Ga naar inhoud
Vic97

British Cars and Lifestyle 10-11 maart

Aanbevolen berichten

JimJag    60
1 uur geleden, EricS-TR zei:

Idem, maar ik denk zondag. Kijk uit naar een mat rode S-Type met pekelvlekken :twitch:

Dan ik ook op zondag, wil dat geluidje wel eens horen van de je @EricS-TR

Kwam nog een dubbelganger tegen maar dan in spiegelbeeld:DD

https://www.sheffieldprestige.co.uk/used-vehicle-details/Jaguar-daimler-S-type-U486/

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
rover114    631
8 uren geleden, arie-jag zei:

Heb de ronde koplampjes uitvoering en rijd inderdaad bijzonder prettig.

Is automaat dus zal er de straatstenen niet mee uit rijden maar beweegt vlot genoeg.

Heb de auto nog niet maar ben nu al spulletjes aan het vergaren om straks e.a. op te frissen/knappen, ben er al helemaal mee bezig terwijl het niet mijn auto maar die voor mijn vrouw wordt. 

Mag er straks hopelijk ook wel eens mee rijden    als ik het lief vraag.   ;)

Pekel is hier nog niet helemaal weg maar de regen van zondag avond/nacht heft al wel behoorlijk wat weggespoeld.

Hebben hier nog geen regen gehad.

planning is nu dat de XJ vrijdag gereed is bij Werkman.

dus we duimen :asciidity:

n.b. Goed 190 pk is zeker niet wild , maar echt fijn in zo'n wagen als de ZTT.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
HenkXKR    58
Op 3-3-2018 om 8:25 AM, arie-jag zei:

Ben binnenkort wel in bezit van nog een engelse auto: MG ZT-T, 2.5ltr V6.

Heb hem even gegoogled, dat model kon ik niet. Zullen er niet veel van rondrijden?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
8 uren geleden, HenkXKR zei:

Heb hem even gegoogled, dat model kon ik niet. Zullen er niet veel van rondrijden?

Met Engelse autos heb je al gauw dat er niet veel van rondrijden :wink:

• Haha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
harryxk8    14

Vandaag naar de beurs geweest. Net als andere jaren een leuk evenement voor man en vrouw.

Weer leuke auto's gezien, maar blijf nog even dromen:rolleyes:.

Verder een leuke mk 2 gezien met trekhaak!!

Zondag bezoekers veel plezier !!

Harry

SAM_4403.JPG

SAM_4401.JPG

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
rover114    631

Net weer thuis.

Leukt uitje, voor man en vrouw.

Beide een leuk zomerjack gescoord.

paar verse potjes Colman's mosterd, ( waarom AH dit niet meer verkoopt is mij een raadsel.)

En voor in de "mancave" een paar leuke  ex Roverdealer showroom  posters gevonden.

Kortom, dikke prima.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
EricS-TR    91

Was weer leuk om er een paar uur rond te lopen :)

Ook leuk om Jim te heb gesproken :thumbup: en daarnaast ook Kees en Mika gezien tijdens een "vergelijkend waren onderzoek", maar wilde ze daarbij niet storen :mrgreen:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
20 uren geleden, herman71 zei:

Top! mooie foto's.

ik heb zelf geen mooie foto's. M'n ma wellicht, als de de camera niet ondersteboven had ;)

Ik vond het wel leuk, maar toch wel erg veel geld voor wat je er voor krijgt. Net als het eten....

Niks gevonden waar ik naar zocht, dus dat is wel een beetje jammer.

British Autojumble in Waalwijk is een evenement waar ik sowieso naar toe ga, lopend, fietsen of met de jag op het terrein. Datum was eind juni geloof ik. 24e ofzo.

Ik zag net ergens kaartjes er over liggen, maar de website ervan is niet te vinden atm..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
herman71    24

Hallo Johan,

Op zo’n beurs kennen ze de prijzen wel, en dat geld natuurlijk voor alles. Maar ja toch een paar uurtjes rond gelopen en weer voldaan naar huis gereden. En bedankt voor het complimentje van de foto’s.

Groeten,

Herman :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Iksjeezesel    272

Was inderdaad de moeite waard.

Vooral vanwege de auto's.

Onderdelen koop je immers ook best makkelijk in de webshops.

Ook nog effe bakkie gedaan met Arie om ervaringen v.w.b England vakanties op te doen, en onderdeel over genomen van Haddock. (:-))

Toch ook nog wat chromen uitlaatbochten gescoord, een nieuwe Series 1 verdelerkap voor weinig, en een 3 meter lange chokekabel met bedieningsknop (dat laatste voor het bootje maar what the heck)

Wat mij opviel:

#Bij binnenkomst werden we direct geconfronteerd met die grijze XJ series 1. (wat leuk is want mijn vrouw dacht dat mijn "ouwe bak" gewoon "ouwe meuk" was, maar nu ze hem op een beurs heeft gezien...:-))

#Mooie XKE's, maar allemaal onbetaalbaar.

#De DB11 die ik in het echie wel erg mooi vond! (Dream on)

#Ik heb geeneen XJC gezien.

#Maar wel veel andere mooie automobielen (XJSen en dan die Eventer! maar ook de XK150, Riley ook erg leuk, en Healey's ook altijd mooi (vooral die rooie coupe!)

#Best veel XK8en en XKR's, wat volgens mij nog wat te nieuw is voor zo,n beurs (en voor de US markt ontwikkeld? maar wel leuk natuurlijk:-))

#Toch best wel wat jongere mensen (onder de 90 zal ik maar zeggen)

#Ook een paar baby's (Onder de 27:-))

#Het is vooral sfeer proeven en verlekkeren aan (voor mij) te dure auto's.

# Wat dus op zich al erg leuk is, dat verlekkeren. Dus niet leuk dat ik ze niet kan betalen....;-)

Volgende keer wel met een Jaguar ernaartoe!

DSC_0343.JPG.f7fe8de3be56625a482e56591b32f095.thumb.JPG.046839563f0fe29818f00fd3939305b6.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
JimJag    60

Het was een leuk dagje uit. Nu de STR van @EricS-TR in het echt gehoord. Het geluid als de motor aanslaat... heerlijk.. Leuk om Eric ontmoet te hebben, twee keer de vrouw kwijt omdat we te lang over auto's stonden te kletsen :DD Beetje sfeer geproefd, fudge voorraadje aangelegd door de vrouw. En 2 schaalmodellen gescoord. Goei dagje :thumbup:

Screenshot_20180311-192837.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
14 uren geleden, Iksjeezesel zei:

Ik heb geeneen XJC gezien.

buiten stond een gele met roze streepje (coachline? )

Maar die was rond 1u al weg geloof ik

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
EricS-TR    91

Klopt, stond buiten bij de Land Rover-Experience en heb ik ook nog even bewonderd.

14 uren geleden, JimJag zei:

En 2 schaalmodellen gescoord. Goei dagje :thumbup:

Screenshot_20180311-192837.png

Heb je die folder ook gescoord? :shock:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
sonsan    418
19 uren geleden, johanvdpluijm zei:

Top! mooie foto's.

ik heb zelf geen mooie foto's. M'n ma wellicht, als de de camera niet ondersteboven had ;)

Ik vond het wel leuk, maar toch wel erg veel geld voor wat je er voor krijgt. Net als het eten....

Niks gevonden waar ik naar zocht, dus dat is wel een beetje jammer.

British Autojumble in Waalwijk is een evenement waar ik sowieso naar toe ga, lopend, fietsen of met de jag op het terrein. Datum was eind juni geloof ik. 24e ofzo.

Ik zag net ergens kaartjes er over liggen, maar de website ervan is niet te vinden atm..

Als eerste reageerder van een bericht is het gebruikelijk binnen "forumland" om niet het bericht te quoten . Zeker met zoveel foto's als dit bericht leest dat niet zo prettig...

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
JimJag    60
7 uren geleden, EricS-TR zei:

Heb je die folder ook gescoord? :shock:

Ja, die ook :lol: Als je een mooie van 2005 tegenkomt wil ik wel ruilen. Dit is model 2006 met de Bluetooth. 

De vrouw vond de "XJS Station" wel iets voor de hondjes. Alleen de prijs beviel haar niet zo :DD

IMG_20180311_133444_HDR.jpg

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
rover114    631
19 minuten geleden, JimJag zei:

Ja, die ook :lol: Als je een mooie van 2005 tegenkomt wil ik wel ruilen. Dit is model 2006 met de Bluetooth. 

De vrouw vond de "XJS Station" wel iets voor de hondjes. Alleen de prijs beviel haar niet zo :DD

IMG_20180311_133444_HDR.jpg

Die Eventer was idd heul gaaf.

( en , los van " heb het Ff niet liggen voor een extra automobiel" volgens mij netjes geprijsd trouwens)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
EricS-TR    91
16 uren geleden, JimJag zei:

Dan was je me ook daarbij voor blijkbaar :growl:(afhankelijk van de prijs, want ik heb deze folder eerder een keer kunnen kopen voor €22 en dat vind ik het niet waard).

Nee, een 2005 folder heb ik helaas niet voor je.

Kom er wel een keer in bladeren en naar jouw MR2 kijken ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
JimJag    60
9 uren geleden, EricS-TR zei:

Kom er wel een keer in bladeren en naar jouw MR2 kijken ;)

Strak plan zogauw het war beter weer is. Moet hem nog terug in elkaar zetten. Alle bedrading ligt nog los :lol:Ik geloof dat ik een tientje had betaald voor die folder. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen