Ga naar inhoud
Fasett

21 April 2018 Technische Detailen Dag Vorden

Aanbevolen berichten

Fasett    87
Op 25-3-2018 om 6:54 PM, JagyXKR zei:

Hi!

Ik wilde graag meedoen aan de "Demo hemel vervangen", "Demo kras verwijderen aan de hand van een zelf doen!", "Demo leerverven nu methode ‘spuitbus’ (i.p.v. tamponeren / leerlooier)". hoe kan ik dit aangeven op het aanmeld formulier van de link?

Ik hoor graag van je,

Groetjes,

Raymond

We proberen de onderdelen achter elkaar te plannen. Als onderdelen gelijktijdig plaatsvinden dan proberen we het 'dubbel' te plannen. Een en ander afhankelijk van het aantal deelnemers. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Fasett    87
Op 10-3-2018 om 1:33 PM, Laan zei:

Taxatie is prima. Wil je onder vermelding van Vorden 21 april je kenteken doorgeven? Graag aan joel@verstrate-taxaties.nl

Reminder: bij aanmelding voor een taxatie dus ook een mail aan joel sturen.

Neem een beschikbaar 'dossier' over je auto mee zodat originele documenten bij de taxatie kunnen worden ingezien.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Laan    623

Deelnemers:

1 Jagster

2 Wimb

3 Khrushchev

4 Sonsan

5 Laan

6 X300 sport

7 Fasett

8 Robbert O.

9. HarVo

10. Henk Meijnten

11. laanwj + introducee

12. JagyXKR

13. Ferryman53

HIER -->  AANMELDEN

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Fasett    87
Op 5-3-2018 om 9:10 AM, Fasett zei:

Ja, als je een klokje wil renoveren stuur mij dan z.s.m. een Persoonlijk Bericht (Pb). Daar moeten we de onderdelen voor hebben. 

Hemel en kras zijn beide onderdelen die Ko demonstreert, dus dat zal in de planning wel goed komen Wim. 

Er zijn geen Pb's ontvangen voor verzoeken X-300 klokjes repareren. 

Het programma: 

Ontvangst: vanaf 8:30 uur. 

Start programma 09:00 uur. Einde workshops 17:00 uur.

Vervolgens de mogelijkheid voor een drankje en een hapje samen eten.  

Classic en Ko 

Industrieweg 3 

7251 JT Vorden 

We besteden daarom de tijd aan: 

Ochtend:

demonstratie hoe je de hemel opnieuw kan bekleden 

Middag:

demonstratie alarmkastje (X-308) vervangen en/of opnieuw inleren

(zelf) leerverven 

(zelf) lak polijsten en krassen herstellen 

Leerverven en Polijsten/krassen worden twee maal gelijktijdig uitgevoerd. 

Als je de beschikking hebt over een polijstmachine (rotary of dab) (en verlengsnoer) deze meenemen! 

Let op: Eigen poetsmiddelen zijn niet toegestaan in de werkplaats zonder goedkeuring van Ko 

Het programma voorziet er dus in dat iedereen alles kan bijwonen en kan meedoen. 

Gelijktijdig zullen de auto's die aangemeld zijn getaxeerd worden: zelf vooraf een mailbericht sturen aan de taxateur: 

Wil je onder vermelding van Vorden 21 april je kenteken doorgeven? Graag aan joel@verstrate-taxaties.nl

Er zijn nog plaatsen beschikbaar dus meldt je gerust aan. We vinden het fijn als je ook komt. 

Tevens vinden we het leuk als je na afloop meegaat voor een drankje, helemaal top als je ook mee doet aan het etentje. 

We gaan aftellen 10 9 8 ... Tot 21 april!! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
wimb    289

Stel dat Ko nog een bestuurderszetel zoekt voor z'n verfdemonstratie dan ben ik volgaarne bereid de mijne aan te bieden:

IMG_20180414_115844.thumb.jpg.7714706dd955e3fd22917a0afc66f3e6.jpg

:oops:

Overigens blijf ik na afloop niet hangen omdat ik bij mijn kleindochter verwacht word.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Khrushchev    190
Op 22-2-2018 om 7:04 PM, Khrushchev zei:

Ik ben er ook bij :-)

Ik moet mijn vriendin die dag van Schiphol halen, wordt helaas te krap voor mij :-(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Laan    623

Deelnemers:

1 Jagster

2 Wimb

3 Khrushchev

4 Sonsan

5 Laan

6 X300 sport

7 Fasett

8 Robbert O.

9. HarVo

10. Henk Meijnten

11. laanwj + introducee

12. JagyXKR

13. Ferryman53

Helaas twee afzeggers... 

Dus twijfel je nog, gewoon gezellig aanmelden :) 

AANMELDEN

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
mr-gaemers    24

Hallo! Excuus ik ben te laat met inschrijven, tevens wel betaald zojuist met Rabobank. Dit moet er direct opstaan.

Is het nog mogelijk deel uit te maken van deze dag?

Gr. Cyriel

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Laan    623

Uiteraard geen probleem Cyriel!

1 Jagster

2 Wimb

3 mr-gaemers + introducee

4 Sonsan

5 Laan

6 X300 sport

7 Fasett + introducee

8 Robbert O.

9. HarVo

10. Henk Meijnten

11. laanwj + introducee

12. JagyXKR

Aanmelden kan tot en met vrijdag. Voor klokjes maken kan je niet meer opgeven. 

AANMELDEN

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Laan    623

Op de valreep neemt HarVo nog iemand mee, dus we zijn met 16 man morgen. Een mooi aantal voor een mooie dag en fijn dat Erik en Ko dit voor ons willen organiseren. Helaas kan ik niet komen in een Jaguar (tenaamstellingcode kwijt dus niet te ontschorsen :wacko:) dus kom ik met een soort vreemde eend. Excusez moi.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
mr-gaemers    24
Op de valreep neemt HarVo nog iemand mee, dus we zijn met 16 man morgen. Een mooi aantal voor een mooie dag en fijn dat Erik en Ko dit voor ons willen organiseren. Helaas kan ik niet komen in een Jaguar (tenaamstellingcode kwijt dus niet te ontschorsen :wacko:) dus kom ik met een soort vreemde eend. Excusez moi.

Dit kan ook online hè? Dat doe ik altijd. Is dat ook nodig online? Of hebben ze genoeg aan je digid login?

Ik zal 10u aanwezig zijn, eerder lukt mij niet helaas. Excuus

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Fasett    87

Zo, dat was nog even flink wassen en poetsen om de auto weer taxatie klaar te hebben staan. Mocht jou dit niet gelukt zijn, dan is er een (wasstraat) alternatief. 

Nou kan een 'detailler' moeilijk een wasstraat aanbevelen doch als je het toch doet dan is de wasstraat van David, vlak voordat je bij Classic & Ko arriveert wel de beste optie na zelf wassen. 

Vanaf 8:00 uur open. Op zaterdag altijd druk, dus wel tijdig doen vooraf je afspraak met de taxateur. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
wimb    289
7 uren geleden, Fasett zei:

Nou kan een 'detailler' moeilijk een wasstraat aanbevelen ...

Daarom kom ik vandaag met een boomstofgroene Jaguar. :oops:

Vorige week nog heb ik auto uitbundig gewassen, maar de auto ziet er nu alweer uit of 'ie in geen 3 maanden is schoongemaakt.

Enniewee, nu een ontbijt er in en dan gaan we op weg. Tot straks!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
wimb    289

Hmmm... nog geen reacties.... :roll:

Ik heb me gisteren uitstekend vermaakt. Zelf doen is natuurlijk veel leuker dan alleen maar toekijken. Ik weet nu hoe het hemeltje los moet uit de auto. Ik weet nu ook dat je best veel handjes nodig hebt om het nieuwe doek netjes te plakken. Ik denk niet dat dat het bij mij gaat worden. :sarcastic:

Zelf krassen verwijderen was grensverleggend. Ik ben nu zover dat ik het bij mijn eigen auto durf te doen.

@Eric en Ko: bedankt voor de dag.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
mr-gaemers    24

Ik heb me gisteren uitstekend vermaakt. Zelf doen is natuurlijk veel leuker dan alleen maar toekijken. Ik weet nu hoe het hemeltje los moet uit de auto. Ik weet nu ook dat je best veel handjes nodig hebt om het nieuwe doek netjes te plakken. Ik denk niet dat dat het bij mij gaat worden. :sarcastic:
Zelf krassen verwijderen was grensverleggend. Ik ben nu zover dat ik het bij mijn eigen auto durf te doen.

Super! Succes :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
sonsan    419

Het was inderdaad een mooie dag! Het enthousiasme spatte van Ko en Erik, wat een bevlogen mensen! De sfeer was ontspannen en er werd lekker "gewerkt". Hemeltje vernieuwen, leer mooi maken, krassen verwijderen en ondertussen nam Erik de motorkap van mijn X nog even onderhanden! Zienderogen verdwenen de swirls! Daarna nog een taxatie, dus de dag kon niet meer stuk.

Ko en Erik, bedankt!

• Klasse 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Fasett    87
1 uur terug, wimb zei:

Het is vandaag vast veel te mooi weer om reacties te schrijven :wink: en zullen vast nog volgen.  

De TDD doen we juist om leden 'grensverleggend' verder te helpen, leuk om dat terug te lezen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Laan    623

Leuke en relaxte dag die best hilarisch begon doordat Ko te laat was. Zijn kippen waren ontsnapt, dus.. 

Ook mooi te zien hoe zes mannen de hemelstof over een kale hemel leggen. Tafeltje dek je. Blijkt wel een heel precies werkje dat ik graag volledig aan Ko overlaat omdat er ook een raam uit moet om knikken van de hemelschaal te voorkomen.

Leuk dat jullie er waren, aanwezigen :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
X300 Sport    19

Was een leuke dag en Ko, bedankt voor het ontvangst en de gastvrijheid! 

Voor een zorgvuldige taxatie is een schone auto wel zo fijn. Maar ook al had je de auto netjes gewassen, door al het stof in de lucht was daar soms niets meer van te merken. Een wasbox om de hoek was daarom erg handig! 

IMG_1994.jpg

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Fasett    87
Op 10-3-2018 om 1:33 PM, Laan zei:

Taxatie is prima. Wil je onder vermelding van Vorden 21 april je kenteken doorgeven? Graag aan joel@verstrate-taxaties.nl

Ja inderdaad, taxatie is prima. 

De rapportage zou me op een concours niet bestaan. En makkelijk dat het op een TD in 1 keer door kan. 

Ik hoop het taxatierapport niet te behoeven gebruiken. Het zou betekenen dat ik niet meer zou kunnen rijden, ter ondersteuning van een verkoop. Of erger een schade van omvang. 

Nee, rustig verder rijden, wetende dat de dame ook goed verzekerd is. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Laan    623
Op 23-4-2018 om 9:03 AM, X300 Sport zei:

Was een leuke dag en Ko, bedankt voor het ontvangst en de gastvrijheid! 

Voor een zorgvuldige taxatie is een schone auto wel zo fijn. Maar ook al had je de auto netjes gewassen, door al het stof in de lucht was daar soms niets meer van te merken. Een wasbox om de hoek was daarom erg handig! 

IMG_1994.jpg

Het pistool bleek veel harder te spuiten wanneer je de handgreep inknijpt :twitch: Bedankt voor de tip Joel!

34 minuten geleden, Fasett zei:

Ja inderdaad, taxatie is prima. 

De rapportage zou me op een concours niet bestaan. En makkelijk dat het op een TD in 1 keer door kan. 

Ik hoop het taxatierapport niet te behoeven gebruiken. Het zou betekenen dat ik niet meer zou kunnen rijden, ter ondersteuning van een verkoop. Of erger een schade van omvang. 

Nee, rustig verder rijden, wetende dat de dame ook goed verzekerd is. 

Rapporten van afgelopen zaterdag allemaal ontvangen. Dus weer een zorg minder :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen