HenkXKR Posted February 25, 2018 Share Posted February 25, 2018 Heb verleden jaar op M.P een reserve set dashboard paneeltjes voor mijn XKR gekocht en naar Britishautowood (in Florida) opgestuurd om op nieuw te fineren/ Na maanden vertraging (orkaan en ziekenhuis opname) eindelijk bericht gekregen dat ze klaar zijn. Alvorens op te sturen, heeft hij alvast fotos op zijn facebook pagina gezet (gepost op 23 februari). https://www.facebook.com/British-Autowood-248684918489295/ Op de pagina ook fotos van andere projecten. Kijk hiervoor ook op zijn website! Ps mijn auto is niet van 2005, maar van 2003. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iksjeezesel Posted February 25, 2018 Share Posted February 25, 2018 54 minuten geleden, HenkXKR zei: Heb verleden jaar op M.P een reserve set dashboard paneeltjes voor mijn XKR gekocht en naar Britishautowood (in Florida) opgestuurd om op nieuw te fineren/ Na maanden vertraging (orkaan en ziekenhuis opname) eindelijk bericht gekregen dat ze klaar zijn. Alvorens op te sturen, heeft hij alvast fotos op zijn facebook pagina gezet (gepost op 23 februari). https://www.facebook.com/British-Autowood-248684918489295/ Op de pagina ook fotos van andere projecten. Kijk hiervoor ook op zijn website! Ps mijn auto is niet van 2005, maar van 2003. Hoi Henk, Hoop niet dat de ziekenhuisopname zicht op jouw persoonlijk betrekt... Maarre, ziet er fantastisch uit hoor dat nieuwe hout! Zal ook een flinke duit kosten (denk de Zeeuw dan:-)) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HenkXKR Posted February 26, 2018 Author Share Posted February 26, 2018 11 uren geleden, Iksjeezesel zei: Hoi Henk, Hoop niet dat de ziekenhuisopname zicht op jouw persoonlijk betrekt... Maarre, ziet er fantastisch uit hoor dat nieuwe hout! Zal ook een flinke duit kosten (denk de Zeeuw dan:-)) De man had een auto ongelukje gehad. Hier een foto van mijn reserve set die ik had op gestuurd (kleur was "stained Maple") en deze set na oude laag verwijderen en opnieuw met walnoot fineren. De prijs zal ik wel geven als ik de factuur binnen krijg. Heb ook nog zo'n mooie houten pookknop met R logo besteld. Hierbij wil ik opmerken geen intentie te hebben de auto te verkopen en ben het eens met de uitspraak van Sir Henry Royce: Quality remains when the price is long forgotten. 1 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cage Posted April 26, 2022 Share Posted April 26, 2022 En, de factuur ooit nog gekregen? degeinteresseerdedashboardopknapper 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts