Ga naar inhoud
Laan

Automaat revisiedag Heinkenszand

Aanbevolen berichten

Laan    527

G&G te Heinkenszand wil voor ons weer een dag organiseren met uitleg over en demonstratie van de automatische transmissie. Gedacht wordt aan zaterdag 17 maart. Wil je deze leerzame en leuke dag bijwonen? Laat het dan weten. En mocht je niet kunnen op deze datum maar wel een andere, laat het dan ook weten. De definitieve datum kan dan verzet worden naar de dag dat de meesten kunnen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
wimb    204

Ik heb het al twee keer meegemaakt, maar ik vind het nog steeds reuze interessante materie. Vooral het idee dat een aantal papiertjes er voor zorgen dat een kleine 300 Nm 1.700 kg in beweging zet in mijn geval. 8)

Verder is zo'n dag natuurlijk een geldig excuus om met gelijkgestemden te zijn en met de Jag te cruisen. Ergo, count me in.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
arie-jag    297

Is en blijft inderdaad intressant naast dat het ook gezellig is zoals Wim al aangeeft.

Voorjaar is voor mij lastig toe te zeggen aangezien mijn vrouw 18 april is uitgerekent. :mom:

Ik zie wel wanneer de demodag is en of ik dan weg kan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
paperboy62    125

Ik hoop er dit keer wel bij te kunnen zijn al 2 x door externe factoren er niet bij geweest maar ik had het vorig jaar mijn zoon al toegezegd met een overnachting in Zeeland.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Iksjeezesel    228
6 uren geleden, arie-jag zei:

Is en blijft inderdaad intressant naast dat het ook gezellig is zoals Wim al aangeeft.

Voorjaar is voor mij lastig toe te zeggen aangezien mijn vrouw 18 april is uitgerekent. :mom:

Ik zie wel wanneer de demodag is en of ik dan weg kan.

En jij dacht 11 Mei wel naar Rosmalen te kunnen:-)?

(Nogmaals gefeli!)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
arie-jag    297

Gelukkig dan maar dat Rosmalen  11 maart is vrind!!

Dat zou nog moeten kunnen toch?    :nurse:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Iksjeezesel    228
3 uren geleden, arie-jag zei:

Gelukkig dan maar dat Rosmalen  11 maart is vrind!!

Dat zou nog moeten kunnen toch?    :nurse:

Jaja dat kan nog wel...(Zonder moeke:-)..)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
arie-jag    297

Moeke gaat gewoon mee als er nog niets aan de hand is die ochtend. 

Ze zullen daar toch ook wel lakens, warm water en dokter in de zaal hebben?  :lol:

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Pizzaman    588
14 minuten geleden, arie-jag zei:

Moeke gaat gewoon mee als er nog niets aan de hand is die ochtend. 

Ze zullen daar toch ook wel lakens, warm water en dokter in de zaal hebben?  :lol:

Voordeel: er rijden vrij veel dokters met een Jag. 

Nadeel: veel advocaten ook. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Prinz1000    30

Proficiat op voorhand, aanstaande vader Arie! 

Ik ben er niet bij in Heinkenszand; Rosmalen daarentegen hoogst waarschijnlijk dan weer wel...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Laan    527

Wie heeft zin en tijd om naar de automaat revisiedag in Heinkenszand te komen? Er zijn rond 10 deelnemers nodig om dit te laten doorgaan, dus... Aarzel niet en laat even weten dat je komt, dan zetten we deze dag op de evenementen kalender. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
wimb    204

Had ik alle ikke gezegd?

Anders bij deze: ikke.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
sonsan    400

Deelnemers Automaat Revisiedag Heinkenszand :

1  wimb

2  Dies

3 Jagster

4 Leonneke

5 paperboy62

6 Lumo

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dies    21

Lijkt me leuk en leerzaam. Ik ben er graag bij, is er al een datum bekend?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Laan    527

Zal in het voorjaar zijn en in overleg met jullie en G&G wordt de exacte datum bepaald. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dies    21
17 minuten geleden, Laan zei:

Zal in het voorjaar zijn en in overleg met jullie en G&G wordt de exacte datum bepaald. :)

Prima, schrijf mij er maar bij op de lijst. Als de XJ40 nog niet af is, kom ik wel met een Volvo, of ben ik dan niet welkom!? :lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
paperboy62    125

Ik wil wel maar moet eerst wel een datum weten. Er zijn tenslotte ook mensen die de economie draaiend houden in het weekend.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Laan    527

Ben je nog flexibel of zijn er data in tweedehelft maart of april dat je sowieso niet kan Wim? Nu kan daar nog rekening mee worden gehouden. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
wimb    204

Er staat bij ons thuis niks gepland voor de weekeindes in maart of april. Klopt ook wel want wij zijn sowieso niet zo van het plannen van activiteiten.:)))  Dus go your gang.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Rover827SI    60

Ik heb deze keer helaas andere verplichtingen. Ook al heb ik dit al twee maal meegemaakt het blijft een zeer interessant en leerzaam onderwerp. Gelukkig is er nog een technische dag op 10 november waar ik dan wel op hoop aanwezig te kunnen zijn. De rondrit op 6 mei a.s. heb ik al vastgelegd.  

Aad

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Iksjeezesel    228

Deze dag bij G&G is echt een aanrader!

Je krijgt een erg goed beeld van de werking en de kuren (zwakheden) van de verschillende automaten bakken.

Ik heb dus nu het idee dat ik (globaal) voldoende weet van de automaatbak. (Dat ik hem dus wegbreng als ie stuk is, maar wel ooit een kapotte bak ga openmaken ter lering en vermaak)

Ik ben er niet bij deze keer (zal de gezelligheid wel missen)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jagster    4

Hi,

Ik meld me aan voor de Automaat Revisiedag.

Greetz, Peter

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Stephan80    14

Ik sla ook over, maar voor degenen met beetje interesse voor techniek en het nog niet hebben gezien is het idd een aanrader.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
paperboy62    125

Nou Mark ik ben erg flexibel maar als ik een dag weet kan ik er anticiperen met mijn werk. Tevens moet ik toch een keer voor begin juni naar Raymond ik heb 2 vervelende problemen met de X te eerste is: koelvloeistof die ik om de 2 weken moet bijvullen (geen koppakking) en de portier links achter blijft op slot zitten. Dus plan maar een dag dan kan ik tevens even kijken of ik een dag eerder naar Heienkenzand kan om na deze dingen te laten kijken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen