Laan Posted May 5, 2018 Author Share Posted May 5, 2018 Ik heb de xk al in Heinkenszand staan. Ditmaal geen honden mee denk ik, lekker kapje open morgen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paperboy62 Posted May 6, 2018 Share Posted May 6, 2018 Zo over een half uur naar Zeeland. Tot straks allen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EricS-TR Posted May 6, 2018 Share Posted May 6, 2018 Het zonnetje is al op en ik ook. Eerst even ontbijten en dan ook de STR (& buren? ) wekken. Tot straks! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balagan Posted May 6, 2018 Share Posted May 6, 2018 Zo, m'n auto staat al in Heinkenszand.....maar zelf zit ik op zee. Veel plezier allemaal ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonsan Posted May 6, 2018 Share Posted May 6, 2018 Veel plezier allemaal! De Weergoden hebben jullie mee, het zal een mooie dag worden. (Ik mag vandaag gaan werken...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeapingXJR Posted May 6, 2018 Share Posted May 6, 2018 Veel plezier heren en dames ik heb begrepen dat het weer in Nederland super is. Ik kon helaas niet vanwege een voorafgaande planning..... Geniet ervan en groeten vanuit een warm land.Gr, René Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rover827Si Posted May 6, 2018 Share Posted May 6, 2018 Wij zijn net weer thuis. Het was vandaag weer een schitterende rit welke georganiseerd werd door Joke en Raymond. Ook voor de inwendige mens zoals de verkoelende drankjes willen wij Joke en Raymond bedanken. In één woord geweldig. Aad en Robbert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paperboy62 Posted May 6, 2018 Share Posted May 6, 2018 We zijn net terug uit Zeeland het was geweldig. Zeer zonnig weer, een zeldzaam mooi stukje Nederland, gezellige mensen en vooral een team wat het zeer goed geregeld heeft dus wederom Joke en Raymond bedankt 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laan Posted May 6, 2018 Author Share Posted May 6, 2018 Een 10 met een griffel voor deze dag! Maarliefst 23 auto's, petje af voor Raymond en Joke om dit allemaal in goede banen te leiden. Top! 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simone Posted May 6, 2018 Share Posted May 6, 2018 Echt top georganiseerd Raymond en Joke! Uiteraard ook Chris en Mika bedankt voor het entertainment onderweg???? 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
isabella Posted May 6, 2018 Share Posted May 6, 2018 Wauw wat een dag!!! Iedereen die meedeed enorm bedankt voor deze dag.... Echt heel erg mooi...... 2 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feike Posted May 6, 2018 Share Posted May 6, 2018 Zo afgaande op de eerste reacties en foto's is dit een SUPER dag geweest. Het weer heeft ook meegezeten Ik moet toch de volgende keer echt kijken of ik mee kan, want dit is wel heel erg leuk, en heel spectaculair. Ik bedoel de optocht van al deze mooie bolides. Grt Feike Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
isabella Posted May 6, 2018 Share Posted May 6, 2018 Nog even langs deze weg mijn waardering voor een ieder die vaak VELE km moeten rijden om helemaal naar ons te komen voor dit soort dagen!!! ECHT heel gaaf! En.....speciale dank naar Mark en Simone die dit mogelijk hebben gemaakt om voor ons allen het forum openbaar te stellen voor een ieder op de hoogte te stellen van dit soort samenkomsten. Heel veel lof voor jullie inzet om het allemaal maar bij te houden en levend te houden zodat een ieder met de zelfde interesse op een dag als deze samen kunnen komen. Dank je wel! 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simone Posted May 6, 2018 Share Posted May 6, 2018 3 minuten geleden, isabella zei: En.....speciale dank naar Mark en Simone die dit mogelijk hebben gemaakt om voor ons allen het forum openbaar te stellen voor een ieder op de hoogte te stellen van dit soort samenkomsten. Heel veel lof voor jullie inzet om het allemaal maar bij te houden en levend te houden zodat een ieder met de zelfde interesse op een dag als deze samen kunnen komen. Het is niet aan ons om het forum in leven te houden, maar mensen zoals jullie en alle andere leden die met passie, gezelligheid, saamhorigheid dit allemaal weten te bereiken! Ik kan met trots zeggen dat ik blij ben om hier een onderdeel van uit te maken. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stephan80 Posted May 6, 2018 Share Posted May 6, 2018 Ook van onze zijde dank voor het organiseren van deze dag! Enneu....het prachtige weer hadden we vast verdiend ???? Soms was ik jaloers op de omstanders die konden genieten (dat beeld ik me dan in) van onze lange sliert mooie jags die op t gemakje voorbij kwamen.... 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeapingXJR Posted May 6, 2018 Share Posted May 6, 2018 Zo hey dat ziet er leuk uit, ik hoop dat wij volgend jaar ook mee kunnen. En de lucht ook zo blauw. Leuk ! Jullie hebben het echt getroffen met het weer en zijn goed verzorgd [emoji95][emoji41][emoji484][emoji1474]Groetjes uit Bali, René Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robertvl Posted May 7, 2018 Share Posted May 7, 2018 Het was een fantastische dag. Mooier hadden we niet kunnen wensen. Mijn complimenten voor Joke, Raymond, Simone en Mark. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JimJag Posted May 7, 2018 Share Posted May 7, 2018 Het was een heerlijke dag gisteren. Complimenten aan de organisatie dat ze het hele spul bij elkaar hebben gehouden op de route. Mooie route was het zeer zeker. Bedankt allen voor dit dagje Zeeland ! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EricS-TR Posted May 7, 2018 Share Posted May 7, 2018 (edited) Het was zeker een geslaagde rit en dag! Raymond & Joke bedankt voor de rit en gastvrijheid Helaas de STR bij Raymond achter moeten laten, maar gelukkig is dat niet voor lang Het vervolg voor de STR even verplaatst naar: HIER Edited May 7, 2018 by Laan technisch verhaaltje 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeapingXJR Posted May 7, 2018 Share Posted May 7, 2018 Het was een heerlijke dag gisteren. Complimenten aan de organisatie dat ze het hele spul bij elkaar hebben gehouden op de route. Hahaha zelfs die hond van jou heeft een Engels kleuren maatpak[emoji23][emoji23] 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fransh Posted May 7, 2018 Share Posted May 7, 2018 ik had graag meegereden ,maar mijn auto staat in de garage met een technisch defect.hopelijk kan ik volgende keer wel mee. gr Frans 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Dahlkamp Posted May 7, 2018 Share Posted May 7, 2018 Super genoten, prachtig weer en prima georganiseerd. Volgend jaar zeker weer van de partij. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
harryxk8 Posted May 7, 2018 Share Posted May 7, 2018 Hebben genoten van deze superdag. Leuke mensen ontmoet. Verder complimenten voor de organisatie , mooi weer, leuke route en goed geregeld!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts