hansvh Posted March 29, 2018 Share Posted March 29, 2018 AANMELDEN De Jaguar Forum Meeting 2018 staat voor de deur. Traditiegetrouw ontmoeten we elkaar weer op 1e pinksterdag. Op 20 mei hebben we een gezellige dag gepland. De locatie is ook dit jaar Landgoed de Wipselberg in Beekbergen. Een prachtige locatie met ruime gelegenheid om jullie auto’s goed te presenteren. Dit jaar hebben we het programma iets anders ingericht dan voorgaande jaren. Omdat de omgeving van de Wipselberg prachtig is, beginnen we dit jaar met een mooie puzzelrit over de Veluwe. Vanaf 11.00 uur ben je van harte welkom en word je ontvangen met koffie en thee. Je krijgt de route, rallyschildje en eventueel de lunchpakketjes mee voor onderweg. Halverwege de route tref je het jfteam met koffie of thee. De prijsuitreiking van de puzzelrit is rond 15 uur. Op het terrein van De Wipselberg zijn een aantal sponsoren aanwezig met stands en leuke acties. Jaguar dealer Van Mossel presenteert een aantal exclusieve auto’s, het is mogelijk om je auto te laten taxeren, be-insured kan je alles vertellen over het verzekeren van jouw Jaguar en natuurlijk is er weer een stand met merchandise artikelen. De kosten voor de dag zijn € 15,00 per auto, ongeacht het aantal inzittenden, inclusief rallyschildje! Wil je niet meerijden met de puzzelrit, dan ben je vanaf 13 uur van harte welkom en zijn de kosten € 10 per auto. Voor tijdens de puzzelrit kan je een lunchpakket bestellen voor € 9,75 p.p. (kinderen van 4 tot 12 jaar € 5,00). Om 16 uur wordt de BBQ aangestoken. De kosten hiervoor zijn € 25,00 p.p. (kinderen 4 tot 12 jaar € 12,50). Wil je lunchen én BBQ-en, dan geldt de actieprijs van € 32,75! (kinderen 4 tot 12 jaar € 16,40) Dit jaar is het ook weer mogelijk om het hele weekend door te brengen op de Veluwe. De Wipselberg biedt hiervoor een actietarief: 3 nachten = 2 nachten betalen, € 178 per kamer inclusief ontbijt. Overnachten van zondag op maandag is ook mogelijk voor de actieprijs van € 69 per kamer, inclusief ontbijt. Er zijn hiervoor slechts een paar kamers beschikbaar, dus het is zaak er op tijd bij te zijn. Let op: Reserveren kan alleen rechtstreeks bij de Wipselberg via telefoonnummer 055-506 2626. Wij hebben er heel veel zin in en hopen op een heel gezellige dag. Graag tot 20 mei! AANMELDEN 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simone Posted April 3, 2018 Share Posted April 3, 2018 Bijgevoegd de aanmeldingen tot en met 10-05-2018 Overzicht aanmeldingen FJ meeting 20 mei.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johanvdpluijm Posted April 21, 2018 Share Posted April 21, 2018 Tot wanneer kan er aangemeld worden? Ik kan misschien in de middag langs komen maar dat weet ik pas over een aantal weken.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laan Posted April 21, 2018 Share Posted April 21, 2018 Aanmelden het liefst tot een week van tevoren. Gaat het alleen om de meeting, dus zonder lunch of bbq, dan kan het daarna ook nog wel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laan Posted May 2, 2018 Share Posted May 2, 2018 Over een kleine 3 weken is het zover. De aanmeldingen lopen lekker door en ook dit jaar weer veel nieuwe gezichten! Dit jaar een wat gevarieerder programma, dat start met een puzzelrit. De nieuwe Jaguar modellen zullen overigens aanwezig zijn op de meeting en gaan we niet bekijken bij dealer van Mossel zoals eerder de bedoeling was. Geen zin in een puzzelrit of andere verplichtingen in de ochtend? Geen probleem. Vanaf 13.00 kan je ook gewoon de meeting bezoeken en desgewenst gebruik maken van de bbq ter afsluiting. De vlam gaat er loop van de middag in, zodat iedereen weer tijdig op huus aan kan. Steve van Balen, forumsponsor Driven2Shine is weer aanwezig met een scala aan detailing middelen. Oftewel van alles waar je lekker je jag mee kan oppoetsen. Hij kan je tevens adviseren over de juiste productkeus en de juiste toepassing. Op deze dag kan je alle detailing spullen direct kopen zodat je tweede pinksterdag gelijk aan de slag kan. Pinnen is geen probleem. Ook Raymond van G&G autoservice a.k.a. Isabella komt. Raymond heeft op de meeting uitlees apparatuur bij zich. Altijd handig bij een technische vraag of probleem. Joel Verstrate is er ook en kan voor een forumvriendenprijs je auto taxeren. Desgewenst wordt je door ondergetekende een passend verzekeringsvoorstel aangeboden. Doordat de "meet" dit jaar wat korter is, is er nog ruimte voor circa 4 taxaties. Taxatietarief deze dag €90. Deelnemers: 1. rover114 2. Krano senior 3. fooksm 4. HarVo 5. Hebbit 6. Rombo319 7. Kraftstoff 8. JagyXKR 9. Bauhaus 10. mykey33 11. Wim Bak/Thera van de Laar 12. Vic97 13. XKRjohn 14. Rotjeknor 15. Laan 16. Peter van Wijk 17. Tommie_jag 18. Henk Willems 19. Ray Ray 20. Harry Matla 21. Ron 23. Peperbus 24. Die-Groene-Is-Van-Mij 25. ovibonjovi 26. Jagster 27. Nawi 28. Isabella 29. Sonsan 30. Hansvh 31. PS50 Tot ziens op eerste pinksterdag 20 mei, op landgoed de Wipselberg te Beekbergen! AANMELDEN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jag42 Posted May 2, 2018 Share Posted May 2, 2018 Was het bijna vergeten maar zojuist aangemeld. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laan Posted May 2, 2018 Share Posted May 2, 2018 5 uren geleden, Jag42 zei: Was het bijna vergeten maar zojuist aangemeld. Ben errrug benieuwd naar de sound uit je x pijp 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rover114 Posted May 3, 2018 Share Posted May 3, 2018 Mooie lineup al Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jag42 Posted May 4, 2018 Share Posted May 4, 2018 Inderdaad. Weet nog wel dat ik het de vorige keer jammer vond dat ik geen idee had wie wie was. soms herkende je de auto wel van het forum maar niet het gezicht wat erbij hoorde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wimb Posted May 4, 2018 Share Posted May 4, 2018 Het is gebruikelijk dat we met Pinksteren bij mijn vader in Frankrijk zijn waardoor ik elk jaar de forummeet mis. Echter, dit jaar gaat het jaarlijkse tripje naar Frankrijk niet door, dus kan ik voor het eerst naar Beekbergen komen. Dat wordt dan het gebruikelijke ritueel: eerst moeders (en nu ook schoonmoeder) bij mijn kleindochter dumpen en dan doorrijden naar de Wipselberg. Mijn vriendin heppie, mijn schoonmoeder heppie, mijn stiefdochter heppie en ikke heppie. En mijn kleindochter is altijd al vrolijk. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laan Posted May 4, 2018 Share Posted May 4, 2018 4 uren geleden, Jag42 zei: Inderdaad. Weet nog wel dat ik het de vorige keer jammer vond dat ik geen idee had wie wie was. soms herkende je de auto wel van het forum maar niet het gezicht wat erbij hoorde. We maken altijd naamkaartjes die met een koord om de nek gehangen kunnen worden of met een klemmetje aan de kleding kan worden bevestigd. Het kaartje met koort hangt circa 50% van de tijd verkeert om, de letters zijn voor kippigen zoals ik niet leesbaar, of men doet het kaartje niet op. Blijft dus altijd wel issue. Wie een goede oplossing weet, laat het weten! Anders rest altijd nog de optie met uitgestoken hand op iemand aflopen. Vandaag wordt de tweede uitnodiginsmail verstuurd. Aan ieder lid, dus ook aan degene die zich al hebben opgegeven. Dit ter info. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jag42 Posted May 4, 2018 Share Posted May 4, 2018 Bij een meeting vorige week had men textielstickers die je op de jas kon kleven en weer verwijderen zonder lijmresten. maar kaarten aan koordjes zijn uiteraard ook prima. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laan Posted May 4, 2018 Share Posted May 4, 2018 Heb je onderdelen te koop? Neem die gerust mee voor een kofferbak verkoop. Heb je andere spullen die je graag wil laten zien of verkopen? Er is ruimte beschikbaar om dat uit te stallen. Denk aan kunst, al dan niet zelf gemaakt, Jaguar snuisterijen of overige "vintage". Actuele stand deelnemers: 1. rover114 2. Krano senior 3. fooksm 4. HarVo 5. Hebbit 6. Rombo319 7. Kraftstoff 8. JagyXKR 9. Bauhaus 10. mykey33 11. Wim Bak/Thera van de Laar 12. Vic97 13. XKRjohn 14. Rotjeknor 15. Laan 16. Peter van Wijk 17. Tommie_jag 18. Henk Willems 19. Ray Ray 20. Harry Matla 21. Ron 23. Peperbus 24. Die-Groene-Is-Van-Mij 25. ovibonjovi 26. Jagster 27. Nawi 28. Isabella 29. Sonsan 30. Hansvh 31. PS50 32. Jag42 33. doctor jaguar 34. wimb 35. X300 Sport 36. gertw 37. xjcww 38. Vanquish 39. Marcelwillemsen 40. Mika 41. Henk Baptist 42. MennoStype 43. Henrijag 44. Tim98 45. Bor de Wolf 46. Jaguarsovereign4liter 47.Jac Thijs 48. Keesh 49. Wagenaar 50. Jaggie2 51. Willem57 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jag42 Posted May 4, 2018 Share Posted May 4, 2018 Heb nog liggen en zal meenemen 2 of 3x Jaguar XJ6 Series 1 grill. Met de bekende pitten maar verder in orde. 2 stuks stootrubbers voor boven de achteras. Nieuw in doosjes Flatstoppers voor winter, of langdurige stalling ter voorkoming van platte vlakken aan de band Paragon 1:18 Jaguar XJ6 Series 1 4,2 LHD in British Racing Green. Genummerde oplage inclusief Doos en certificaat. Vanguards 1:43 Series 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rover114 Posted May 4, 2018 Share Posted May 4, 2018 6 uren geleden, Laan zei: We maken altijd naamkaartjes die met een koord om de nek gehangen kunnen worden of met een klemmetje aan de kleding kan worden bevestigd. Het kaartje met koort hangt circa 50% van de tijd verkeert om, de letters zijn voor kippigen zoals ik niet leesbaar, of men doet het kaartje niet op. Blijft dus altijd wel issue. Wie een goede oplossing weet, laat het weten! Anders rest altijd nog de optie met uitgestoken hand op iemand aflopen. Vandaag wordt de tweede uitnodiginsmail verstuurd. Aan ieder lid, dus ook aan degene die zich al hebben opgegeven. Dit ter info. Bij het jaarlijkse sinterklaas feestje dat bij ons op de zaak georganiseerd wordt plakken ze naamstickers op de kindjes. kan ook niet 'draaien' maar label aan keycoard is an sich mooier natuurlijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laan Posted May 4, 2018 Share Posted May 4, 2018 We regelen textielstickers zoals Sjef oppert. Tevens een dikke stift. Dan kan men zich aldaar laten beplakken of bewust anoniem blijven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jag42 Posted May 4, 2018 Share Posted May 4, 2018 Top???????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozik Posted May 4, 2018 Share Posted May 4, 2018 Had er graag bij willen zijn, maar zit dan net een weekje vlak bij Rome. Volgende keer beter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stephan80 Posted May 5, 2018 Share Posted May 5, 2018 Gaat mij helaas ook niet lukken, maar doel is om er volgend jaar wel bij te kunnen zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HenkXKR Posted May 5, 2018 Share Posted May 5, 2018 Heb een wervende Email ontvangen met het programma. Ziet er echt heel goed uit, en zouden graag komen, maar zijn helaas verhinderd (Op eerste Pinsterdag is er altijd een ander evenement) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laan Posted May 5, 2018 Share Posted May 5, 2018 1 uur terug, HenkXKR zei: Heb een wervende Email ontvangen met het programma. Ziet er echt heel goed uit, en zouden graag komen, maar zijn helaas verhinderd (Op eerste Pinsterdag is er altijd een ander evenement) Misschien moeten we volgend jaar maar eens een andere dag kiezen dan eerste pd. Zou dat dan een zaterdag of zondag moeten zijn? Suggesties zijn welkom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HenkXKR Posted May 5, 2018 Share Posted May 5, 2018 Persoonlijk heb ik zomers altijd veel mogelijke activiteiten om aan deel te nemen . Ps. 27 augustus is ook zo/n datum dat er van alles georganiseerd wordt. (laatste weekend van de zomer en ierdereen is terug van vakantie denken de organisatoren) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wimb Posted May 6, 2018 Share Posted May 6, 2018 Ik zou de meeting wél in het weekeinde laten vallen maar niet gelijk met een andere officiële (feest)dag. Bijvoorbeeld de zondag vóór of na Pinksteren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jag42 Posted May 6, 2018 Share Posted May 6, 2018 Inderdaad en de zondag heeft mijn voorkeur maar minder belangrijk. Nog even wat anders, heb mij (hoewel aan de late kant) ook opgegeven voor een taxatie. Hier heb ik echter geen feedback over ontvangen. Gaat dit door? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeeWee Posted May 6, 2018 Share Posted May 6, 2018 Moet even tot vrijdag wachten om te weten of ik me kan aanmelden. Lijkt me erg leuk maar heb er dan wel een rijdende auto bij nodig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts