Ga naar inhoud
Vic97

British Cars and Lifestyle 10-11 maart

Aanbevolen berichten

Vic97    57

Ik zag hier op het forum nog geen draadje over dit leuke evenement:

http://www.britishcarsandlifestyle.nl/

Het jaarlijks terugkerend evenement in het Autotron te Rosmalen, dit jaar op zaterdag 10 en zondag 11 maart.

Zelf ben ik er op de zondag en ik hoop zoveel mogelijk mede-forummers daar te mogen ontmoeten. Het zou natuurlijk hartstikke gezellig zijn als we met zoveel mogelijk man over (oud) Engels staal konden ouwehoeren. :) 

Ik heb er zin an!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Iksjeezesel    272
28 minuten geleden, Vic97 zei:

Ik zag hier op het forum nog geen draadje over dit leuke evenement:

http://www.britishcarsandlifestyle.nl/

Het jaarlijks terugkerend evenement in het Autotron te Rosmalen, dit jaar op zaterdag 10 en zondag 11 maart.

Zelf ben ik er op de zondag en ik hoop zoveel mogelijk mede-forummers daar te mogen ontmoeten. Het zou natuurlijk hartstikke gezellig zijn als we met zoveel mogelijk man over (oud) Engels staal konden ouwehoeren. :) 

Ik heb er zin an!

Dat is die ouwelullen meeting waar Wimb het over had,...waarschijnlijk :-) (Boven de 35!)

Ik ga er heen hoor...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vic97    57
10 minuten geleden, Iksjeezesel zei:

Dat is die ouwelullen meeting waar Wimb het over had,...waarschijnlijk :-) (Boven de 35!)

Ik ga er heen hoor...

Och jee, dan moet ik zonder jullie!

Maar om @Dies te quoten: ik kom uit '97 en zo voel ik me ook. 97. :P

Zonder gein; het gaat vast een mooie dag worden!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
arie-jag    346

Ergens op een of ander draadje met waarschijnlijk heel ander onderwerp was Rosmalen te spraken gekomen.

Is niets voor dit forum om tijdens een draadje af te dwalen van het originele onderwerp... ;)

Wij hebben de zondag gepland, nog wel even wat dingetjes aan de Jag in orde maken, as usual hele winter niets gedaan en nu moeten haasten voor 1 maart.

Herkenbaar voor meer mensen?   :DD

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
wimb    274
12 uren geleden, Iksjeezesel zei:

Echnie. Een oudere jongere is nog lang geen ouwelul. :mrgreen:

Ik weet niet of ik er heen ga. Zoals ik al schreef wordt mijn agenda wel erg vol en ik weet niet of mijn baas thuis dat zal waarderen. :unsure:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jagster    7

Hi,

ik ben er een paar keer geweest en heb het er naar m'n zin gehad.

Alleen al fotografisch zekers de moeite waard: veel mooie bolides en spullen.

Greetz, Peter

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Iksjeezesel    272
11 uren geleden, wimb zei:

Echnie. Een oudere jongere is nog lang geen ouwelul. :mrgreen:

Ik weet niet of ik er heen ga. Zoals ik al schreef wordt mijn agenda wel erg vol en ik weet niet of mijn baas thuis dat zal waarderen. :unsure:

Tot zover de waarde van de de term "Eigen baas":-)

• Haha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
rover114    631

Wij gaan hier eigenlijk elk jaar naar toe.

erg leuk evenement. Niet alleen mooie bolides van Engelse makelij , maar ook tal van onderdelen, en uiteraard eea aan typisch  Engelse etenswaren te verkrijgen..l :stuff:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
wimb    274

En allerlei andere Britse spulletjes waardoor het ook voor moeders een leuke dag uit is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
arie-jag    346

Nog een week en dan is het zover: Rosmalen!

Weet nog niet of de Jag helemaal klaar is dan...  en zou het zout wel weg zijn want is niet normal zoveel als er nu op de wegen ligt.

Ben niet benauwd om met de Jag te rijden in regen, maar vind dit te zout voor de klassieker.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jag42    70

Mijn dagelijkse auto ziet er niet uit. Vrees dat dit weekend er zelfs nog wel wat zout bijkomt:twitch:.

klinkt raar maar ik hoop dat het binnenkort flink gaat regenen. Maar nu nog niet want dat zou ijzel worden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Iksjeezesel    272
1 uur terug, arie-jag zei:

Nog een week en dan is het zover: Rosmalen!

Weet nog niet of de Jag helemaal klaar is dan...  en zou het zout wel weg zijn want is niet normal zoveel als er nu op de wegen ligt.

Ben niet benauwd om met de Jag te rijden in regen, maar vind dit te zout voor de klassieker.

Ik mot helaas ook de Jag(s) thuislaten...

De XJ6 moet ik nog afmaken (dan keuren en verzekeren, en wakker rijden, heb effe geen zin meer) en in de XKR past geen XJ6 achterbumper in.....(Die Haddock voor mee meeneemt naar Rosmalen:-)!) 

Dus we gaan noodgedwongen als Frankofiel naar de very British beurs.. (wel met een goed doel!)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
rover114    631

Wij gaan zaterdag. 

Wss met de daily driver, want net als Arie-Jag ben ik niet zo kapot van rijden met zout op de weg.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
arie-jag    346

Brittish car & lifestyle..

En dan komt er een frankofiel, zoute zweed en ik met een doorgewinterde duitser...  volgens mij begrijpen we het thema van de dag niet helemaal mannen.  :sarcastichand:

Michel, kom jij dan tenminste nog met iets engels?

Ben binnenkort wel in bezit van nog een engelse auto: MG ZT-T, 2.5ltr V6 maar die komt pas 21 maart dus hebben we nu niets aan.

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
wimb    274

En ik kom met niets. Vanwege het weer wordt pas volgende week begonnen met onze tuin. <_<

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kom op zondag. Vorig jaar voor het eerst geweest om rond te neuzen, en nu met een gerichte reden, extra sleutels van Luke! En natuurlijk ook weer gewoon rondneuzen 😀

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
harryxk8    14

Hoi , vorig jaar ook geweest, mijn vrouw vond het zelfs een leuke beurs, gaat nu ook weer mee.

Wij rijden wel met de JAG xk8. Zullen wel de kap dicht laten gezien het weer.:P

greetz, Harry

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
rover114    631
Op 3-3-2018 om 8:25 AM, arie-jag zei:

Brittish car & lifestyle..

En dan komt er een frankofiel, zoute zweed en ik met een doorgewinterde duitser...  volgens mij begrijpen we het thema van de dag niet helemaal mannen.  :sarcastichand:

Michel, kom jij dan tenminste nog met iets engels?

Ben binnenkort wel in bezit van nog een engelse auto: MG ZT-T, 2.5ltr V6 maar die komt pas 21 maart dus hebben we nu niets aan.

Gaaf Arie zo'n ZT-T en wat een fijne wagen om te rijden. ( heel anders dan de Rover 75 waarop hij is gebaseerd)

heb je het pre facelift type? ( vind ik het mooist)

Ben in dubio waarmee we komen. Hangt ook af van de pekel.

indien pekel wordt het Of de Renault ( daily) of toch de Rover 200 BRM...

XJ ga ik niet de pekel mee door. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vic97    57
5 uren geleden, rover114 zei:

Gaaf Arie zo'n ZT-T en wat een fijne wagen om te rijden. ( heel anders dan de Rover 75 waarop hij is gebaseerd)

Als je met die Renault komt, mag je bij mij parkeren en de laatste kilometer mee in mijn Engelse landhuis op wielen. Met zo’n Franse frikandel kun je daar niet aankomen hoor! 😜

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
JimJag    60

Ik kom ook met de daily driver, de STR:DD 

Nog even met de vrouw in overleg welke dag, maar ik denk op de zaterdag. Kijk uit naar een mat grijs/zwarte S-Type met pekelvlekken :twitch: Als het regent zal ie er zo wel uitzien. Dan maar een keer de full monty behandeling doen in de wasstraat. Trekken we in het voorjaar wel weer recht.  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
arie-jag    346
15 uren geleden, rover114 zei:

Heb de ronde koplampjes uitvoering en rijd inderdaad bijzonder prettig.

Is automaat dus zal er de straatstenen niet mee uit rijden maar beweegt vlot genoeg.

Heb de auto nog niet maar ben nu al spulletjes aan het vergaren om straks e.a. op te frissen/knappen, ben er al helemaal mee bezig terwijl het niet mijn auto maar die voor mijn vrouw wordt. 

Mag er straks hopelijk ook wel eens mee rijden    als ik het lief vraag.   ;)

Pekel is hier nog niet helemaal weg maar de regen van zondag avond/nacht heft al wel behoorlijk wat weggespoeld.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
EricS-TR    91
1 uur geleden, JimJag zei:

Ik kom ook met de daily driver, de STR :DD 

Nog even met de vrouw in overleg welke dag

Idem, maar ik denk zondag. Kijk uit naar een mat rode S-Type met pekelvlekken :twitch: , want als het regent zal ie er zo wel uitzien

;)

@arie-jag Gaaf hoor, een ZT-T erbij :thumbup:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen