verschil!! Tot nu toe (eigen eigen ervaring en die van vrienden) hoor en merk ik alleen maar positieve reacties! Interesse? Stuur even een PB met je naam en kenteken. Dan loop ik zondag bij je langs! Of je moet zondag opzoek gaan naar iemand met een beige Gulf jack ⛽ Wel ff op gepaste afstand parkeren uiteraard Mika...???? maar kom je Italiaanse Schoone zeker ff bewonderen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kraftstoff Posted May 18, 2018 Share Posted May 18, 2018 Helaas zal ook ik zonder Jag aanwezig zijn, die deed vandaag opeens BOEM! en daarna bzzzzzz van rechts achter. Onderweg naar huis achter gelaten bij de dealer (zit op de route), durfde er geen meter verder mee te rijden. Hopelijk is mijn Italiaanse fransoos welkom. 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petervanwijk Posted May 19, 2018 Share Posted May 19, 2018 Op 5/18/2018 om 7:57 PM, Mika Kindt zei: Good day folks! Mijn Super V8 zal helaas niet aanwezig zijn vanwege een probleempje in de stalling (lag nogal een plas vermoedelijk ATF onder) wat volgende week nagekeken wordt. Ik zal er uiteraard wel bij zijn, dan wel met de Alfa Romeo 166... Ach, ook geen saaie auto De kofferbakverkoop vindt ik een leuk initiatief. Helaas heb ik zelf niks te verkopen, maaaarrrrrrr... Heb jij een Jaguar met V8? Dan kan ik er voor zorgen dat jij nog lekkerder naar huis kunt rijden na de meeting. Hoe? Na al die jaren met plezier Jaguar rijden kan de gaskabel wat opgerekt zijn. Hierdoor zijn jouw eerste cm 's gaspedaal waarschijnlijk 'dead spot' De gasklep zelf is natuurlijk 'drive/fly by wire' maar de kabel vanaf het gaspedaal naar het gasklephuis niet. Voor €10 los ik dit probleem voor je op. De voordelen? - Geen speling meer op het gas - Directe gasrespons - Automaat gedraagt zich beter omdat zijn input vanuit de motor nu weer klopt! Denk hierbij aan vlotter op of terug schakelen. !!Let wel bij het wegrijden op met de hoeveelheid gas, want dat is echt een wereld van verschil!! Tot nu toe (eigen eigen ervaring en die van vrienden) hoor en merk ik alleen maar positieve reacties! Interesse? Stuur even een PB met je naam en kenteken. Dan loop ik zondag bij je langs! Of je moet zondag opzoek gaan naar iemand met een beige Gulf jack ⛽ Met de Alfa? Mmm zit er geen trekhaak achter, zo'n apparaat moet toch minimaal 2 ton kunnen meenemen? We kunnen wel een meeting naast de reguliere JFmeet overwegen met de Youngtimers die we naast onze Jags hebben.........zal ik m'n zwaar gediscrimineerde bak meenemen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petervanwijk Posted May 19, 2018 Share Posted May 19, 2018 20 uren geleden, Kraftstoff zei: Helaas zal ook ik zonder Jag aanwezig zijn, die deed vandaag opeens BOEM! en daarna bzzzzzz van rechts achter. Onderweg naar huis achter gelaten bij de dealer (zit op de route), durfde er geen meter verder mee te rijden. Hopelijk is mijn Italiaanse fransoos welkom. Holymelony.......een Alfa een Italiaans cocktail.......mmmm.....blijft leuk die Engelse humor #altijdgezelligdatjeerbijbent Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simone Posted May 19, 2018 Share Posted May 19, 2018 Voor vragen verwijs ik jullie graag door naar peter van wijk... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laan Posted May 19, 2018 Share Posted May 19, 2018 Morgen verwachten we behalve heel mooi weer, circa 75 Jaguars! Het merendeel doet mee aan de puzzelrit die vanaf 11.00 van start gaat. Het is wel goed er rond 10.30 te zijn, kan je nog even een bakkie doen en de routebeschrijving in ontvangst nemen en bekijken. De rit duurt toch wel twee uur, plus de tijd die je neemt voor stops of verdwalen. Doe je niet mee aan de puzzelrit dan is aankomst op de Wipselberg tegen 13.00 prima, eerder mag ook. Iedereen alvast een zeer plezierige dag, wij hebben er zin in! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozik Posted May 19, 2018 Share Posted May 19, 2018 Vanuit Passo Oscuro (vlakbij Rome) een schitterende dag gewenst. Mijn Jacky heeft het hier enorm naar haar zin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rover114 Posted May 19, 2018 Share Posted May 19, 2018 1 uur terug, Simone zei: Voor vragen verwijs ik jullie graag door naar peter van wijk... Oei, wel een pijnlijke practical Joke 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petervanwijk Posted May 19, 2018 Share Posted May 19, 2018 1 uur terug, Simone zei: Voor vragen verwijs ik jullie graag door naar peter van wijk... Hahahaha boef 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rover114 Posted May 19, 2018 Share Posted May 19, 2018 7 minuten geleden, petervanwijk zei: Hahahaha boef Gelukkig weinig boomstronken bij de Wipselberg ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jag42 Posted May 19, 2018 Share Posted May 19, 2018 Noteer het nog maar even hier omdat ik niet de kofferbak open wil laten staan wanneer ik elders ben Ik heb in de kofferbak: 3x Jaguar XJ6 Series 1 grills 1x L Richtingaanwijzerglas Series 3 1:43 Vanguard Jaguar XJ6 Series 1 1:18 Paragon Jaguar XJ6 Series 1 4x flatstoppers (tegen platte vlakken op de banden na langere tijd stallen) Haynes workshop manual Jaguar XJ6 Series 1 jaguar XJS. XJ-S motorkap badge. Jaguar XK8 voorbumper badge Groeten en iedereen veel plezier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petervanwijk Posted May 19, 2018 Share Posted May 19, 2018 4 minuten geleden, rover114 zei: Gelukkig weinig boomstronken bij de Wipselberg ???? kan beter zo'n wagen meenemen......schijnt een Jag te zijn enne ook rood Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laan Posted May 19, 2018 Share Posted May 19, 2018 17 minuten geleden, Jag42 zei: Noteer het nog maar even hier omdat ik niet de kofferbak open wil laten staan wanneer ik elders ben Ik heb in de kofferbak: 3x Jaguar XJ6 Series 1 grills 1x L Richtingaanwijzerglas Series 3 1:43 Vanguard Jaguar XJ6 Series 1 1:18 Paragon Jaguar XJ6 Series 1 4x flatstoppers (tegen platte vlakken op de banden na langere tijd stallen) Haynes workshop manual Jaguar XJ6 Series 1 jaguar XJS. XJ-S motorkap badge. Jaguar XK8 voorbumper badge Groeten en iedereen veel plezier. Je kan het ook op de beschikbare kraam stallen. Er is volgens mij ruimte genoeg, dus wie dat wil, laat het dan even weten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laan Posted May 19, 2018 Share Posted May 19, 2018 15 minuten geleden, petervanwijk zei: kan beter zo'n wagen meenemen......schijnt een Jag te zijn enne ook rood Die staat al speciaal voor je klaar Petertje. Wel een zwarte.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts