Ga naar inhoud
Janguar

Kleurcodes interieur?

Aanbevolen berichten

Janguar    7

Hi All,

Sinds september de gelukkige eigenaar van een X-type uit 2001. Het leer van de stoelen heeft echt wat aandacht nodig dus ik wil de wangen van de stoelen behandelen. Ik ben uitgekomen op https://www.colourlock.nl/dynamic/index/autosample?man=JA maar heb geen idee welke kleur ik moet bestellen. De sticker onderaan de B-stijl waarop de interieurcode staat is niet meer leesbaar.

large.IMG_20170909_135550.jpg.ce52a3c86d

Heeft iemand een tip hoe ik aan de exacte kleurcode kom?

Voorbeeldje van het interieur:

large_MP15.JPG.539699e63bd96cf646497827e

Alvast bedankt!

PS. Ik weet dat de kleur van het leer in de loop van de tijd is veranderd. Ik heb dan ook het idee om alle zitting/leuning delen te behandelen :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Janguar    7

Hi X-Lau,

Ik ben er (nog) niet aan begonnen. Ik heb het interieur wel laten reinigen met stoom en dat was al een dusdanige verbetering dat ik simpelweg vergeten ben om het leer verder te behandelen. Ik moet dat echt wel een keer gaan doen voor de X op 2½ton staat (dan heb ik nog ruim 10K speelruimte :) )

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
X-Lau    1
36 minuten geleden, Janguar zei:

Hi X-Lau,

Ik ben er (nog) niet aan begonnen. Ik heb het interieur wel laten reinigen met stoom en dat was al een dusdanige verbetering dat ik simpelweg vergeten ben om het leer verder te behandelen. Ik moet dat echt wel een keer gaan doen voor de X op 2½ton staat (dan heb ik nog ruim 10K speelruimte :) )

Ah mooi, het is wel iig mooie schoon binnen :) Ik wacht geduldig af. Snel km's maken dan maar :thumbup:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen