Ga naar inhoud
kleinjan

Jaguar X-type CD Player

Aanbevolen berichten

kleinjan    4

Van de week is mijn jaguar x-type cd-player gestopt met werken. Het begon met het uitvallen van het rechter kanaal en later de gehele cd -player. Ik heb in de auto het Premium DvD/Nav audio systeem zitten. Dus ik ben op zoek naar een vervanger, de kapotte cd-player is een 4x43-18B876-BC. Nu heb ik al veel verschillende type nummers van cd-players langs zien komen. Is er iemand die kan vertellen welke typen er allemaal als cd-player voor het Premium audio systeem gebruikt kunnen worden. Weet iemand toevallig of er ook typen zijn die Mp3 kunnen afspelen en toch werken met het Premium audio systeem. En als laatste vraag, is er iemand die toevallig een cd-player in de aanbieding heeft die werkt in het Premium audio systeem.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
kleinjan    4

Bedankt Pizzaman voor het advies. Inmiddels het probleem opgelost, op het moederbord van de cd-player maakte het L&R anologe audio signaal contact met elkaar, opnieuw gesoldeerd en probleem opgelost. Heb in mijn zoektocht nog wel een bestandje gevonden met de verschillende type players ( is bijgevoegd ) voor diegene die er mogelijk iets aan hebben. Ben nog wel steeds aan het zoeken naar een manier om Mp3 af te spelen.

Type CD Players.pdf

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Pizzaman    636

Ik ben aan het klooien (geweest) met een 'Yatour', dat is een kastje dat laat de radio denken dat er een CD-speler aan zit.

In plaats daarvan zit dan het kastje, en daar douw je een USB-stick of een SD-kaartje in met MP3. 

Blijkt natuurlijk weer net ff anders te zitten bij een Jag, hij doet het wel maar heeft constant spanning nodig.

En dat zit net weer niet op mijn radio dus nog meer gepiel. Kortom nog niet echt succes... 

Een andere oplossing is een Parrot MKi, dan heb je ook meteen handsfree bellen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
kleinjan    4

Dat met die Parrot MKi lijkt me wel een goede oplossing, heb jij er zelf ervaring mee? Ik heb de gebruikers handleiding gelezen hoe dat je het geheel aan moet sluiten en daar spreken ze over ISO stekkers die je dan gebruiken moet. Nou heb ik zelf de Premium radio uitvoering in mijn x-type zitten, die werkt met een gesloten glasvezel netwerk als ik het goed begrepen heb. Kan je dan de besproken ISO stekers gebruiken of wordt het weer een heel gepruts om het aan te sluiten. Ik hoop dat je me wat raad kan geven Pizzaman.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Pizzaman    636

Dat weet ik niet, er zijn er hier wel een paar die een MKi in de auto hebben.

Van glasvezel systemen heb ik geen verstand. 

Even zoeken/vragen aan die leden dus.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
EricS-TR    83

Ik heb onlangs een vergelijkbare oplossing gekocht: Xiaomi Roidmi 3S (via LightInTheBox) en ben aangenaam verrast over de prijs/kwaliteit en het gebruiksgemak.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen