Ga naar inhoud
vandoremalen

workshop en owner's manual XJ300/308

Aanbevolen berichten

Voor degenen die dit kunnen waarderen heb ik zowel een owner's als ook een workshop manual gedownload :-)

I.v.m. auteursrechten bijlagen verwijderd door moderator.

Tekst op pagina 1 van de aangeboden manual:

"All rights reserved. No part of this publication may be reproduced, stored in a retrieval system or transmitted, in any form, electronic, mechanical, photocopying, recording or other means without prior written permission from the Service Division of Jaguar Cars Limited. "

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Voor degenen die dit kunnen waarderen heb ik zowel een owner's als ook een workshop manual gedownload :-)

I.v.m. auteursrechten bijlagen verwijderd door moderator.
Tekst op pagina 1 van de aangeboden manual:
"All rights reserved. No part of this publication may be reproduced, stored in a retrieval system or transmitted, in any form, electronic, mechanical, photocopying, recording or other means without prior written permission from the Service Division of Jaguar Cars Limited. "

Kennelijk is de bijlage verwijderd. Maar ik wil het bestand wel graag hebben. Kan ik mijn mailadres aan je doorgeven ofzo?

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kennelijk heeft de moderator ( met goede reden ) de manuals verwijderd.

Als iemand interesse heeft, stuur me je email adres, dank zal ik ze via wetranfer oid delen.

Johan

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Laan    621

JF forumregels:

......Het is de gebruiker van deze site niet toegestaan om met rechten belastte informatie te plaatsen, door te geven, te vermenigvuldigen of te verspreiden........

Dank voor jullie begrip.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.